  • 111. Data: 2024-08-09 23:05:33
    Temat: Re: Jaworek
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.08.2024 o 23:00, Shrek pisze:
    > Nie wątpę. Pytanie czy się dogadasz z drugim polakiem po słowacku:P

    Ale my często po słowacku coś mówimy akurat.

    > I uważasz, że przeciętny chłopek roztropek, będący numerem jeden na
    > liście poszukiwanych, ktorego odcisk raczej są w bazie jest na tyle
    > cwany że pójdzie do urzędu i ot tak załatwi sobie papiery na denisa?

    Jakie znaczenie ma to, co ja uważam? Pytałeś, to Ci odpowiedziałem.
    Poczekamy chwilę i myślę, ze będzie publicznie dostępna informacja, jak
    on to zorganizował.

    Czemu PESEL Jaworka miałby nie istnieć?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 112. Data: 2024-08-09 23:06:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.08.2024 o 23:01, Shrek pisze:
    > No to trochę słabo. A odcisków nie pobierają obecnie?

    To wiesz, jak to działa, czy piszesz głupoty?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 113. Data: 2024-08-09 23:07:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.08.2024 o 23:02, Shrek pisze:

    > A granicę jak przekroczył?

    Widziałeś, jak wyglądało przejście graniczne, jak tam wojna wybuchła?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 114. Data: 2024-08-09 23:36:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale my często po słowacku coś mówimy akurat.

    A ja często mówię po angielsku, ale swoje szanse na przekonanie kogoś
    choć trochę ogarniętego, że jestem anglikiem oceniam mizernie.

    > Jakie znaczenie ma to, co ja uważam?

    Takie że akurat my ze sobą dyskutujemy a to sprowadza się do wymiany
    poglądów czyli co uważamy?

    > Czemu PESEL Jaworka miałby nie istnieć?

    Dobra - rozumiem, że jaworek podawał się cały czas za jaworka i nie ma
    mechanizmu żeby to wyłapać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 115. Data: 2024-08-09 23:38:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To wiesz, jak to działa, czy piszesz głupoty?

    Nie wiem, dlatego pytam. Ostatnio mi pobierali jak paszport wyrabiałem.
    W imię "bezpieczeństwa". Więc jestem ciekawy po prostu czy mogę sobie z
    poszukiwanymi odciskami przyjść, wyrobić paszport na pesel poszukiwanego
    i nikt się nie skapnie - to gdzie to "bezpieczeństwo"?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 116. Data: 2024-08-09 23:41:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widziałeś, jak wyglądało przejście graniczne, jak tam wojna wybuchła?

    Coś tam jednak sprawdzali. Nawet jak na piękne oczy przyjmowali, to
    chyba do jakiego systemu wprowadzali że ktoś kto podaje się za denisa
    jakiegoś tam przekroczył granicę tu i teraz. Więc jak potem zglaszasz
    się po paszport, to wypada żeby się zgadzało z tym denisem. Skąd jaworek
    miałby mieć wiedzę o danych które "denis" podał na granicy? A wogóle
    puszczali wtedy chlopów, zwłaszcza bez dokumentów?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 117. Data: 2024-08-10 00:25:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.08.2024 o 23:36, Shrek pisze:
    > Dobra - rozumiem, że jaworek podawał się cały czas za jaworka i nie ma
    > mechanizmu żeby to wyłapać?

    Z czego to znowu wydedukowałeś? Bo jak rozumiem, będziesz z tym teraz
    ofiarnie walczył. Boję się, ze za chwile każesz mi wyjaśnić, czemu tak
    było.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 118. Data: 2024-08-10 00:26:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.08.2024 o 23:38, Shrek pisze:
> [...]
    > poszukiwanymi odciskami przyjść, wyrobić paszport na pesel poszukiwanego
    > i nikt się nie skapnie - to gdzie to "bezpieczeństwo"?

    Pobieranie odbitek linii papilarnych (to nie są odciski) ma na celu
    utrudnienie posłużenia się Twoim paszportem przez inną osobę.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 119. Data: 2024-08-10 00:27:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z czego to znowu wydedukowałeś? Bo jak rozumiem, będziesz z tym teraz
    > ofiarnie walczył. Boję się, ze za chwile każesz mi wyjaśnić, czemu tak
    > było.

    wymiękam...
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 120. Data: 2024-08-10 00:29:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pobieranie odbitek linii papilarnych (to nie są odciski) ma na celu
    > utrudnienie posłużenia się Twoim paszportem przez inną osobę.

    Jak utrudnia, skoro wychodzi na to że dowolna osoba może sobie wyrobić
    paszport na moje dane ze swoimi odciskami?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!