  • 21. Data: 2010-01-31 01:32:40
    Temat: Re: Jaki wiek mają kreskówki?
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>

    sobota, 30 stycznia 2010 00:46. carbon entity 'Szymon von Ulezalka'
    <a...@i...pl> contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

    > coz... tam to jest nawet ban na malo-cycate aktorki porno (na
    > pelnoletnie of course). coz- wiadomo- brak cyca= nieletnia.

    http://www.crikey.com.au/2010/01/29/has-australia-re
    ally-banned-small-breasts/

    Trzeba koniecznie im przetłumaczyć ten tekst:

    Brudne dzieci sida - Lubię laski z małymi cyckami

    http://www.youtube.com/watch?v=MRLa1K2TlWI
    http://www.free-lyrics.org/21645-Pidzama-Porno.html

    Gdziekolwiek ruszysz się, tam wszyscy mówią Ci,
    Że laska musi mieć duże cyce.
    Gdziekolwiek ruszysz się, tam wszyscy trąbią, że
    Tak mają laski w Ameryce.

    A ja jestem punk
    I w ramach walki ze wszystkimi schematami
    Ja jestem punk
    Lubię laski z małymi cycami!

    Gdziekolwiek ruszysz się, tam wszyscy mówią Ci,
    Że laska musi mieć długie nogi.
    Gdziekolwiek ruszysz się, tam wszyscy trąbią, że
    Jak od sufitu do podłogi.

    A ja jestem punk
    I w ramach walki ze wszystkimi schematami
    Ja jestem punk
    Lubię laski z krótkimi nogami!

    Lubię laski z krótkimi nogami,
    Lubię laski z krzywymi zębami,
    Lubię laski z brudnymi paznokciami,
    Lubię laski z rozdwojonymi włosami,
    Lubię laski z piegami,
    Lubię laski z pryszczami,
    Lubię laski
    Z małymi
    Cycami!

  • 22. Data: 2010-01-31 20:12:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Reklamy środków odurzających i szkodliwych nie powinno być w ogóle.

    No. Zakazać reklam telewizji ;->

  • 23. Data: 2010-01-31 20:29:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.komiksomania.pl/newsy/skazany-za-porno-z-
    atomowkami.html

    > kurde, choć zupełnie nie jestem pedofilem, to czasami natykałem się na
    > różne jajcarskie porno-rysunki z kreskówek i mnie to śmieszyło właśnie
    > jako jajcarskie szyderstwo z kreskówek... Ale żeby za to zamykać za
    > pedofilię? A jajcarski pornorysunek z dino z jaskiniowców, to zoofilia?

    Natychmiast składam donos na Paramount Pictures ;->

    W Star Trek: Voyager jedna z postaci miała ledwie 3 czy 4 latka i
    bzykała się z dorosłym! (inna sprawa, że w jej rasie 4 latka to już
    staruszka, ale przepis jest przepis!)

    A poważniej: banda idiotów... Nawet komuniści nie byli tak po*.*ni...

  • 24. Data: 2010-02-01 09:53:29
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 21:12:24 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No. Zakazać reklam telewizji ;->

    Za wyjątkiem "N", "UPC" i zdaje się "Polsatu" - to innych telewziji nie
    widziałem reklamowanych.
    No chyba ze zjadłeś "w" - to by było inne brzmienie twojego posta :)

  • 25. Data: 2010-02-01 16:00:32
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > staruszka, ale przepis jest przepis!)
    >
    > A poważniej: banda idiotów... Nawet komuniści nie byli tak po*.*ni...

    Pewnie za to, co teraz napiszę, zmieszacie mnie z błotem, ale...dlaczego
    właściwie zakazane i karane jest POSIADANIE materiałów o takich treściach? Nie
    mówię o kreskówkach, bo to jakiś absurd, ale nawet o zwykłych zdjęciach i
    filmach. Ja np. nie miałbym ochoty na coś takiego patrzeć, ale pomyślcie o tym
    tak: jest sobie pedofil, który zdaje sobie sprawę ze swojej choroby.
    Oczywiście odzywa się w nim popęd seksualny skierowany ku małym dzieciom, a
    równocześnie delikwent nie chce iść do paki wiedząc, że tam prawdopodobnie nie
    dożyje końca wyroku, stara się więc hamować. Co jest lepszą alternatywą?
    Pozwolić mu, żeby jednak instynkt wziął u niego górę i doszło do gwałtu na
    jakiejś kilkulatce, być może połączonego z morderstwem czy jednak pozwolić mu
    rozładować napięcie seksualne w bezpieczny dla otoczenia sposób przy oglądaniu
    czegoś, co dla zwykłych ludzi jest wynaturzeniem, ale jednak MOŻE okaże się
    wystarczającym substytutem seksu dla zboczeńca i zapobiegnie tragedii?

    Wiem, że te wszystkie zdjęcia i filmy z udziałem dzieci zostały kiedyś
    wyprodukowane przez jakieś osoby z mocnymi odchyleniami i prawdopodobnie w
    wielu przypadkach zniszczyły psychikę ofiar takiej patologii, ale...one już
    powstały i są w sieci, czasu się nie cofnie. Dla ich twórców nie powinno być
    żadnej litości, ale czy, niezależnie od tego jak kontrowersyjne może się to
    wydawać na pierwszy rzut oka, nie byłoby lepiej gdyby pedofil mógł sobie,
    mówiąc dosadnie, zwalić gruchę w domowym zaciszu patrząc na to, co lubi jeśli
    to by miało uchronić przed wprowadzeniem jego perwersyjnych fantazji w życie?

  • 26. Data: 2010-02-02 01:44:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-01 17:00, Piotrek pisze:
> [...]
    > wielu przypadkach zniszczyły psychikę ofiar takiej patologii, ale...one już
    > powstały i są w sieci, czasu się nie cofnie.

    Ale stworzenie wolnego obrotu wygeneruje kolejne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2010-02-03 10:37:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-31 02:32, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
    ally-banned-small-breasts/
    > Trzeba koniecznie im przetłumaczyć ten tekst:
    > Brudne dzieci sida - Lubię laski z małymi cyckami

    No i sam widzisz.... Małe cyce - oznaka buntu pankowskiego albo pedofilia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 28. Data: 2010-02-03 10:46:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-30 07:54, Jacek_P pisze:

    > Hm, jest raczej odwrotnie: bardzo duza populacja idiotow pozwala
    > soba manipulowac niewielkiej grupie cwaniakow. A ta grupa cwaniakow
    > bardzo dba, aby poziom idiotyzmu sie nie zmniejszal, ale zwiekszal
    > vide rozwalenie polskiego szkolnictwa: najpierw podstawowego, potem
    > sredniego, a teraz Kudrycka dobija wyzsze. Rzadzaca grupka zawsze
    > swoj przychowek wysle do wysokoplatnych szkol w USA.

    Owszem. Ale to dotyczy części przynoszącej zysk rządzącym. Ale jaki zysk
    przynoszą takie schizy jak omawiane? Raczej ryzyko buntu.

    > Tak. Przymus ekonomiczny jest batem sprawniejszym i tanszym
    > od oficjalnego niewolnictwa. To tak, jak w opisie wojny
    > secesyjnej: "...sytuaca ekonomiczna niewolnikow ulegla
    > gwaltownemu POGORSZENIU po uwolnieniu ich z plantacji...".

    No oczywiście. Przecież wojnę secesyjną wywołali kapitaliści z północy,
    którzy nie mieli oficjalnych niewolników łapanych i manych za darmo.
    Więc Południe kwitnęło, a Północ miała gorzej, bo choć swoich robotników
    traktowali jak szmaty i niewolników w zasadzie, to jednak coś im musieli
    płacić. Więc w imię Hamerykańskiego Snu o Równości i Braterstwie napadli
    Irak, bo tam było dużo ropy... tfu... chyba pomieszałem wersje...
    Napadli Południe, żeby niby wyzwolić niewolników i żeby chłopakom z
    południa wiodło się równie gorzej jak północnikom.

    A to, że w międzyczasie sporo niewolników straciło przyjemne życie,
    którego jedyną wadą był status niewolnika i stało się tułaczami bez
    pracy, bez środków do życia, poza marginesem społeczeństwa, to już
    detal, bo kto by się przejmował losem niewolnika.

    > Nie ma. Sa tylko takie, ktore traktuja zblizone hasla
    > jako element utrzymania wladzy vide Wenezuela, Boliwia,
    > Bialorus.

    No właśnie....
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 29. Data: 2010-02-03 18:06:42
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>

    środa, 3 lutego 2010 11:37. carbon entity 'Przemysław Adam Śmiejek'
    <n...@s...pl> contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

    > No i sam widzisz.... Małe cyce - oznaka buntu pankowskiego albo pedofilia.

    To drugie jest paskudne, co masz przeciwko temu pierwszemu?

    Poza tym bogu ducha winnym onanistom oglądającym kreskówki hentai-lolicon
    daleko do faktycznych praktykujących pedofilów. Są to najwyżej
    krypto-pedofile i w zasadzie ludzie nieszkodliwi. Jedyny, kto ponosi tu
    rzeczywistą choć mało wymierną krzywdę, to bardziej dojrzałe i zdolne do
    rozrodu kobiety, które nie mogą znaleźć stałych partnerów seksualnych, bo
    tych facetów oraz krypto-biseksów pociągają anorektyczne "niedorozwojki" z
    małym biustem i mało wykształconym czymś tam jeszcze (te dorosłe)
    wykreowane przez dyktatorów mody.

    Dawniej co najwyżej wyśmiewano by amatora takich panien tekstem "co to za
    gospodarz, co nie ma ogrodu, co to za dziewczyna, co ma plecy z przodu",
    ale ogólnie IMHO to zbyt mała pobudka, by takie obrazki karać. Nawet mając
    na myśli przyrost naturalny.

    PS. Państwo powinno karać za rzeczywiste czyny, a nie za to, co kto ma
    ukryte pod kopułą. Jeśli mimo to karze za to drugie, to takie przestępstwa
    nazywają się polityczne.

  • 30. Data: 2010-02-03 18:43:32
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    > Ale stworzenie wolnego obrotu wygeneruje kolejne.

    kolejne sa generowane tak czy inaczej a paradoksalnie moglaby byc wieksza
    kontrola nad producentami gdyby odbiorcy nie robili wszystkiego co sie
    da zeby nikt im nic nie mogl udowodnic

    slowo wyjasnienia - jestem przeciw owej proponowanej legalizacji, ale
    penalizowanie posiadania zdjec babek z malymi cyckami czy rysunkow to
    *skrajny* debilizm