  • Data: 2009-06-23 12:37:55
    Temat: Komornik a samochód ze współwłaścicielstwem
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Mam kilka mandatów na kwotę ok. 1200zł. Są już sobie z pół roku i jakoś tak
    wyszło, że nie zrobiłem nic w celu ich uregulowania.

    Mam pytanie. Jedyną rzeczą jaką oficjalnie posiadam jest samochód osobowy,
    którego współwłaścicielką jest moja mama. Czy komornik może przyjść i zabrać
    ten samochód?

    Powiedzmy, że jestem skłonny zapłacić te mandaty, jednak nie stać mnie aby
    dokonać tego jednorazowo. Wczoraj otrzymałem pismo z US, którego nie
    odebrałem, bo po jemgo odebraniu jest 7dni na spłatę - chce najpierw
    zasięgnąć rady. Co zrobić? Zgłosić się gdzieś i deklarować chęć spłaty w
    ratach? Jest taka możliwość? Co jeżeli sprawa trafiła już do komornika?
    Przyznam, że delikatnie nei na rękę będzie mi nakaz odpracowanai mandatów -
    wolę spłacić je sam. Co doradzicie drodzy grupowicze?

    --
    Pozdrawiam, Wycior