    From: "Yusek" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jakie szanse na wygranie sprawy?
    Date: Tue, 24 Jan 2006 23:07:24 +0100

    Witam, sprzedaje na allegro przedmioty w grach internetowych. Zostałem
    oszukany przez pewnego użytkownika. Dostałem mail, w którym pisze on, że
    miał włamanie na konto itp, itd. Wiem na pewno, że kłamie, bo mówił, że nie
    wie o czym mówię, ale w jego komentarzach są rzeczy z tej gry, więc wie. W
    dodatku pisał, że informatyk udzielił mu jakiejś informacji na temat IP
    włamywacza, tylko że żaden informatyk nie miałby dostępu do takich danych.
    Stratny jestem 120 złotych. Nie mam dowodu, że towar wysłałem. Czy wystarczy
    to, że kupujący miga się w mailach? Jakie szanse mam w sprawie cywilnej? Czy
    wyłudzenie wchodzi tu w grę?

    pozdrawiam,
    Yusek