  • 11. Data: 2006-07-12 11:47:14
    Temat: Re: Kara ograniczenia wolnosci
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    TOm TOm napisał(a):
    > Czyli jeśli mam do odpracowania 80h to jest 10 czy 20 dób ?

    to jest 4 x 30 dni, czyli 120 dni, bo zamienia się czas trwania kary, a
    nie wymiar pracy
    a potem za każdy dzień od 10 do 2000 zł

    KG

  • 12. Data: 2006-07-12 14:51:06
    Od: "TOm TOm" <t...@o...pl>

    kam napisał(a):

    > to jest 4 x 30 dni, czyli 120 dni, bo zamienia się czas trwania kary, a
    > nie wymiar pracy
    > a potem za każdy dzień od 10 do 2000 zł

    Chyba nie do konca Was rozumiem
    to jest wyraznie zaznaczone - 4 miesiace po 20h miesiecznie...
    Oni chyba tego nie licza ze codzinnie tylko godzina pracy...
    Musi byc jakas konkretna stawka godzinowa. Tylko nikt nie wie jak to
    dokladnie wyglada.

    TOm

  • 13. Data: 2006-07-12 15:16:37
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    TOm TOm napisał(a):
    > Chyba nie do konca Was rozumiem
    > to jest wyraznie zaznaczone - 4 miesiace po 20h miesiecznie...
    > Oni chyba tego nie licza ze codzinnie tylko godzina pracy...

    praca to tylko jeden z elementów kary ograniczenia wolności
    wymierzona Ci kara to 4 miesiące ograniczenia wolności
    zamienia się karę, a nie tylko pracę (pracę można zamienić na potrącanie
    z wynagrodzenia, ale pisałeś, że nie masz stałego źródła dochodów)
    za jeden dzień ograniczenia wolności - jedna stawka dzienna grzywny
    a stawka dzienna grzywny może być od 10 zł do 2000 zł

    KG

  • 14. Data: 2006-07-12 16:22:56
    Od: "TOm TOm" <t...@o...pl>

    dzieki, teraz juz rozumiem.