  • 51. Data: 2020-12-15 11:51:21
    Temat: Re: Jaki paragraf?
    Od: Kviat

    W dniu 15.12.2020 o 10:58, Trefniś pisze:
    > W dniu .12.2020 o 10:47 <Kviat> pisze:
    >

    > (...) ciach lewackie bzdury

    > Powyższą (litościwie przeze mnie wyciętą) lewacką agitkę powtarzasz już
    > chyba od ponad 15 lat bezkrytycznie. Tyle cię pamiętam, roślinko.

    Cieszę się, że w końcu do ciebie dotarło.
    I równocześnie przykro mi, że zrozumienie tego zajęło ci tyle lat.
    Jesteś żywym przykładem prawaka, że niektóre oczywistości trzeba im
    powtarzać nawet przez 15 lat żeby dotarły, pomimo tego, że większość
    rzeczy o których piszę przerabiali w szkole z nauczycielem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 52. Data: 2020-12-15 11:58:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > technicznym aut i kłamią, licząc, że nas zastraszą - dodaje.
    > Policjanci potrafią nałożyć mandat za naklejkę strajku kobiet.
    > Funkcjonariusze regularnie uznają brudny silnik jako usterki niebezpieczne
    > i zakazują dalszej jazdy pojazdem w trybie natychmiastowym.
    > 4 grudnia policja wyłapywała samochody Wrocławskich Błyskawic, w efekcie
    > czego nie dojechały pod siedzibę PiS. - Często zabierany jest dowód
    > rejestracyjny, ale za każdym razem stacja diagnostyczna od razu je
    > przywraca, ponieważ nie znajduje żadnych usterek w samochodach"

    ,jeszcze-ci-malo-czyli-jak-wroclawska-policja-zastra
    sza-protestujace.html?_ga=2.188213738.396470584.1607
    932836-1609251266.1595588080#S.DT-K.C-B.2-L.1.maly

    No i do [...] pozwały policje o odszkodowanie? [ *TU* jest grupa prawo]
    <cynizm> Nie skarżącemu się (do sądu) nie dzieje się krzywda </cynizm>

    Kto się skarżył jak "drogówka polityczna" kontrolowała *sześć* razy
    "antysemitę jadącego do Auschwitz"? Jak wtedy "polityczne słuszne"
    szykany drogówki były OK to teraz "politycznie niesłuszne" są też OK.
    "Jak sobie pościelesz tak się wyśpisz"

    --
    A. Filip

  • 53. Data: 2020-12-15 12:00:23
    Temat: Re: Jaki paragraf? [O wyższości polskiej drabiny (1994) nad europejską rynną (2020)]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Dec 2020 11:44:28 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Ucieczkę z Sejmu po drabinie już zapomniałeś? :-)

    Skąd to przypuszczenie?
    Kwasniewski akurat nie uciekał z orgii z gołą dudą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 54. Data: 2020-12-15 12:02:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Dec 2020 11:45:41 +0100, Trefniś napisał(a):

    > To dlaczego uparcie nie chcecie wygrywać wyborów, żeby zmienić Polskę na
    > lewacką?

    To przez sprawność Zjednoczonej Wokół Koryta Prawicy w korumpowaniu
    suwerena jego własnymi pieniędzmi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 55. Data: 2020-12-15 12:07:55
    Od: Kviat

    W dniu 15.12.2020 o 11:58, A. Filip pisze:

> [...]
    > "antysemitę jadącego do Auschwitz"? Jak wtedy "polityczne słuszne"
    > szykany drogówki były OK to teraz "politycznie niesłuszne" są też OK.

    A to był antysemita? No to chyba dobrze, że go kontrolowali, z takimi to
    nigdy nie wiadomo co zrobią...
    W normalnym kraju policja powinna chronić normalnych obywateli przed
    takimi ludźmi, rozpędzać demonstracje faszystów i wsadzać ich do
    więzienia (ewentualnie wysyłać na leczenie), zamiast ich ochraniać.
    Najwyraźniej obecnej milicji pokręciły się priorytety.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 56. Data: 2020-12-15 12:16:44
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Skąd to przypuszczenie?
    > Kwasniewski akurat nie uciekał z orgii z gołą dudą.

    Policja napisała że uciekał _goły_ po rynnie?
    Policja udostępniła film ze zjazdu po rynnie?
    Jeden filmik jest wart miliona słów ;-)

    W wersjach które widziałem "przypadkowy przechodzień" usłużnie doniósł
    policji że ktoś uciekał po rynnie a uciekającego mieli zidentyfikować po
    zakrwawionych dłoniach a nie braku ubrania.
    Dowód w postaci braku ubrania to *chyba* nawet policjant by zauważył? ;-)

    --
    A. Filip

  • 57. Data: 2020-12-15 12:17:58
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .12.2020 o 12:02 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > To przez sprawność Zjednoczonej Wokół Koryta Prawicy w korumpowaniu
    > suwerena jego własnymi pieniędzmi.

    Taaa, jasne.
    Gdybyście dali 500+ wygralibyście wszystkie wybory do końca świata :)

    --
    Trefniś

  • 58. Data: 2020-12-15 12:38:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pedziom to się wszystko z d... kojarzy.

    -----
    > "Kviat" wrote in message
    > Więc jak ktoś dał dupy przy jej tworzeniu, to koniecznie trzeba było to wykorzystać
    i rozpierdolić system sądownictwa, zamiast

  • 59. Data: 2020-12-15 13:06:55
    Od: n...@o...pl

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Przyłapaliśmy tweeterówę na kłamstwie, to zmienia temat i idzie w
    > kolejne fejk niusy.
    >
    > To nie tak, drogi kolego.
    >
    > Był mandat za osiem gwiazd? Nie było.
    >
    > I na tym zakończmy zajmowanie się tą podrzędną tweeterówą. Po co
    > przejmować się tym, co mówi ktoś, kto kłamie lub mało wie?

    Widzę, że narodził się dzielny partyjny aktywista :D
    To po prostu byli zagraniczni prowakatorzy opłacani przez zgniły zachód :D

  • 60. Data: 2020-12-15 16:05:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.12.2020 o 10:20, Kviat pisze:

    > I coś ci się poplątało... są liczne dowody na to, że zatrzymują również
    > ludzi bez samochodu.

    Skoro są liczne, to jak rozumiem nie muszę ich szukać :-)

    --
    Robert Tomasik