eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJysk i reklamacje - czy są jakieś szanse?Jysk i reklamacje - czy są jakieś szanse?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!xs4all!news2.euro.net!goblin1!goblin2!gobl
    in.stu.neva.ru!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.
    pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Monika" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jysk i reklamacje - czy są jakieś szanse?
    Date: Sun, 26 Oct 2008 19:32:59 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <ge2d7o$km5$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acqe240.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1225046073 21189 83.10.236.240 (26 Oct 2008
    18:34:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 26 Oct 2008 18:34:33 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:560357
    [ ukryj nagłówki ]

    Jysk - czyli moje nie polecam.

    Tak krotko : Kupiliśmy stół LIVA plus krzesła w Jysk. Wszystko pięknie cacy
    oddane do stolarza w celu polakierowania by było trwalsze. Po miesiącu stół
    zaczał się rozchodzić przy brzegu na łączeniu klepek. No to reklamacja. Po
    dwóch tygodniach odpowiedz Pana kierownika z Brzezińskiej ze wina
    lakierowania. Nikt nawet nie obejrzał stołu. Co lepsze poprosiliśmy o
    odpowiedz na reklamacje na piśmie na co Pan kierownik się wielce oburzył ze
    nie ma takiej powinności. Po krótkiej wymianie słów udało się dostać na
    piśmie. W instrukcji ani słowa że nie można lakierować. No więc po
    stolarza - opinia stolarza że ewidentnie wina konstrukcyjna. No to odwołanie
    kolejne dwa tygodnie i odpowiedz już tym razem na piśmie ze reklamacja nie
    uzasadniona. No to mieliśmy debowy stól co się pieknie rozszedł a market jak
    market klienta ma gdzies bo i tak inni kupią. Startuje dalej do rzecznika
    może oni coś wskórają bo czytając w necie to już kilka razy były sprawy
    które urząd konsumenta czy tam inne ustrojstwa wygrały. Jednym słowem nie
    polecam owego sklepu w Łodzi na Brzezińskiej w centrum handlowym M1. Dziwi
    mnie tylko to podejście że reklamacje rozpatruje się nawet nie oglądając
    przedmiotu. Można jeszcze coś zrobić , miał ktoś podobną sytuacje? Do kogo
    można się zglosic zeby pomogl lekko utrzec nosa takim nieladnym praktykom.



    Pozdrawiam

    Monika


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1