  • Data: 2003-03-24 09:24:55
    Temat: Kapital poczatkowy do przyszlej emerytury
    Od: "Kasia" <S...@S...NO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W mojej firmie kadrowa wywiesila ogloszenie, ze dla potrzeb wyliczenia
    kapitalu poczatkowego nalezy dostarczyc _oryginaly_ dokumentow
    potwierdzajacych zatrudnienie (swiadectwa pracy, ksiazeczki wojskowe,
    zaswiadczenie o pobieraniuzasilkow dla bezrobotnych, itp.) Jak sie
    dowiedzialem _oryginaly_ tych dokumentow zostana przekazane do PZU w celu
    wyliczenia kapitalu jw, a nastepnie zwrocone nam listem poleconym przez PZU.

    Zdziwienie moje budzi to, ze trzeba oddac na czas blizej nieokreslony
    oryginaly dokumentow ktore moga sie okazac mi potrzebne w tym okresie (np.
    poszukiwanie pracy), no i co sie stanie jezeli PZU zwyczajnie je zgubi.

    W zwiazku z tym mam pytanie czy na pewno to musza byc _oryginaly_ a nie nap.
    kserokopie? Mile widziana podstawa prawna:)
    Prosze o odpowiedz na grupe.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia