  • 21. Data: 2003-03-11 09:53:19
    Temat: Re: Jakie są obowiązki policji ?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Filip Kafar" <U...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b4kara$pam$1@szmaragd.futuro.pl...
    > > Kto Ci każe czytać??
    > >
    > kaŻe ? LOL ;D
    >
    > spadaj trollu na drzewo

    No i ten charakterystycznie wysoki poziom prowadzenia konwersacji.Mógłbyś
    wyjaśnić innym grupowiczom czego szukasz na tej grupie? A w tym wątku?
    Wierzę że nie jest Twom celem robienie tu wiochy do której jesteś
    przyzwyczajony na P.M.S-ie.

    Pozdrawiam
    Leszek

  • 22. Data: 2003-03-11 11:29:02
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    > Chcesz powiedzieć że czytanie się kaRZe ??
    > Z którego paragrafu ? ;>
    a moze kaŻe ? lol...

    > Obawiam się że wyszedłeś na lamera...
    obawiam sie, ze nie zajzales do slownika

    pzdr
    Kaf

  • 23. Data: 2003-03-11 11:30:19
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    > No i ten charakterystycznie wysoki poziom prowadzenia konwersacji.

    wiem, ze Ty jestes wysoce windywidualizowany przepadek, ale wlasnie
    skonczylem z Toba rozmawiac

    Eot
    Nie wypada mi pozdrowic, wiec pzdr.
    Kaf

  • 24. Data: 2003-03-11 11:31:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, Filip Kafar wrote:
    [...komuś...]
    >+ > Kto Ci każe czytać??
    >+ >
    >+ kaŻe ? LOL ;D

    ROTFL !!
    Chcesz powiedzieć że czytanie się kaRZe ??
    Z którego paragrafu ? ;>

    >+ spadaj trollu na drzewo

    Obawiam się że wyszedłeś na lamera...

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2003-03-11 11:38:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 11-03-2003 12:29, Użytkownik Filip Kafar napisał:

    > a moze kaŻe ? lol...

    > obawiam sie, ze nie zajzales do slownika
    > Wydaje mi sie że jednak zajRZał do słownika.

    Wiesz, przeciętny Polak rozumie róznice pomiędzy "kazać" i "karać".

    Wypada znac swój język ojczysty przynajmniej w stopniu podstawowym.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 26. Data: 2003-03-11 11:48:06
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    > Wiesz, przeciętny Polak rozumie róznice pomiędzy "kazać" i "karać".
    no tak, masz racje, dalem zonka ! ;) przyznaje sie bez bicia, kazdy robi
    bledy ;)

    > Wypada znac swój język ojczysty przynajmniej w stopniu podstawowym.
    co miales na koniec klasy 8 z polskiego ? (wtedy kiedy ucza wlasnie podstaw)

    pzdr
    Kaf

  • 27. Data: 2003-03-11 11:57:12
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 11-03-2003 12:48, Użytkownik Filip Kafar napisał:

    > no tak, masz racje, dalem zonka ! ;) przyznaje sie bez bicia, kazdy robi
    > bledy ;)

    > co miales na koniec klasy 8 z polskiego ? (wtedy kiedy ucza wlasnie podstaw)

    Pewnie 5. A co to ma do rzeczy? Na 8 klasie kończy sie edukację w
    zakresie języka polskiego?
    Podstaw to uczą w 1-5 klasie. Chyba że za moich czasów to dzieci
    genialne były... Stan wojenny nas tak pobudził intelektualnie albo co?

    Maddy niespodziewanie genialne dziecko ?????

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 28. Data: 2003-03-11 12:06:03
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    > Pewnie 5. A co to ma do rzeczy?
    A to, ze w podstawowce ucza podstaw... a ja mialem 6 z polaka, wiec podstawy
    jezyka polskiego znam.

    > Na 8 klasie kończy sie edukację w
    > zakresie języka polskiego?
    praktycznie ? tak ! ;))) nie przypominam sobie, zebym sie czegos nowego
    nauczyl w liceum, a na studiach polskiego juz nie ma (przynajmniej na moich
    o kierunku ekonomiczno-prawnym)

    > Podstaw to uczą w 1-5 klasie.
    nas uczyli do konca 8 klasy

    > Chyba że za moich czasów to dzieci
    > genialne były... Stan wojenny nas tak pobudził intelektualnie albo co?
    >
    > Maddy niespodziewanie genialne dziecko ?????
    pytaj sie rodzicow, albo znajomych, moze cos podpowiedza, mi ciezko w tej
    chwili cos powiedziec nie znajac Ciebie ;)

    pozdrowka
    Kaf

  • 29. Data: 2003-03-11 13:51:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wypada znac swój język ojczysty przynajmniej w stopniu podstawowym.

    Zostawcie już go.On tu przyszedł tylko potrollować a nic sensownego do
    powiedzenia nie ma.
    Jak ma znać język polski w stopniu podstawowym jak podstawówki nie skończył
    ??

    Pozdr
    Leszek

  • 30. Data: 2003-03-11 13:55:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    >nie przypominam sobie, zebym sie czegos nowego nauczyl w liceum, a na
    studiach polskiego juz nie ma (przynajmniej na moich o kierunku
    ekonomiczno-prawnym)

    Ty i studia !!!
    ROTFL
    Przejrzyj swoje własne posty w tym wątku i obiektywnie oceń ich poziom.
    Nie świadczą one zbyt dobrze o Twoim zdrowiu psychicznym.

    Pozdr
    Leszek