  • 1. Data: 2004-11-26 12:31:00
    Temat: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwoci c_d
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Sędzia siatkarski Rodrig Von Falkenstein napisał:
    > Istnieje subtelna różnica pomiędzy cienkim plastikiem a grubą blachą, czyż
    > nie? I znowu z braku argumentów zasłania się pan trupami. Nieładnie.

    Gdyby choć trochę znał się pan na mechanice samochodowej to jest tak jak pan
    Przemek pisze, że ta blacha nie jest taka gruba jak się panu może wydawać.

    Ja się nie zasłaniam niewinnymi ofiarami nierozsądnych akcji policji,
    których liczba niestety rośnie. Czy śmierć tylu niewinnych osób nie jest
    według pana wystarczającym argumentem, aby chociaż podyskutować na forum
    publicznym na ten temat, jeżeli już nic nie da się zrobić, żeby przestali
    zabijać, bić za 5 zł na A4 niewinnych ludzi i głupkowato tłumaczyć się?

    > Ciekawe czy tak samo będzie pan uważał, jak pewnego dnia wyskoczy panu tuz
    > przed maskę samochodu niewinna staruszka.

    Jak może wyskoczyć staruszka? staruszka to nie Kozakiewicz. Jeżdżę ostrożnie
    ponad 20 lat i nawet jak jakieś zwierzę np. pies, czy zając wybiegnie na
    jezdnię potrafię zawsze zatrzymać samochód lub ominąć zwierzaka. Oczywiście
    pomijam żaby i myszy, które mogą być wieczorem niewidoczne na jezdni.

    > Oczywiście zero w tym pańskiej
    > winy, no ale skoro pozbawił pan zycia niewinna staruszkę to dozywocie się
    > nalezy. Bo pozbawienie życia niewinnego to zbrodnia.

    Panie co pan pisze? nikogo nie pozbawiłem życia i nie mam takiego zamiaru.
    Znów coś mi pan imputuje.

    > Bo ów kontratak składał sie w 90% z dresiarskich bluzgów.

    Akurat nie. Większość było "dresiarskich" ataków na pana Romana.
    A ci co bluzgali na magistra Giertycha to nie "dresiarze"?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 2. Data: 2004-11-26 12:55:43
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwoci c_d
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2004 13:31:00 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > S?dzia siatkarski Rodrig Von Falkenstein napisa?:
    >
    > Gdyby cho? troch? zna? si? pan na mechanice samochodowej to jest tak jak
    > pan Przemek pisze, ?e ta blacha nie jest taka gruba jak si? panu mo?e
    > wydawa?.

    Doskonale wiem jak wygląda tylna ściana komory silnika, bo w swoim
    niezadługim życiu zdazyło mi się i rozbierać i skaładać samochody.

    > Ja si? nie zas?aniam niewinnymi ofiarami nierozs?dnych akcji policji,
    > których liczba niestety ro?nie. Czy ?mier? tylu niewinnych osób nie jest
    > wed?ug pana wystarczaj?cym argumentem, aby chocia? podyskutowa? na forum
    > publicznym na ten temat, je?eli ju? nic nie da si? zrobi?, ?eby przestali
    > zabija?, bi? za 5 z? na A4 niewinnych ludzi i g?upkowato t?umaczy? si??

    Podyskutować - tak, ale nie na zasadzie "bić morderców z Policji, a jak
    ktoś uważa inaczej to jest komunistą i razem z SLD sprzedaje ruskim Orlen"

    > Jak mo?e wyskoczy? staruszka? staruszka to nie Kozakiewicz. Je?d??
    > ostro?nie ponad 20 lat i nawet jak jakie? zwierz? np. pies, czy zaj?c
    > wybiegnie na
    > jezdni? potrafi? zawsze zatrzyma? samochód lub omin?? zwierzaka.
    > Oczywi?cie pomijam ?aby i myszy, które mog? by? wieczorem niewidoczne na
    > jezdni.

    Tak. A pijaka lezącego w nocy na jezdni też pan zauważy dostatecznie
    wcześnie by skutecznie na to zareagować? Jeśli tak to gratuluję
    ponadprzeciętnego refleksu i spostrzegawczości. A co do staruszki, to
    zapewniam pana, że potrafią wyskoczyć na jezdnię - wystarczy że zrobią
    krok tuż przed samochód.

    > Panie co pan pisze? nikogo nie pozbawi?em ?ycia i nie mam takiego
    > zamiaru. Znów co? mi pan imputuje.

    Nie mówimy o zamiarze, tylko o wypadku. Takim samym jak postrzelenie
    dziewczyny na Juwenaliach. Czy ów policjant co zastrzelił dziewczyne miał
    zamiar ją zabić?

    Skoro staruszka do pana nie przemawia to może taki przypadek. ZAŁÓŻMY ŻE
    jedzie pan samochodem, żeby zabrać swoją córkę, którz przypadkowo dostała
    się w jakąś awanturę taką jak na Kozienaliach i zadzwoniła po pomoc, bo
    boi się sama ruszyć z miejsca. Jedzie pan tak ostrożnie i bezpiecznie jak
    tylko okoliczności na to pozwalają. Nagle z bramy wypada jakaś dziewczyna,
    bo ucieka przed atakującymi ją dwoma dresami. Dziewczyna wpada prosto pod
    pana samochód i ginie na miejscu. Biedna niewinna, czyjaś córka, która
    chciała tylko uciec przed dresiarzami. A pan ją zabił. Czy to znaczy, że
    powinien pan iść do więzienia jak za zabójstwo? Wszak każde pozbawienie
    życia niewinnego to zbrodnia, a gdzie zbrodnia tam kara. I co teraz panie
    doktorze?

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 3. Data: 2004-11-26 13:34:29
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsh2ou5e6mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Doskonale wiem jak wygląda tylna ściana komory silnika, bo w swoim
    > niezadługim życiu zdazyło mi się i rozbierać i skaładać samochody.

    Ale nie każdy jeździ Zaporożcem czy Moskwiczem, gdzie podobno stosowało się
    blachy prawie czołgowe.

    > Podyskutować - tak, ale nie na zasadzie "bić morderców z Policji, a jak
    > ktoś uważa inaczej to jest komunistą i razem z SLD sprzedaje ruskim Orlen"

    Gdzie było napisane "bić morderców z policji?" Chyba przeoczyłem ten wątek.

    > Tak. A pijaka lezącego w nocy na jezdni też pan zauważy dostatecznie
    > wcześnie by skutecznie na to zareagować?

    Pewnie tak, ale nie widziałem żadnego pijaka śpiącego na jezdni. Jeżeli
    spałby na jezdni to będzie to częściowo i jego wina gdy go ktoś przejedzie,
    ponieważ jezdnia sam pan przyzna nie jest miejscem do spania dla pijaków. A
    teren publiczny na którym odbywały się Juvenalia w Łodzi jest przeznaczony
    do tego, aby przebywali tam ludzie i policja powinna zachować szczególną
    ostrożność na takim terenie, aby nie skrzywdzić niewinnych osób. A już
    napewno nie powinni używać amunicji ostrej i nadal twierdzę że dla broni
    gładkolufowej powinni mieć w magazynach tylko gumową, ponieważ łatwo o
    pomyłkę.

    > Jeśli tak to gratuluję ponadprzeciętnego refleksu i spostrzegawczości.

    Dziękuję. Zawsze zwalniam, gdy nawet na poboczu ktoś stoi, lub coś się
    rusza, poniewaz nagłego wejścia człowieka lub zwierzęcia na ulicę nie da się
    wykluczyć.

    > A co do staruszki, to
    > zapewniam pana, że potrafią wyskoczyć na jezdnię - wystarczy że zrobią
    > krok tuż przed samochód.

    Nie spotkałem w swoim życiu wyskakującej staruszki. Jeżeli ktoś idzie
    poboczem zwalniam i trzymam się środka jezdni zachowując bezpieczną
    odległość na wypadek gdyby nawet pieszy czy rowerzysta nagle się przewrócił.

    Słyszalem owszem o przypadku w mojej rodzinie, że pani po 50tce wyszła na
    jezdnię patrząc w inną stronę i nie zauważyła samochodu którym jechała inna
    pani. Miała liczne złamania, ale żyje i twierdzi, że to była jej wina, że
    weszła na jezdnię bez spoglądania w drugą stronę. Według niej (ofiary
    wypadku) ona sama była winna, czyli nie była niewinną ofiarą nieostrożności
    pani kierującej.

    > Nie mówimy o zamiarze, tylko o wypadku. Takim samym jak postrzelenie
    > dziewczyny na Juwenaliach. Czy ów policjant co zastrzelił dziewczyne miał
    > zamiar ją zabić?

    A czy ja wiem, co im tam po głowach chodziło, że zaczęli strzelać do
    młodzieży? Skąd pan wie jaki oni mieli zamiary. Może chcieli wszystkich
    pozabijać wkoło. zapakowali naboje, które przebijają silnik i strzelali na
    oślep. Mówić mogą oczywiście coś innego, ale dlaczego mamy im wierzyć? To
    nie jest pierwszy przypadek akcji policji, w której zginęły niewinne ofiary
    policyjnego nadużywania przemocy i jest to jak najbardziej temat pasujący do
    tej grupy dyskusyjnej, gdyby znów się ktoś nie zgadzał, lub pomawiał mnie o
    trolowanie.

    > Skoro staruszka do pana nie przemawia to może taki przypadek. ZAŁÓŻMY ŻE
    > jedzie pan samochodem, żeby zabrać swoją córkę, którz przypadkowo dostała
    > się w jakąś awanturę taką jak na Kozienaliach

    pan sobie kpi?

> [...]
    > bo ucieka przed atakującymi ją dwoma dresami. Dziewczyna wpada prosto pod

    Jeżeli jadę ostroznie i bezpiecznie to nie jest to możliwe, aby dziewczyna
    wybiegająca z bramy została śmiertelnie potrącona. Od bramy do jezdni ma do
    przebycia chodnik.

    > Biedna niewinna, czyjaś córka, która
    > chciała tylko uciec przed dresiarzami. A pan ją zabił.

    Nikogo nie zabiłem. Znów pan wysuwa publiczne pomówienia i imputuje.

    > Czy to znaczy, że powinien pan iść do więzienia jak za zabójstwo?

    Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem.
    Ja nikogo nie potrąciłem, nawet psa, a policjanci zabili wiele niewinnych
    ofiar podczas szalonych akcji i to jest fakt. To nie był pojedyńczy wypadek.
    Niektórym z nich wydaje się że są Bogami w Polsce i trzeba to w jakiś sposób
    skorygować.

    Może zabierze się za wyjaśnienie tego NIK zamiast ścigać Panią Edytę
    Górniak, za to że sobie piosenkę inaczej zaśpiewała niż śpiewali wszyscy
    dotąd.
    Jak najbardziej NIK jest instytucją do tego przeznaczoną.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 4. Data: 2004-11-26 15:44:38
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2004 14:34:29 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsh2ou5e6mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Ale nie ka?dy je?dzi Zaporo?cem czy Moskwiczem, gdzie podobno stosowa?o
    > si? blachy prawie czo?gowe.

    Aby zatrzymać miękki pocisk wcale tak wiele nie potrzeba. Dlatego pociski
    mają oprócz miękkego rdzenia także twardy płaszcz.

    > Gdzie by?o napisane "bi? morderców z policji?" Chyba przeoczy?em ten
    > w?tek.

    Taki niestety jest generalny ton wypowiedzi.

    > Pewnie tak, ale nie widzia?em ?adnego pijaka ?pi?cego na jezdni. Je?eli
    > spa?by na jezdni to b?dzie to cz??ciowo i jego wina gdy go kto?
    > przejedzie, poniewa? jezdnia sam pan przyzna nie jest miejscem do spania
    > dla pijaków.

    A osoby niezaangazowane powinny natychmiast oddalić się od miejsca rozróby.

    > A teren publiczny na którym odbywa?y si? Juvenalia w ?odzi jest
    > przeznaczony do tego, aby przebywali tam ludzie i policja powinna
    > zachowa? szczególn?
    > ostro?no?? na takim terenie, aby nie skrzywdzi? niewinnych osób.

    W szczególności nie powinna robić nic, co mogłoby zaszkodzić tłumowi
    chuliganów, bo a nuż jest wśród nich ktoś niewinny.

    > A ju? napewno nie powinni u?ywa? amunicji ostrej

    Czy ty człowieku przyjmiesz wreszcie do swego naukowego doktorskiego łba,
    ze użycie osttrej amunicji było następstwem tragicznej omyłki? Bo cały
    czas traktujesz wystrzelenie tych 8 pocisków jako celowe i zamierzone
    działanie policji.

    > i nadal twierdz? ?e dla broni g?adkolufowej powinni mie? w magazynach
    > tylko gumow?,poniewa? ?atwo o pomy?k?.

    A zamki powinna przestrzeliwywać z katrabinu maszynowego, tak? Albo z
    granatnika 40 mm?

    > Dzi?kuj?. Zawsze zwalniam, gdy nawet na poboczu kto? stoi, lub co? si?
    > rusza, poniewaz nag?ego wej?cia cz?owieka lub zwierz?cia na ulic? nie da
    > si?> wykluczy?.

    A przepraszam do jakiej prędkości pan zwalnia?

    > Nie spotka?em w swoim ?yciu wyskakuj?cej staruszki. Je?eli kto? idzie
    > poboczem zwalniam i trzymam si? ?rodka jezdni zachowuj?c bezpieczn?
    > odleg?o?? na wypadek gdyby nawet pieszy czy rowerzysta nagle si?
    > przewróci?.

    Ponownie. Do jakiej prędkości pan zwalnia? Dla ułatwienia pytanie
    dodatkowe: Do jakiej prędkości nalezy zwolnić, aby móc uniknąć potrącenia
    osoby, która wbiegnie na jezdnię 10 m przed samochodem? Czas reakcji
    kierowcy i hamulców to średnio 0,5 sekundy.

    > A czy ja wiem, co im tam po g?owach chodzi?o, ?e zacz?li strzela? do
    > m?odzie?y? Sk?d pan wie jaki oni mieli zamiary. Mo?e chcieli wszystkich
    > pozabija? wko?o. zapakowali naboje, które przebijaj? silnik i strzelali
    > na o?lep. Mówi? mog? oczywi?cie co? innego, ale dlaczego mamy im
    > wierzy?? To
    > nie jest pierwszy przypadek akcji policji, w której zgin??y niewinne
    > ofiary policyjnego nadu?ywania przemocy i jest to jak najbardziej temat
    > pasuj?cy do tej grupy dyskusyjnej, gdyby znów si? kto? nie zgadza?, lub
    > pomawia? mnie o trolowanie.

    Czy ma pan jakiekolwiek dowody pozwalające na rzucenie oskarżenia, ze
    uzycie przez policję ostrej amunicji było wynikiem celowego działania?
    Rozumiem, że nie pasuje to do lansowanej tu przez pana tezy, że policja to
    mordercy i nie nalezy im ufać, ale bez demagogii proszę.

    > pan sobie kpi?

    Nie, usiłuję uzmysłowić panu pewną rzecz. Na przykładach. Jako naukowiec
    powinien pan wiedzieć co to jest teoretyczny przykład, założenie, mam
    rację?

    > Je?eli jad? ostroznie i bezpiecznie to nie jest to mo?liwe, aby
    > dziewczyna wybiegaj?ca z bramy zosta?a ?miertelnie potr?cona. Od bramy
    > do jezdni ma do przebycia chodnik.

    ile tego chodnika? Jest pan fizykiem, więc tak wzory na drogę, czas i
    prędkość powinny być panu znane. Chodnik ma 3 m szerokości. W jakim czasie
    taką odległość pokona biegnący w panice człowiek? W ciągu góra jednej
    sekundy. Sekunde po tym jak pan ją zobaczył dziewczyna wpada na jezdnię 10
    m przed pana samochodem. A teraz zagadka. W jakim czasie samochód jadący
    30 km/h pokona 10 m? Nadal pan uważa, że jadac ostrożnie może uniknąć
    wypadku?

    > Nikogo nie zabi?em. Znów pan wysuwa publiczne pomówienia i imputuje.

    Czy pan rozumie tekst pisany, panie doktorze? W szczególności czy znane
    jest panu zaczenie słów: "załóżmy" i "pomówienie".

    > Gdyby babcia mia?a w?sy to by by?a dziadkiem.

    Cóż to, panie doktorze? Czyżby nigdy w zyciu nie stawiał pan hipotez?
    Ciekawe, bo wydawało mi się, że nauka opiera się właśnie na stawianiu
    hipotez i poszukiwaniudowodów na ich potwierdzenie lub zaprzeczenie.

    > Ja nikogo nie potr?ci?em, nawet psa,

    Nie mam mozliwości tego zweryfikować, żwięc wierzę na słowo. Ale musze
    przyznac, że ma pan szczescie. Bo na przykład takiego pijaka śpiącego nocą
    na jezdni mozna dostrzec dopiero wtedy, gdy światła reflektorów oświetlą
    go do wysokości około 30 cm. To jest w mniej więcej 1/3 długości zasięgu
    świateł. Jeżli jedzie pan wtedy szybciej niż 40 km/h ma pan marne szanse
    na uniknięcie przejechania go.

    > a policjanci zabili wiele niewinnych
    > ofiar podczas szalonych akcji i to jest fakt. To nie by? pojedy?czy
    > wypadek. Niektórym z nich wydaje si? ?e s? Bogami w Polsce i trzeba to w
    > jaki? sposób skorygowa?.

    ...i ks. Popiełuszkę też zamordowali. A argumenty merytoryczne, panie
    doktorze? Znowu uderza pan w ten sam ton - policja to mordercy - i próbuje
    podbudować swą pozycję zasłaniając się trupami. Ale na mie to nie działa.

    > Mo?e zabierze si? za wyja?nienie tego NIK zamiast ?ciga? Pani? Edyt?
    > Górniak, za to ?e sobie piosenk? inaczej za?piewa?a ni? ?piewali wszyscy
    > dot?d. Jak najbardziej NIK jest instytucj? do tego przeznaczon?.

    Odnoszę, wrażenie, że pan ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Albo z
    zapamiętaniem co pan przeczytał. Bo właśnie akurat tą sprawą NIK się nie
    zajmował. I nie chodziło o piosenkę tylko o Hymn Narodowy. Jako tak
    zagorzały zwolennik pana Romana G. powinien pan wykazywać się większym
    poziomem patriotyzmu, panie doktorze.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 5. Data: 2004-11-26 18:18:28
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsh2wooskmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Aby zatrzymać miękki pocisk wcale tak wiele nie potrzeba. Dlatego pociski
    > mają oprócz miękkego rdzenia także twardy płaszcz.

    Które pociski? Znów pan coś kręci? Miałem pociski kbk AK w rękach przed i po
    uderzeniu w twardą przeszkodę. Wewnątrz jest walcowaty bardzo twardy rdzeń
    stalowy, a na zewnątrz stosunkowo miękki płaszcz z domieszką mosiądzu, czyli
    na odwrót niż pan pisze. Bo uderzeniu z około 50 m w bardzo grubą
    blachę-ceownik zewnętrzny płaszcz był całkowicie porozrywany, a rdzeń tylko
    nieznacznie zgnieciony.
    .

    > Taki niestety jest generalny ton wypowiedzi.

    Ton wypowiedzi to pana subiektywne odczucie. Niby cytowane zdanie zatem
    należy do pana, a nie do moich wypowiedzi jak pan próbował imputować i
    pomawiać mnie publicznie.

    > A osoby niezaangazowane powinny natychmiast oddalić się od miejsca
    rozróby.

    Ale te osoby nawet nie zdążyły. Dlaczego dziewczyna schowała się za budkę z
    goframi? Bała się zapewne wychylić, żeby nie oberwać kulą.

    > W szczególności nie powinna robić nic, co mogłoby zaszkodzić tłumowi
    > chuliganów, bo a nuż jest wśród nich ktoś niewinny.

    W tłumie zwykle tak bywa, że są niewinne osoby. Nie wierzy pan? Tam był tez
    tłum studentów.

    > Czy ty człowieku przyjmiesz wreszcie do swego naukowego doktorskiego łba,

    Publiczne obrażanie ciąg dalszy.

    > ze użycie ostrej amunicji było następstwem tragicznej omyłki?

    To jest pańskie zdanie i zdanie sitwy. Pomyłka też musiała mieć swoją
    przyczynę. Dlatego powinni wycofać amunicję ostrą do broni gładkolufowej z
    magazynów policji i powinna tym zająć się Najwyższa Izba Kontroli.

    > Bo cały czas traktujesz wystrzelenie tych 8 pocisków jako celowe i
    zamierzone
    > działanie policji.

    Działania te były celowe i zamierzone. Wystrzelono więcej pocisków, inne
    podobno były gumowe i nawet te gumowe spowodowały obrażenia u niewinnej
    młodzieży studenckiej.

    > A zamki powinna przestrzeliwywać z katrabinu maszynowego, tak? Albo z
    > granatnika 40 mm?

    Niech sobie nawet siekierki wezmą. To jest ich sprawa, ale niech się nie
    ważą ponownie strzelać do niewinnych ludzi.

    > A przepraszam do jakiej prędkości pan zwalnia?

    Do takiej abym mógł się zatrzymać w razie wtargnięcia kogoś na jezdnię.
    Zależy od warunków atmosferycznych.

    > Ponownie. Do jakiej prędkości pan zwalnia?

    Ile razy jeszcze się pan będzie o to pytał?

    > Czy ma pan jakiekolwiek dowody pozwalające na rzucenie oskarżenia, ze
    > uzycie przez policję ostrej amunicji było wynikiem celowego działania?

    A czy ma pan dowody, że nie było? jakie? zeznania sprawców pozbawienia życia
    i zdrowia niewinnych ofiar pacyfikacji podobnej do tej w Chinach na Tien An
    Man?
    Gangster kogoś zastrzeli i też może mówić, że mu broń sama wystrzeliła,
    kiedy ofiara przechodziła akurat przed lufą.
    Uwierzy pan w taki idiotyzm? nie ... a im? tak. Dlaczego?

    > Rozumiem, że nie pasuje to do lansowanej tu przez pana tezy, że policja to
    > mordercy i nie nalezy im ufać, ale bez demagogii proszę.

    Gdzie lansuję taką tezę, że cała policja to mordercy? Znów pan przekręca i
    próbuje publicznie mnie pomawiać po komunistycznemu o coś czego nie
    napisałem.

    > Nie, usiłuję uzmysłowić panu pewną rzecz. Na przykładach. Jako naukowiec
    > powinien pan wiedzieć co to jest teoretyczny przykład, założenie, mam
    > rację?

    Panie, nauka i teoretyczny przykład a praktyczne pozbawienie kogoś
    niewinnego życia i potem teoretyzowanie co by było gdyby te osoby
    zmartwychwstały sam pan przyzna nie jest adekwatne.

> [...]
    > m przed pana samochodem. A teraz zagadka. W jakim czasie samochód jadący
    > 30 km/h pokona 10 m? Nadal pan uważa, że jadac ostrożnie może uniknąć

    Tego typu zadania nie są na temat. Nie jestem tu, żeby panu rozwiązywać
    zadania z fizyki na poziomie szkoły średniej. Czy pan to rozumie? Nie?
    szkoda. niech pan idzie z tym na pl.sci.fizyka to może panu obliczą.

    > Cóż to, panie doktorze? Czyżby nigdy w zyciu nie stawiał pan hipotez?

    Nigdy, gdy chodzi o życie niewinnych ludzi.

    > Ciekawe, bo wydawało mi się, że nauka opiera się właśnie na stawianiu
    > hipotez i poszukiwaniudowodów na ich potwierdzenie lub zaprzeczenie.

    Nauka tak, ale to nie jest naukowy temat.

> [...]
    > go do wysokości około 30 cm. To jest w mniej więcej 1/3 długości zasięgu
    > świateł. Jeżli jedzie pan wtedy szybciej niż 40 km/h ma pan marne szanse

    Jeżdżę ponad 20 lat. Nie spotkałem pijaka leżącego i śpiącego na jezdni.
    Odbiega pan od temau poza tym.

    > ...i ks. Popiełuszkę też zamordowali.

    A nie?

    > A argumenty merytoryczne, panie
    > doktorze? Znowu uderza pan w ten sam ton - policja to mordercy

    Po pierwsze znów pan imputuje, że ja twierdzę iż cała policja to mordercy,
    co nie jest prawdą. Policjant Piotrowski chyba się pan zgodzi, że był
    mordercą. Jeśli nie to za co dostał 20 lat i wyszedł po kilkunastu za dobre
    sprawowanie za tak brutalne morderstwo z premedytacją. Innych, którzy
    strzelali do niewinnej młodzieży nie potraktowano równie surowo i to nie
    oznacza, że nie są mordercami, ale jedynie tyle, że sitwa obecnie wraca do
    sił, jakie można przyrównać do okresu rządów Jaruzelskiego i Kiszczaka.

    > Ale na mie to nie działa.

    Podobnie jak na mnie nie działa pańska komunistyczna argumentacja.

    > Albo z zapamiętaniem co pan przeczytał. Bo właśnie akurat tą sprawą NIK
    się nie
    > zajmował. I nie chodziło o piosenkę tylko o Hymn Narodowy.

    Właśnie mają zamiar się zająć, bo nie mają chyba nic innego do roboty. Już
    rozpuścili ankiety na ten temat. Zamiast pomóc mecenasowi Giertychowi i
    zbadać sprawy nadużywania siły przez policję w wolnym i niby demokratycznym
    kraju, to oni chcą się piosenkami i artystami zajmować i znów odwracać uwagę
    ludzi od ważnych dla kraju problemów.

    niech pan sam poczyta:
    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34317,2409403.html

    A hymn to co niby według pana? proza, czy poezja? A może tekst i muzyka,
    czyli piosenka.

    > Jako tak zagorzały zwolennik pana Romana G. powinien pan wykazywać się
    większym
    > poziomem patriotyzmu, panie doktorze.

    A niby czemu? Podobało mi się jego wystapienie i to co mówił o pracach
    komisji dla dobra narodu, o nadużyciach i krętactwach członków SLD, przez co
    mamy ciągle takie niskie pensje i coraz wyższe ceny, bo ktoś musi na te
    krętactwa zarobić niewolniczą niemalże pracą.

    Owszem jestem zwolennikiem sprawiedliwości i przeciwko okradaniu naszego
    społeczeństwa przez osoby z rządu, ale to nie oznacza, że jestem jak mnie
    pan nazwał zagorzałym zwolennikiem (wszystkich poglądów) pana magistra
    Romana Giertycha.

    Jestem zwolennikiem pełnego zjednoczenia Polski z Europą zachodnią, jestem
    za ścisłą współpracą Polski z USA i z NATO i nie jestem tak ostrym
    przeciwnikiem aborcji jak Pan mecenas Roman Giertych. Uważam że o sprawach
    aborcji powinny decydować kobiety. Pewnie jeszcze kilka innych rozbieżności
    poglądów się znajdzie, co nie oznacza, że wycofuję się z pisemnego poparcia
    dla jego działań w kierunku uzdrowienia gospodarki poprzez zatrzymanie
    rabowania i wyprzedaży majątku narodowego szpiegom i kombinatorom, więc jak
    pan widzi jestem zwolennikiem ale nie wszystkiego.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 6. Data: 2004-11-26 19:48:51
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:opsh2wooskmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    Rodrig. Na litość boską nie zachowuj się jakbyś tu był od dzisiaj.
    Dobrze wiesz że troll jakich mało, podszywający się pod inne osoby i
    zmieniający nicki, a ty wciąż go dokarmiasz. PRZESTAŃ na litość boską.
    Niech zdechnie z głodu albo idzie szukać żarcia gdzie indziej.

    --
    "Cierpiących pocieszaj....śmiechem"

    Pozdrawiam: Sonn

  • 7. Data: 2004-11-27 00:00:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > Dnia Fri, 26 Nov 2004 14:34:29 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D.
    > <g...@t...pl> napisał:

    [ciach]

    Przestań wreszcie karmić tego trolla.

    *plonk* warning
    FUT warning

  • 8. Data: 2004-11-27 00:00:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

  • 9. Data: 2004-11-27 09:24:18
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Nov 2004 20:48:51 +0100, Sonn
    <s...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > zmieniający nicki, a ty wciąż go dokarmiasz. PRZESTAŃ na litość boską.
    > Niech zdechnie z głodu albo idzie szukać żarcia gdzie indziej.

    Wiem, ale jestem z tego gatunku dewiantów, którzy lubią karmić małpy w zoo.
    Poza tym jak karmi się małpę to ona nie świruje. Od pewnego czasu trzymam
    go w tym jednym wątku... a tyle interesujących tematów go ominęło...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 10. Data: 2004-11-27 10:08:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsh39qsk5mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Wiem, ale jestem z tego gatunku dewiantów, którzy lubią karmić małpy w
    > zoo.
    > Poza tym jak karmi się małpę to ona nie świruje.

    Inni widzą to inaczej.
    Dostosowując poziom swoich postów do małpy, sam upodabniasz się do małpy;)
    I nie dość, że wyciągasz popaprańca innym ze śmietnika to sam też śmiecisz.

    Pzdr
    Leszek