  • 41. Data: 2007-07-25 21:29:07
    Temat: Re: Jestem ścigany przez ... Pomocy!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wrak Tristana wrote:

    > Cie się nie pomerdał kochanek z przyjacielem? To już mężczyzna nie może być
    > przyjacielem?

    Głodnemu chleb na myśli? ;->

  • 42. Data: 2007-07-26 06:07:31
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Mariusz <m...@p...fm> napisali:
    > To ze mam dyplom nie oznacza ze go zaniose.

    No to pojdziesz tupac, kocie.

  • 43. Data: 2007-07-26 07:37:59
    Od: "Jackare" <j...@B...pl>

    > Nie wiesz co piszesz.
    > Popytaj mlodych ludzi co dzis robi sie na sluzbie wojskowej, podstawa to
    > odrestaurowanie budynków państwowych, bywa sie na strzelnicy 5 razy w
    > ciagu 9 miesiecy i rzuca sie raz granatem atrapą, reszte czasu spedza sie
    > na piciu wódy.
    Jakieś 11 lat temu jeden z moich znajomych w wojsku zrobił sobie prawko kat
    C +E, uprawnienia instruktora nauki jazdy, i dorobił się na "gospodarce
    paliwem" na tyle że po wyjsciu z wojska mógł zacząć prowadzenie własnego
    biznesu w dwóch kierunkach: miał sklep i handlował samochodami.
    Trochę pił, trochę strzelał i rucał grnatami, byl kocony i sam kocił, ale w
    ogólnym rozrachunku chyba nie zmarnował tak do końca tego czasu.....
    --
    Jackare

  • 44. Data: 2007-07-26 07:50:52
    Temat: Pytanie o splacanie zobowiazan podczas pobytu w wojsku...
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    A mnie zastanowila taka sytuacja dotyczaca wojska (to tak a' propos
    tematu rozpoczetego w tym watku):

    Jest sobie czlowiek wynajmujacy mieszkanie, posiadajacy dostep do
    interentu, telewizje kablowa, telefon, splacajacy raty za samochod,
    majacy karte kredytowa i chodzacy codziennie do pracy. Czyli normalne
    zycie mlodego czlowieka. Zostaje on powolany do wojska.

    Z tego co pamietam splacanie kredytow zostaje wstrzymane na czas pobytu
    w wojsku. Ale co z oplatami za czynsz/wynajem, za media w mieszkaniu, za
    internet, kablowke, telefon? A co z ratami splacanymi za samochod?

    Jak sadze na czas pobytu w wojsku firma w ktorej sie pracuje nie
    wyplaca pensji - wojsko wyplaca zold, ale watpie by byl w stanie on
    pokryc wszystkie zobowiazania (znajomy byl rok czy dwa lata temu na
    jakims przeszkoleniu i dostawal 140 lub 180 zl miesiecznie).

    A co z karta kredytowa? Niby to jest kredyt i jego splata powinna
    zostac wstrzymana ale w regulaminie jest zapis ze umowa nie zostaje
    zawieszona na ores odbywania sluzby. Odsetki naliczone po 3/6/9
    miesiacach sluzby moga przewyzszyc wartosc posiadanego majatku danej
    osoby :)

    Wiec jak to jest z tym wojskiem?

    --
    michal

  • 45. Data: 2007-07-26 08:24:09
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Dnia Thu, 26 Jul 2007 09:50:52 +0200, Michał napisał(a):

> [...]
    > w wojsku. Ale co z oplatami za czynsz/wynajem, za media w mieszkaniu, za
    > internet, kablowke, telefon? A co z ratami splacanymi za samochod?

    Czynsz i media płaciło mi wojsko - trochę nabałaganili z kontami, ale
    płacili.

> [...]
    > zawieszona na ores odbywania sluzby. Odsetki naliczone po 3/6/9
    > miesiacach sluzby moga przewyzszyc wartosc posiadanego majatku danej

    Z wojskiem jest tak, że lepiej jest być po wojsku niż przed wojskiem,
    właśnie z powodów o których piszesz - mnie na szczęście capnęli zaraz po
    studiach, teraz mam z głowy wymienione przez Ciebie problemy - rezerwa
    "rzondzi" :)

    Jeśli wiec autor wątku nie ma jeszcze na plecach całego tego bagażu w
    postaci kredytów, rat i innych zobowiązań, to niech zapyla do WKU, za pół
    roku będzie miał czyste konto - a tak się dorobi wrzodów i nerwicy,
    ukrywając się.

    BTW: Wojsko wspominam bardzo miło.

    --
    TomaSz.
    vacation sig

  • 46. Data: 2007-07-26 08:31:38
    Od: "gm" <g...@w...nospam.p>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    > moga, po mojego kumpla przyjechali i zawiezli na komisje, bo nie odbieral
    > wezwazn i sie nie stawial ;)
    > a byl wtedy w skole sredniej a nie po studiach

    Coś mi się wierzyć nie chce :)
    Najpierw cię scigają listownie, jak nie odbierasz to po roku, dwóch, pięciu
    dostajesz normalnym listem wezwanie na rozprawe w sądzie - lub nawet nie -
    wyrok zaoczny obciążającym Ciebie uchylaniem się od służby wojskowej. Wtedy
    już Ciebie sciga Policja.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2007-07-26 08:36:44
    Od: "gm" <g...@w...nospam.p>

    "pete" <a...@a...pl> wrote in message
    > jest to Twój konstytucyjny obowiązek i za uchylanie się będzie paka i
    > bardzo dobrze.

    Obowiązek, obowiązek - a co z prawami ? Nie czuje się równy wobec prawa, nie
    mam prawdziwej opieki zdrowotnej.......pozatym jak w 21 wieku można
    komukolwiek mówić gdzie ma siedzieć i co robić ?? Niech będzie lepsze i
    obowiązkowe przysposobienie obronne + jakiś obóz w szkole średniej/zawodowej
    :)

    Kategoria A przeniesiony do rezerwy uff

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2007-07-26 08:39:34
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 26 lipca 2007 09:37
    (autor Jackare
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f89ja1$5fp$1@nemesis.news.tpi.pl>):

> [...]
    > sam kocił, ale w ogólnym rozrachunku chyba nie zmarnował tak do końca tego

    Świetna reklama... ,,Wstąp do naszej organizacji, a nauczymy cię mordować,
    gnoić i kraść paliwo''

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 49. Data: 2007-07-26 08:41:29
    Od: "gm" <g...@w...nospam.p>

    "Mariusz" <m...@p...fm> wrote in message

    > Jaki pedał? przyjaciel to pedał?

    Teraz każdy to pedał :D prawie. Już nie ma opcji żeby z kumplem iść na basen
    czy na plaże, jeżeli już to trzeba głośno bekać, chlać browary i wyraźnie
    rwać panienki...nawet jak się nie chce. Uważaj również jak się z kimś
    witasz - nigdy zadnego misia - to też pedalstwo.

    Przyjaciel hehe nie ma męskiej przyjaźni :D

    NMSP :)

  • 50. Data: 2007-07-26 08:43:46
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 25 Jul 2007 22:41:31 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Dlaczego strachu? Ja np. ideologicznie się nie zgadzam z wstępowaniem w
    > szeregi organizacji zajmującej się zabijaniem niewinnych ludzi. A już w
    > obecnych czasach, gdy zabija się w imię Wielkiego Brata Zza Oceanu, to
    > wolałbym dać się rozstrzelać za dezercję...

    Ta ideologia jest trochę nadużywana bo w wojsku raczej nikogo nie zabijesz
    (co najwyżej zdarzają się samobójstwa). Z drugiej strony podobno dostanie
    się do służby zastępczej to cud, bo komisje mają gdzieś poglądy poborowego.

    Pozdrawiam,
    Henry