  • 11. Data: 2003-03-10 13:07:50
    Temat: Re: Jakie są obowiązki policji ?
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Od tego są lekarze.Po to studiują kilka lat.No ale Ty po kilku godzinach
    > szkolenia (dla ułatwienia dodam że mam też ładny dokument sporządzony na
    > papierze czerpanym) to powinieneś otworzyć lekarską poradnię internetową;)

    tak się dziwnie składa, że na tą licencje na ratownko życia przyszło mi
    tyrać kilka lat w szpitalu i paru innych mniej przyjemnych miejscach:)))
    dziś z niej nie korzystam, gdyż po zbieraniu swojego syna z jezdni straciłem
    pewność w działaniu.
    Jednak nie wyłączyło to mojego myślenia w tym temacie.

    To jednak nie lenistwo, to całkowite zaćmienie umyłu i nezbyt dogłębne
    czytanie.

    > Być może.Wysłuchałeś drugiej strony? Dochodzenie w toku.Obrażenia byłyby
    tu jakimś dowodem.

    Dowody w postaci krwi naskórka i innych fragmentów ciała ludkiego, które
    mogły znajdować się na klocu drewna, a także na ubraniach kolesiów zapewne
    dla ciebie są nieważne. Ślady przenosznia i traktowania ofiary po zajściu
    również.
    Widać, ty wychodzisz z założenia, że od nadmiaru dowodów głowa boli i lepiej
    sobie nie zawracać tym czterech liter.:-(((((

    > A po co dowód na to że sprawcy byli pijani??? Jest zakaz bycia pijanym ?

    Jest zakaz w miejscach publicznych, a za taki można uznać chodnik przed
    posesjami i do tego zapewne w bezpośredniej bliskości drogi publicznej co
    niosło inne zagrożenia ale to już inna inszość.

    > Jeśli byli to świadkowie to potwierdzą

    Co potwierdzą świadkowie? że wydaje im się, iż mogli być pijani. Czy to może
    być jednoznaczny dowód? Zapewne świadkowi nie chuchali w nozdrza by mógł
    wyczuć woń napojów alkocholowych i nic innego nie powie.

    Oj krótko żyjesz lub masz małe doświadczenie życiowe.

    Stan_Z

  • 12. Data: 2003-03-10 13:14:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak się dziwnie składa, że na tą licencje na ratownko życia przyszło mi
    > tyrać kilka lat w szpitalu i paru innych mniej przyjemnych miejscach:)))

    Ja tą licencję zdobyłem na kilkutygodniowym kursie. Widocznie byłem na
    turnusie dla bystrzejszych;)

    > Jest zakaz w miejscach publicznych,

    Zakaz bycia nietrzeźwym? Nie pisz głupot.Pomyśl przed wysłaniem postu.

    > Oj krótko żyjesz lub masz małe doświadczenie życiowe.

    Chcesz się licytować?

    Pozdr
    Leszek

  • 13. Data: 2003-03-10 18:38:14
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    > Czyli nareszcie mamy konkrety.
    > Wstrząśnienie mózgu to niekoniecznie obrażenia pow. 7 dni ale zawsze.
    > Opieprzenie "kilku gówniarzy" może być odczytane jako:
    > Art.217 KK § 2. Jeżeli naruszenie nietykalności wywołało wyzywające
    > zachowanie się pokrzywdzonego albo jeżeli pokrzywdzony odpowiedział
    > naruszeniem nietykalności, sąd może odstąpić od wymierzenia kary.

    kpisz czy nie rozumiesz o czym piszesz?
    Przepisu § 2 nie powinno się stosować jeżeli reakcja z naruszaniem
    nietykalności cielesnej na wyzywające zachowanie się pokrzywdzonego swoją
    intensywnością przerasta wyrażnie zawartość kryminalną czynu pokrzywdzonego.

    > Na świadków raczej bym nie liczył.

    i tu się zgadzam Lepiej zawsze mieć jeden dobry i nie podważalny dowód
    materialny niż jakiegoś świadka.

    > Oczywiście przedstawiam tu " czarne warianty" ale taki już jestem.

    Tak czarne że graniczące z literaturą SF.

    Stan_Z

  • 14. Data: 2003-03-10 18:42:16
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > kpisz czy nie rozumiesz o czym piszesz?

    Lesio to troll... Olej...

  • 15. Data: 2003-03-10 20:31:01
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    > Lesio to troll... Olej...

    No wlasnie tak sie zaczynam teraz zastanawiac po przeczytaniu calej tej
    "dyskusji", jesli to mozna jeszcze tak nazwac.

    pzdr
    Kaf

  • 16. Data: 2003-03-10 22:22:21
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Jeśli biło Cię dwóch jednocześnie - zaistniało przestępstwo
    z art. 158 kk, tu uszkodzenia ciała nie są istotne, ważne jest
    bezpośrednie niebezpieczeństwo ich doznania.
    Wstrząśnienie mózgu nie musi być zakwalifikowane
    jako naruszające funkcjonowanie narządu na dłużej niż 7 dni,
    ale jeśli tak - będzie zbieg przestępstw - 157 i 158 kk.
    Nic tu nie przepadło, żadne naskórki i ślady krwi nie są
    tu istotne, mniej oglądania tv. Ważne są zeznania Twoje
    i świadków zdarzenia oraz wydana na tej podstawie opinia
    biegłego lekarza, szczególnie ustalenie, czy w czasie
    zdarzenia wystąpiło bezpośrednie zagrożenie dla życia
    i zdrowia oraz jakie uszkodzenia ciała stwierdzono
    w toku badania lekarskiego po zdarzeniu.
    Policjanci z patrolu nie wykonują czynności procesowych,
    ustalają tylko, co się zdarzyło i osoby uczestniczące w zdarzeniu,
    świadków, zabezpieczają miejsce zdarzenia, jeśli jest
    taka potrzeba (tu niekoniecznie). Winni Cię tylko pouczyć, że
    po uzyskaniu pomocy medycznej możesz zgłosić się do komendy
    w celu złożenia zawiadomienia o przestępstwie. W przypadkach
    drastyczniejszych powiadomić o tym ma obowiązek lekarz
    pogotowia.
    Po prostu teraz zabierz całą dokumentację medyczną dotyczącą
    badań, idź na policję i złóż zawiadomienie o przestępstwie,
    tam właściwie zakwalifikują wstępnie to zajście.

  • 17. Data: 2003-03-11 08:25:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    <ciah>

    Uważaj! Mogą okrzyknąć Cię tu trollem za pisanie "niewygodnych? postów;))

    Pozdr
    Leszek

  • 18. Data: 2003-03-11 08:26:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Lesio to troll... Olej...

    Twój post jest dowodem na to kto tu jest trollem.

  • 19. Data: 2003-03-11 08:26:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Filip Kafar" <U...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie tak sie zaczynam teraz zastanawiac po przeczytaniu calej tej
    > "dyskusji", jesli to mozna jeszcze tak nazwac.

    Kto Ci każe czytać??

  • 20. Data: 2003-03-11 09:36:51
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    > Kto Ci każe czytać??