  • Data: 2009-06-26 10:24:41
    Temat: Re: Komornik a samochód ze współwłaścicielstwem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mark pisze:

    > Fakt, mea culpa. Zrozumialem ze 55 zl ekstra, a nie calosc 55:)
    > Ale rozumiem mandat nie przeszedl przez komornika, prawda? jak placilem
    > zalegly w Urzedzie Mista, to tez koszty byly pare zlotych.

    Nie przeszedł przez komornika, bo komornicy nie egzekwują mandatów.
    Zajmują się tym poborcy skarbowi z US i pobierają takie opłaty, o jakich
    wspomniałem. Przypuszczam, że ich wynagrodzeniem jest również jakiś
    procent odzyskanych kwot z mandatów.

    > Natomiast jak sie doliczy kszty sadawe, prowizje jaka sobie wezmie komornik,
    > odsetki itp... to robi sie naprawde powazna kwota (wiem, jak wspomnialem, z
    > wlasnego doswiadczenia)

    Od mandatów nie ma odsetek. Koszty też są niewielkie. W sumie opłaca
    się nie płacić i czekać - może zapomną? :)

    --
    Liwiusz