  • 121. Data: 2024-08-10 00:38:08
    Temat: Re: Jaworek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.08.2024 o 00:29, Shrek pisze:

    > Jak utrudnia, skoro wychodzi na to że dowolna osoba może sobie wyrobić
    > paszport na moje dane ze swoimi odciskami?

    A to z czego wywnioskowałeś?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 122. Data: 2024-08-10 03:18:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-09, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A co w tym ciekawego - z nocnej zmiany wraca...

    Zależy jak często korzystać by musiał. No ale dobra, może faktycznie nie
    zwracałoby to aż tak uwagi.

    --
    Marcin

  • 123. Data: 2024-08-10 03:20:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > wyjrzy przez okno i zobaczy jakiegoś obcego idącego przez wioskę, to
    > spora szansa, ze zadzwoni na Policję, że ktoś obcy się kręci.
    >
    > Natomiast w dzień? Jak gość troszkę zmienił swój wygląd, to poza
    > osobami, które go osobiście znały raczej mała szansa, ze ktoś go
    > rozpozna i zauważy. Już nie jeden raz bywały takie hece, że na jakiś
    > imprezach nie rozpoznawałem prominentnego polityka, którego widziałem
    > wiele razy w telewizji. Zwłąszcza, gdy się nie spodziewasz, że możesz go
    > w danym miejscu zastać.
    >
    > Większość sądziła, że facet wyjechał daleko i się ukrywa.

    Też prawda. Ale jak mała wiocha to kto mieszka teraz u ciotki? Tyle, że
    mieszkał chyba dość krótko, więc mógł być i kuzyn spod Zgierza.

    --
    Marcin

  • 124. Data: 2024-08-10 03:23:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-08-09, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > więzienia, gdzie odsiedział wyrok za alimenty, Jaworek miał zamieszkać u
    > brata na krótki czas, ale pandemia COVID-19 zmusiła go do pozostania na
    > dłużej, co mogło prowadzić do napięć. Jaworek był znany z agresywnych
    > zachowań, często kłócił się z bratem i miał problemy z alkoholem. Czyli
    > generalnie wymyślali coś, ale nie wiedzieli.
    >
    > Wykluczysz, ze powód był inny, a ciotka go znała i uważała, że winę za
    > zaistniałą sytuację ponosiły ofiary? Przy czym to jest tylko moja
    > sugestia. Niewiele wiemy o tym, co tam się działo i zalecałbym

    Jeśli ciotka bardzo prosta to bym niewykluczył, mimo że dla większości
    osób to nadal nie jest powód aby kogoś mordować. Ale też mogła być
    bardzo blisko z jego matką.

    --
    Marcin

  • 125. Data: 2024-08-10 14:10:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to z czego wywnioskowałeś?

    z twoich poprzednich wypowidzi, że można sobie wejść do urzędu i wyrobić
    dokumenty na dowolną tożsamość.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 126. Data: 2024-08-10 14:17:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.08.2024 o 00:30, Michał Jankowski pisze:

    > Odciski pobiera się po to, żeby je nagrać na dowód osobisty, a nie po
    > to, żeby porównywać z bazą przestępców.

    Jeśli nie są fizycznie kasowane we wszystkich miejscach po drodze po
    wgraniu w czip dokumentu to nie wierzę że służby specjalne nie mają do
    tego dostępu.

    > Nawet gdyby ktoś chciał i mógł
    > zrobić inaczej, to nie będzie się z tym ujawniać w błahej sprawie
    > jakiegoś Jaworka. :)

    No właśnie;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 127. Data: 2024-08-10 14:19:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaskoczę Cię. Też nie mam zielonego pojęcia, skąd on  miałby wiedzieć,
    > co jakiś tam Denis podał. Tylko nie wiem, po co miałby wiedzieć?

    Po to co napisałem powyżej. Naprawdę nie sądzę, żebym mógł się
    przedtsawić jako beny hill co utknął na wUkrainie i mu paszport się
    zgubił, dlatego poproszę nowy i taki dostanę na oświadczenie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 128. Data: 2024-08-10 14:48:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.08.2024 o 14:19, Shrek pisze:
    > Po to co napisałem powyżej. Naprawdę nie sądzę, żebym mógł się
    > przedtsawić jako beny hill co utknął na wUkrainie i mu paszport się
    > zgubił, dlatego poproszę nowy i taki dostanę na oświadczenie.

    Też t6ak sądzę.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 129. Data: 2024-08-10 20:05:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zależy jak często korzystać by musiał. No ale dobra, może faktycznie nie
    > zwracałoby to aż tak uwagi.

    Powiedziałbym że i regularniej w nocy korzysta tym miej podejrzane.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!