  • 11. Data: 2010-01-29 23:42:25
    Temat: Re: Jaki wiek mają kreskówki?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-30 00:38, tg pisze:
    > australia ma ban (od wczoraj) na wszystkie strony z golymi babkami ktore
    > maja
    > male cycki + wszystkie strony ktore linkuja do takich stron...
    > oczywiscie w ramach walki z pornografia dziecieca, bo sie moze kojarzyc...

    jak to kurwa jest, że tak ogromna populacja pozwala sobą rządzić tak
    małej populacji idiotów? Ludziom kapitalizm już tak we łbach pomieszał,
    że muszą się robić za niewolników? Czy nie ma już państw dążących do
    socjalizmu i praw ludności?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-01-29 23:46:53
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    coz... tam to jest nawet ban na malo-cycate aktorki porno (na
    pelnoletnie of course). coz- wiadomo- brak cyca= nieletnia.
    http://www.crikey.com.au/2010/01/29/has-australia-re
    ally-banned-small-breasts/

  • 13. Data: 2010-01-29 23:49:05
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On 29 Sty, 23:38, "tg" <a...@b...cpl> wrote:
    > "tg" <a...@b...cpl> wrote in messagenews:2eba3$4b636012$59647f75$347@news.upc.ie.
    ..
> [...]
    dla-pedofilow,wiad...

> [...]
    > male cycki + wszystkie strony ktore linkuja do takich stron...
    > oczywiscie w ramach walki z pornografia dziecieca, bo sie moze kojarzyc...

    kurde, szybszy byles. musze nauczyc sie czytac caly watek przed
    odpowiedzeniem na pierwszego posta..

  • 14. Data: 2010-01-29 23:54:19
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Przemysław Adam Śmiejek nabazgrału:

    > Kawa też. Herbata zapewne również, choć chyba nie ma spektakularnych
    > uzależnień. Nie ma również aż tak szkodliwego działania. Więc herbatę
    > bym dopuścił, choć sam używam szczątkowo, bo faktycznie po teinie mnie
    > telepie.

    To wahanie w głosie. Nie widzę powodu dla którego chcesz jedne napoje
    nieobojętne dla zdrowia banować, a inne nie. Ja ci mogę powiedzieć, że
    znam wielu ludzi, którzy pili zarówno alkohol jak i kawę i nic im nie
    było. Nawet wątroby mają w porządku.

    > Mleko jest środkiem odurzającym i szkodliwym? W jakim zakresie?

    Rzekomo zwiększa ryzyko zapadnięcia na chorobę Parkinsona. Albo raka
    prostaty. Nie lepiej zakazać i promować picie korzystniejszego dla
    organizmu kefiru?

    --
    tbr

  • 15. Data: 2010-01-30 00:00:57
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > małej populacji idiotów? Ludziom kapitalizm już tak we łbach pomieszał,
    > że muszą się robić za niewolników? Czy nie ma już państw dążących do

    a teraz dodajmy do tego fakt ze w przeciwienstwie do usa (ktore lepsze nie
    jest) w europie obywatele broni nie maja...

    kiedys wydawalo mi sie ze bedzie taki punkt poza ktorym 'zacznie sie dziac'
    ale jak widze ciagle skuteczne maskowanie coraz potezniejszych mordotrzymaczy
    'dobrami spoleczenstwa' to powaznie w to watpie

    absurd tej sytuacji raczej nie dociera do kowalskich "zabanowali cos? a, to
    przeciez po to zeby z pedofilia\rasizmem\hazardem\piractwem\seksizmem
    walczyc, no to dobra..." i przecietnego czlowieka gowno obchodza konsekwencje
    czegos takiego, fakt ze caly swiat zaczyna coraz bardziej i szybciej zmierzac
    w kierunku http://www.imdb.com/title/tt0387808/

  • 16. Data: 2010-01-30 00:03:17
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > and films."
    kurde, szybszy byles. musze nauczyc sie czytac caly watek przed

    przypadkiem mi z rssa chwile temu wyszlo a ze w temacie to wrzucilem (grobowy
    ton: poki jeszcze mozna ;) )

  • 17. Data: 2010-01-30 06:54:29
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
    > jak to kurwa jest, że tak ogromna populacja pozwala sobą rządzić tak
    > małej populacji idiotów

    Hm, jest raczej odwrotnie: bardzo duza populacja idiotow pozwala
    soba manipulowac niewielkiej grupie cwaniakow. A ta grupa cwaniakow
    bardzo dba, aby poziom idiotyzmu sie nie zmniejszal, ale zwiekszal
    vide rozwalenie polskiego szkolnictwa: najpierw podstawowego, potem
    sredniego, a teraz Kudrycka dobija wyzsze. Rzadzaca grupka zawsze
    swoj przychowek wysle do wysokoplatnych szkol w USA.

    > Ludziom kapitalizm już tak we łbach pomieszał,
    > że muszą się robić za niewolnik

    Tak. Przymus ekonomiczny jest batem sprawniejszym i tanszym
    od oficjalnego niewolnictwa. To tak, jak w opisie wojny
    secesyjnej: "...sytuaca ekonomiczna niewolnikow ulegla
    gwaltownemu POGORSZENIU po uwolnieniu ich z plantacji...".

    >? Czy nie ma już państw dążących do
    > socjalizmu i praw ludności?

    Nie ma. Sa tylko takie, ktore traktuja zblizone hasla
    jako element utrzymania wladzy vide Wenezuela, Boliwia,
    Bialorus.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 18. Data: 2010-01-30 10:57:11
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    > "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    >
    > http://www.tvn24.pl/0,1565454,0,2,animacja-tez-nie-d
    la-pedofilow,wiadomosc.html

    "treści pedofilskich z nierzeczywistymi a wytworzonymi np. komputerowo
    wizerunkami dzieci"

    a gdzie obecnie jest napisane ze to musza byc rzeczywiste wizerunki ?

  • 19. Data: 2010-01-30 12:38:53
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > coz... tam to jest nawet ban na malo-cycate aktorki porno (na
    > pelnoletnie of course). coz- wiadomo- brak cyca= nieletnia.
> [...]

    Chyba aktorki z pornoli będą musiały też zrezygnować z modnego dziś wygalania
    na zero wiadomo czego. Pewnie jak jakaś nie ma włosów w kroku, to jest w wieku
    przedpokwitaniowym.

  • 20. Data: 2010-01-30 19:01:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-30 00:54, Tiber pisze:
    > Silly, silly Przemysław Adam Śmiejek nabazgrału:

    > To wahanie w głosie. Nie widzę powodu dla którego chcesz jedne napoje
    > nieobojętne dla zdrowia banować, a inne nie.

    Bo świat nie jest czarnobiały? I są stopnie szkodliwości? Kawa jest
    szkodliwa, ale tylko dla pijącego. Alkohol już np. powoduje szkody
    społeczne oraz zabija niewinnych.

    No to skoro rzekomo, to w czym problem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek