  • 1. Data: 2010-01-29 07:10:00
    Temat: Użytkowanie wieczyste - przejęcie, jak?
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Witam,
    jest taka sprawa:

    Moja matka dzierżawiła przez ostatnie 20+ lat od gminy działkę, na której
    zbudowała lokal gastronomiczny. Jak budowała to była w związku małżeńskim
    bez rozdzielności majątkowej.
    Teraz chce przejąć tą działkę w użytkowanie wieczyste lub wykupić na
    własność i tutaj pytanie:
    Czy gmina może oddać tą działkę w użytkowanie wieczyste lub na własność obu
    z nich czyli tak jakby mieli nadal wspólnotę majątkową czy może oddać ją
    tylko mojej mamie bo to ona figurowała na umowie dzierżawy? Rodzice są po
    rozwodzie już bardzo długo ale mimo to chcieliby przejąć tą dziłke wspólnie
    lub w ogóle oddać ją któremuś z dzieci. Jakie są drogi wyjścia z tej
    systuacji?

    Pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2010-02-01 07:29:23
    Temat: Re: Użytkowanie wieczyste - przejęcie, jak?
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > po rozwodzie już bardzo długo ale mimo to chcieliby przejąć tą dziłke
    > wspólnie lub w ogóle oddać ją któremuś z dzieci. Jakie są drogi wyjścia z

    Ktoś się orientuje w takich sprawach? Można prosić o jakieś naprowadzenie?

    Pozdrawiam, wromek