  • 31. Data: 2010-02-03 19:03:03
    Temat: Re: Jaki wiek mająkreskówki?
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>

    środa, 3 lutego 2010 19:43. carbon entity 'tg' <a...@b...cpl> contaminated
    pl.soc.prawo with the following letter:

    > slowo wyjasnienia - jestem przeciw owej proponowanej legalizacji, ale
    > penalizowanie posiadania zdjec babek z malymi cyckami czy rysunkow to
    > *skrajny* debilizm

    10/10

  • 32. Data: 2010-02-04 11:58:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jakub A. Krzewicki pisze:

    > PS. Państwo powinno karać za rzeczywiste czyny, a nie za to, co kto ma
    > ukryte pod kopułą. Jeśli mimo to karze za to drugie, to takie przestępstwa
    > nazywają się polityczne.

    Lepszy termin to "myślozbrodnia" ;)

  • 33. Data: 2010-02-04 15:52:33
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>

    czwartek, 4 lutego 2010 12:58. carbon entity 'Andrzej Lawa'
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> contaminated pl.soc.prawo with the
    following letter:

    > Lepszy termin to "myślozbrodnia" ;)

    Nie chciałem być dosadny i walić Orwellem po oczach. Kamery na co
    poniektórych ulicach i placach już walą.

  • 34. Data: 2010-02-05 11:34:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-03 19:06, Jakub A. Krzewicki pisze:
    > środa, 3 lutego 2010 11:37. carbon entity 'Przemysław Adam Śmiejek'
    > <n...@s...pl> contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

    > To drugie jest paskudne, co masz przeciwko temu pierwszemu?

    Nie wiem czy mam, bo nie znam szczegółów. Tak czy siak, robienie dobrze
    małocycolubnym to wspieranie pedofilii albo marginalny ruch z lat 80 :D
    Więc można śmiało zakazać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 35. Data: 2010-02-05 11:36:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-03 19:43, tg pisze:
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    >
    > kolejne sa generowane tak czy inaczej

    No ale w mniejszym zakresie.

    a paradoksalnie moglaby byc wieksza
    > kontrola nad producentami gdyby odbiorcy nie robili wszystkiego co sie
    > da zeby nikt im nic nie mogl udowodnic

    I co, nagle uważasz, że dzięki pozwoleniu na takie materiały ich liczba
    by się zmniejszyła, a producenci wpadali, bo pedofile nie bojąc się kary
    by rozpowszechniali materiały z podniesionym czołem doprowadzając jakimś
    cudem tym do producentów?

    > slowo wyjasnienia - jestem przeciw owej proponowanej legalizacji, ale
    > penalizowanie posiadania zdjec babek z malymi cyckami czy rysunkow to
    > *skrajny* debilizm

    No przecie sam się zdziwiłem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 36. Data: 2010-02-05 16:48:46
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>

    piątek, 5 lutego 2010 12:34. carbon entity 'Przemysław Adam Śmiejek'
> [...]

    > Nie wiem czy mam, bo nie znam szczegółów. Tak czy siak, robienie dobrze
    > małocycolubnym to wspieranie pedofilii albo marginalny ruch z lat 80 :D

    Jest trzecia alternatywa. Ilu facetów ma _dorosłe_ partnerki gorzej
    rozwinięte i sobie to chwali żyjąc w związku, gdzie obie strony są
    szczęśliwe i usatysfakcjonowane (no, może małocycowe czasem mają problemy z
    płodnością, ale to nie promocja przyrostu naturalnego i karmienia piersią
    jest rzekomym motywem tego zakazu). I co powiesz, może ci ludzie, żyjący w
    zgodzie z prawem to są pedofile?

    Uważam, że uprzywilejowanie stronnictwa Dużego Cyca nad Małym Cycem to
    czystej wody szowinizm wyglądowo-wiekowy. Starsze kobiety po prostu nie
    mogą znieść, że ich mężowie rozglądają się w necie za zdjęciami młodszych
    od nich kobiet, które mają mniejszy biust, ot co!

  • 37. Data: 2010-02-06 11:20:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-05 17:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
    > jest rzekomym motywem tego zakazu). I co powiesz, może ci ludzie, żyjący w

    Ale zakaz ma być na małżeństwa czy na pornografię?

> [...]
    > mogą znieść, że ich mężowie rozglądają się w necie za zdjęciami młodszych
    > od nich kobiet, które mają mniejszy biust, ot co!

    ależ młode cycate też są, a stare płaskie również.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 38. Data: 2010-02-06 15:59:35
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>

    sobota, 6 lutego 2010 12:20. carbon entity 'Przemysław Adam Śmiejek'
    <n...@s...pl> contaminated pl.soc.prawo with the following letter:

    > Ale zakaz ma być na małżeństwa czy na pornografię?

    No ale dlaczego odmówić luksusowej i niszowej przyjemności małego cyca
    szerokim masom? Dla udupienia kilku zboków, którzy rwą panny poniżej
    ukończonej ustawowej 15-tki (Polska) czy 16-tki (bo zdaje się tyle jest w
    Australii)?

    > ależ młode cycate też są, a stare płaskie również.

    No nie mów mi, że większość amatorów małocyckowych pornosów lubi kobity w
    wieku własnych żon. Właśnie po to ogląda małe i sterczące, że są młodsze.

    A tak w ogóle to rozmowa zeszła już bardzo na tory wytyczone przez
    nieboszczyka malarza Starowieyskiego: "Cyc nie kutas, stać nie musi".
    Prawo, które ingeruje w gusta wizualne to czystej wody orwellizm, Liga
    Antyseksualna. Niedługo już puszczenie oczka do młodej panny w wieku
    nieznanym to będzie "gębozbrodnia".

  • 39. Data: 2010-02-06 18:50:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jakub A. Krzewicki napisal:
    > Niedługo już puszczenie oczka do młodej panny w wieku
    > nieznanym to będzie "gębozbrodnia".

    Nie niedlugo. JUZ. Juz teraz w Polsce jest to kwalifikowane
    jako molestowanie seksualne.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 40. Data: 2010-02-06 20:22:54
    Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl>

    sobota, 6 lutego 2010 19:50. carbon entity 'Jacek_P'
    <L...@c...edu.pl> contaminated pl.soc.prawo with the following
    letter:

    > Nie niedlugo. JUZ. Juz teraz w Polsce jest to kwalifikowane
    > jako molestowanie seksualne.

    Nie mówię tu o sytuacjach jednoznacznych ;)

    PS. W męskich rozmowach z sąsiadami przy piwie znakomita większość
    uczestników robi czasem rozmaite pieprzne uwagi i dowcipy na temat
    fizycznych oznak dojrzewania tej czy innej małolaty z naprzeciwka.
    Pozostali słuchają i się smieją... Czy taka "męska mowa" i sprośne żarty
    pod nieobecność obgadywanych córek sąsiadów nie biorących udziału w
    rozmowie, to również podpadają pod propagowanie pedofilii?