    From: "TOm TOm" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kara ograniczenia wolnosci
    Date: 6 Jul 2006 02:20:30 -0700

    Mam dosc powazny problem, zostalem ukarany za przestepstwo z art. 286
    par.3 na ograniczenie wolnosci z obowiazkiem wykonywania nieodplatnej
    pracy w wymiarze 20h/mies przez 4 mies. Niestety moja obecna sytuacja
    nie pozwala mi na wykonanie tej pracy ze wzgledu na brak czasu. Nie mam
    stalego zrodla dochodu (dlatego prokurator wyznaczyl mi taka kare mimo
    prosb o zmiane na kare grzywny - wyrazilem zgode na dobrowolnie
    poddanie sie karze bo wczesniej bylem niekarany). Moje pytanie jest
    nastepujace. Slyszalem ze w wypadku kiedy skazany uchyla sie od
    wykonywania powyzszej kary, sad moze go skazac na kare grzywny. Czy nie
    istnieje taka mozliwosc, zebym od razu zaplacil rownowartosc
    przepracowanych godzin? Jaka jest obecna stawka godzinowa za taka
    prace?
    Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
    Tomasz