    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaki wiek mają kreskówki?
    Date: Sat, 30 Jan 2010 00:00:57 -0000

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:hjvq63$ui0$2@news.interia.pl...
    > jak to kurwa jest, że tak ogromna populacja pozwala sobą rządzić tak
    > małej populacji idiotów? Ludziom kapitalizm już tak we łbach pomieszał,
    > że muszą się robić za niewolników? Czy nie ma już państw dążących do
    > socjalizmu i praw ludności?

    a teraz dodajmy do tego fakt ze w przeciwienstwie do usa (ktore lepsze nie
    jest) w europie obywatele broni nie maja...

    kiedys wydawalo mi sie ze bedzie taki punkt poza ktorym 'zacznie sie dziac'
    ale jak widze ciagle skuteczne maskowanie coraz potezniejszych mordotrzymaczy
    'dobrami spoleczenstwa' to powaznie w to watpie

    absurd tej sytuacji raczej nie dociera do kowalskich "zabanowali cos? a, to
    przeciez po to zeby z pedofilia\rasizmem\hazardem\piractwem\seksizmem
    walczyc, no to dobra..." i przecietnego czlowieka gowno obchodza konsekwencje
    czegos takiego, fakt ze caly swiat zaczyna coraz bardziej i szybciej zmierzac
    w kierunku http://www.imdb.com/title/tt0387808/