eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy zgłosić dłuznika do Krajowego Rejestru, kiedy oddać do windykacji › Kiedy zgłosić dłuznika do Krajowego Rejestru, kiedy oddać do windykacji
  • Data: 2011-06-07 07:04:32
    Temat: Kiedy zgłosić dłuznika do Krajowego Rejestru, kiedy oddać do windykacji
    Od: "Wierzyciel" <w...@1...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pod jakimi warunkami można zgłaszać dłużnika
    do KRD, a jakimi do firmy windykacyjnej ??

    Mam kłopot z firmą wiszącą mi za prace (faktury
    przyjete i zaksięgowane u nich także) od co najmniej
    grudnia...Nie płacą ani grosika, brak reakcji
    na maile ( jeszcze nie wysłałem oficjalnego wezwania
    do zapłaty).

    Pozdrowienia

    --
    Wierzyciel