  • Data: 2005-02-23 20:15:15
    Temat: Re: Karta gwarancyjna a realizacja gwarancji
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Feb 2005 15:03:19 +0100, Marcin naskrobał(a):

    > Gwarant zapewnia odbiór uszkodzonego sprzętu oraz jego dostarczenie po
    > naprawie do domu. Czy mogę mieć problemy z realizacją tej gwarancji?

    my nie wróżki

    > karcie napisane jest, że warunkiem realizacji jest prawidłowo wypełniona KG)
    >
    > Ewentualnie czy kartę gwarnancyjną może wypełnić inny sklep komputerowy, czy
    > jest to niedopuszczalne?

    Na pewno w ustawach nie ma o tym ani słowa, generalnie jezeli gwarancja
    jest umową pisemną to wypadałoby aby była podpisana przez obie strony pod
    rygorem nieważności. Jeżeli sprzęt nie starszy niż6 miesięcy to zacznij od
    niezgodności z umową sprzedaży.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org