  • 1. Data: 2009-12-21 13:57:15
    Temat: Kolejny watek o kontrolerach - tym razem o ich kulturze
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Ciekawa przygode mialem dzisiaj z panem z renomy:
    ledwo co zdazylem na skm'ke w sopocie,
    wsiadam w ostatnie drzwi a tu pan z renomy:
    - bilet do kontroli
    - ale ja ide na przod kupic bilet, prosze mnie przepuscic
    [...]
    - dokumenty albo wzywam policje
    - w takim razie wysiadam

    No i wysiadlem (mialem farta, ze tylko jeden stal przy mnie -
    - trzech pozostalych obskoczylo kogos obok),
    przeszedlem z 5-10 metrow po peronie a typ z renomy na caly glos:
    - nie masz jaj, cipo!

    Co moge w takiej sytuacji zrobic?
    Do kogo wyslac skarge?
    Niestety nie mam spisanych danych tego typa.

  • 2. Data: 2009-12-21 13:58:38
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał
    > Co moge w takiej sytuacji zrobic?

    Wysłać skargę lub wnieść prywatny akt oskarżenia o zniewagę. Ale jak Ty to
    udowodnisz i czy chcesz...

    > Do kogo wyslac skarge?

    Do przewoźnika lub Renomy.

  • 3. Data: 2009-12-21 14:12:41
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > przeszedlem z 5-10 metrow po peronie a typ z renomy na caly glos:
    > - nie masz jaj, cipo!

    No, panie: dziki wschod, jak na kaukazie za czasow wojny czeczenskiej:)
    I jeszcze firma nazywa sie "renoma" :)))
    Uwielbiam Polske!
    A swoja droga, to czy w takich firmach jak ochrona czy kanary, zatrudniaja
    recydywistow w Polsce?
    Na twoim miejscu temu panu z "renoma" pokazal bym kciuk w gescie -"jestes
    OK" ;))

  • 4. Data: 2009-12-21 14:15:37
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w
    > A swoja droga, to czy w takich firmach jak ochrona

    na stanowiskach z licencją nie, na tych bez licencji nie ma przeciwwskazań,
    żeby nawet gościu na zwolnieniu warunkowym tam pracował

    >czy kanary, zatrudniaja recydywistow w Polsce?

    jak wyżej, druga część zdania.

  • 5. Data: 2009-12-21 17:25:38
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wysłać skargę lub wnieść prywatny akt oskarżenia o zniewagę. Ale jak Ty to
    > udowodnisz i czy chcesz...

    wlasnie - moge zrobic zdjecie takiemu kanarowi
    czy chociaz samego identfikatora?

  • 6. Data: 2009-12-21 19:24:36
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    >moge zrobic zdjecie takiemu kanarowi
    > czy chociaz samego identfikatora?

    Tak. Słowa też sfotografujesz?

  • 7. Data: 2009-12-22 00:51:59
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Tak. Słowa też sfotografujesz?

    nie.

  • 8. Data: 2009-12-22 07:02:20
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 14:57:15 +0100, Q napisał(a):

> [...]
    > wsiadam w ostatnie drzwi a tu pan z renomy:
    > - bilet do kontroli
    > - ale ja ide na przod kupic bilet, prosze mnie przepuscic

    W Kolejach Mazowieckich jest w regulaminie, że wszyscy z zamiarem zakupu
    biletu u obsługi muszą wsiadać pierwszymi drzwiami. Może w SKM Trójmiasto
    jest podobnie ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x2.php

  • 9. Data: 2009-12-22 08:03:21
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > W Kolejach Mazowieckich jest w regulaminie, że wszyscy z zamiarem zakupu
    > biletu u obsługi muszą wsiadać pierwszymi drzwiami. Może w SKM Trójmiasto
    > jest podobnie ?

    niby jest:
    "Nie posiadając biletu - należy przed lub niezwłocznie po wejściu do pociągu
    SKM (wyłącznie przez pierwsze drzwi do pierwszego wagonu licząc od czoła
    pociągu SKM) zgłosić się do kierownika pociągu /konduktora z żądaniem
    sprzedaży biletu."
    http://www.skm.pkp.pl/centrum-informacyjne/niezbedni
    k-podroznego/

    tylko jak nalezy rozumiec slowo "nalezy"?
    czy wsiadanie w takim wypadku w inne drzwi jest zakazane
    i traktowane jak jazda bez biletu?

  • 10. Data: 2009-12-22 08:05:04
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 09:03:21 +0100, Q napisał(a):

    > tylko jak nalezy rozumiec slowo "nalezy"?
    > czy wsiadanie w takim wypadku w inne drzwi jest zakazane
    > i traktowane jak jazda bez biletu?

    Tak.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138