  • 1. Data: 2006-07-06 09:20:30
    Temat: Kara ograniczenia wolnosci
    Od: "TOm TOm" <t...@o...pl>

    Mam dosc powazny problem, zostalem ukarany za przestepstwo z art. 286
    par.3 na ograniczenie wolnosci z obowiazkiem wykonywania nieodplatnej
    pracy w wymiarze 20h/mies przez 4 mies. Niestety moja obecna sytuacja
    nie pozwala mi na wykonanie tej pracy ze wzgledu na brak czasu. Nie mam
    stalego zrodla dochodu (dlatego prokurator wyznaczyl mi taka kare mimo
    prosb o zmiane na kare grzywny - wyrazilem zgode na dobrowolnie
    poddanie sie karze bo wczesniej bylem niekarany). Moje pytanie jest
    nastepujace. Slyszalem ze w wypadku kiedy skazany uchyla sie od
    wykonywania powyzszej kary, sad moze go skazac na kare grzywny. Czy nie
    istnieje taka mozliwosc, zebym od razu zaplacil rownowartosc
    przepracowanych godzin? Jaka jest obecna stawka godzinowa za taka
    prace?
    Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
    Tomasz

  • 2. Data: 2006-07-10 22:19:26
    Temat: Re: Kara ograniczenia wolnosci
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    Nie igraj lepiej z nimi, dobrze Ci radze...

    Stawka dzienna min 10zl

    Czyli grzywna 1200zl najmniej :( Albo puszka 2 miesiace

    Bo 1 dzien odsiadki = 2 dni ograniczenia wolnosci

    pozdro

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: cmykuss

  • 3. Data: 2006-07-11 11:15:45
    Od: "TOm TOm" <t...@o...pl>

    Stawka dzienna czy godzinowa?
    Bo z tego co ja policzylem to to jest 80h (80h x 10 = 800zl) czasowo
    niby nie wiele ale mimo wszystko trudno bedzie mi 'odpracowac' ta kare.
    W czasie wakacji jeszcze jakos dam rade, ale pozostale 2 mies nie
    bardzo...

    pozdr.

  • 4. Data: 2006-07-11 11:34:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    TOm TOm napisał(a):

    [ciach ...]

    Art. 65 kkw

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 5. Data: 2006-07-11 11:57:27
    Od: "TOm TOm" <t...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Art. 65 kkw

    Czy chodzi o:

    Art. 65. Przepisy dotyczące wymiaru kary, środków karnych oraz
    środków związanych z poddaniem sprawcy próbie, przewidziane wobec
    sprawcy określonego w art. 64 § 2, stosuje się także do sprawcy,
    który z popełniania przestępstw uczynił sobie stałe źródło
    dochodu lub popełnia przestępstwo działając w zorganizowanej grupie
    albo związku mającym na celu popełnianie przestępstw.

    Jaki to ma zwiazek z moja sprawą?

    Tom

  • 6. Data: 2006-07-11 11:58:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    TOm TOm napisał(a):

    > Czy chodzi o:

    Nie. Kodeks karny wykonawczy, a nie kodeks karny.

  • 7. Data: 2006-07-11 12:07:18
    Od: "TOm TOm" <t...@o...pl>

    Masz racje, czytalem o tym, jednak myslałem, że można tą kare
    grzywny uregulować bez nakazu sadowego. Spróbuje napisać jakiś
    wniosek do sądu o zamiane tej kary na grzywnę. Myślicie, że jest
    jakaś szansa na pozytywne rozpatrzenie powyższego wniosku?

  • 8. Data: 2006-07-11 16:57:08
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    "TOm TOm" <t...@o...pl> napisał(a):
    > Stawka dzienna czy godzinowa?

    Dzienna. Tak jak pisalem min 10 zł za dobę ograniczenia wolnosci.

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: cmykuss

  • 9. Data: 2006-07-12 11:33:10
    Od: "TOm TOm" <t...@o...pl>

    Kamil Darczynski napisał(a):

    > Dzienna. Tak jak pisalem min 10 zł za dobę ograniczenia wolnosci.

    Czyli jeśli mam do odpracowania 80h to jest 10 czy 20 dób ?
    Myślałem, że zapłace 800zł...

  • 10. Data: 2006-07-12 11:34:50
    Od: "TOm TOm" <t...@o...pl>

    Kamil Darczynski napisał(a):

    > Dzienna. Tak jak pisalem min 10 zł za dobę ograniczenia wolnosci.

    To w przypadku, kiedy mam do przepracowania 80h to jest równoznaczne z
    20 czy z 10 dobami pracowniczymi? Byłem przygotowany, że ta grzywna
    będzie wyższa... ok 500-600zł...