eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKarta gwarancyjna a realizacja gwarancji › Karta gwarancyjna a realizacja gwarancji
  • Data: 2005-02-23 14:03:19
    Temat: Karta gwarancyjna a realizacja gwarancji
    Od: "Marcin" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Popsuł mi się panel LCD, jest na gwarancji. Sklep, w którym go kupiłem
    został zlikwidowany. Najbliższy z tej filii znajduje się ponad 100 km od
    mojego miejsc zamieszkania.

    Problem jest następujący: sprzedawca nie opieczętował mi karty gwarancyjnej.
    Jest do niej przypięta zszywaczem karteczka z danymi panelu i pieczątką
    formy, ale karta gwarancyjna jest pusta.

    Gwarant zapewnia odbiór uszkodzonego sprzętu oraz jego dostarczenie po
    naprawie do domu. Czy mogę mieć problemy z realizacją tej gwarancji? (w
    karcie napisane jest, że warunkiem realizacji jest prawidłowo wypełniona KG)

    Ewentualnie czy kartę gwarnancyjną może wypełnić inny sklep komputerowy, czy
    jest to niedopuszczalne?

    z góry dziękuję za pomoc
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1