  • Data: 2009-12-21 13:57:15
    Temat: Kolejny watek o kontrolerach - tym razem o ich kulturze
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciekawa przygode mialem dzisiaj z panem z renomy:
    ledwo co zdazylem na skm'ke w sopocie,
    wsiadam w ostatnie drzwi a tu pan z renomy:
    - bilet do kontroli
    - ale ja ide na przod kupic bilet, prosze mnie przepuscic
    [...]
    - dokumenty albo wzywam policje
    - w takim razie wysiadam

    No i wysiadlem (mialem farta, ze tylko jeden stal przy mnie -
    - trzech pozostalych obskoczylo kogos obok),
    przeszedlem z 5-10 metrow po peronie a typ z renomy na caly glos:
    - nie masz jaj, cipo!

    Co moge w takiej sytuacji zrobic?
    Do kogo wyslac skarge?
    Niestety nie mam spisanych danych tego typa.