  • 11. Data: 2008-03-14 20:46:08
    Temat: Re: Jak zabronić prawnie prowadzenia samochodu?
    Od: "pola" <p...@g...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Przepraszam cię, ale chyba nie zrozumiałaś intencji mojej wypowiedzi. To
    > pewnie moja wina, mogłem się nie bawić w sugestie tylko walnąć wprost.
    > Nie pomagam donosicielom, brzydzę się nimi.

    ja tez nie jestem i uważam,że to niemoralne, ale jak inaczej rozwiązać tą
    sytuację jeżeli dana osoba zagraża swojemu i innych życiu, ta sytuacja wcale
    nie jest dla mnie prosta

  • 12. Data: 2008-03-14 20:53:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:freo6f$mfv$1@inews.gazeta.pl pola

    > ja tez nie jestem i uważam,że to niemoralne, ale jak inaczej rozwiązać tą
    > sytuację jeżeli dana osoba zagraża swojemu i innych życiu, ta sytuacja
    > wcale nie jest dla mnie prosta
    A kto ocenił, że zagraża? Ktoś komu się tak wydaje?

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2008-03-14 21:13:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    leon pisze:

    > zwija na pol minuty. w tym czasie 10 razy bedzie czolowka.

    Nie jem śniadań. Nienawidzę jeść śniadań.

    Budzik dzwoni ... zwlekam się na wpółprzytomny z łóżka ... Walę
    pod prysznic ... gorący - nie lubię zimnej wody ... Prysznic
    mnie usypia na potęgę, ale trzeba jechać ... wycieram się ...

    Wychodzę z domu nadal nieprzytomny ... przekręcam kluczyk ...
    świece żarowe nagrzewają się, ja w tym czasie odpalam czerwonego
    marlborasa, włączam radio i otwieram okno ... odpalam ... sztach
    numer jeden ...

    Do najbliższego skrzyżowania jadę jak na gigantycznej bombie -
    dym papierosowy robi swoje.

    ZABRAĆ MI PRAWKO !!!

    6008

  • 14. Data: 2008-03-14 21:22:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:
> [...]
    > pewnie moja wina, mogłem się nie bawić w sugestie tylko walnąć wprost.
    > Nie pomagam donosicielom, brzydzę się nimi.

    Cóż, w takim razie należy mieć nadzieję, że człowiek, który kierując
    pojazdem powoduje zagrożenie (bo np. jest pijany albo miewa ataki
    epilepsji, a wszyscy jego znajomi są imbecylami i się brzydzą
    "donoszeniem" czy ingerowaniem w jego "prywatne sprawy") wjedzie właśnie
    w ciebie, a nie w kogoś innego.

  • 15. Data: 2008-03-14 21:30:50
    Od: "pola" <p...@g...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > A kto ocenił, że zagraża? Ktoś komu się tak wydaje

    lekarz, który wypisał leki powiedział, że nie można po nich prowadzić, poza
    tym napisane jest to na opakowaniu jako ostrzeżenie, czyli twoim zdaniem mam
    patrzeć i czekać aż coś się coś złego wydarzy? tak źle i tak niedobrze, ech

  • 16. Data: 2008-03-14 21:36:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:freqqa$7ph$1@inews.gazeta.pl pola

    > lekarz, który wypisał leki powiedział, że nie można po nich prowadzić,
    Komu powiedział? Czy ten kierowca jest ubezwłasnowolniony?

    > poza tym napisane jest to na opakowaniu jako ostrzeżenie, czyli twoim
    > zdaniem mam patrzeć i czekać aż coś się coś złego wydarzy?
    Jak pisałem - możesz próbować donieść na człowieka. Ale ja ci w tym w żaden
    sposób nie pomogę.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2008-03-15 07:56:26
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    wiadomości news:corqa5-a2a.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Albo donos, albo podparcie się stanem wyższej konieczności i jednak
    > odebranie tych kluczyków.

    jakie dobro bezposrednio zagrozone wyzszej wartosci uratuje?

    P.

  • 18. Data: 2008-03-15 10:00:12
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > Przepraszam cię, ale chyba nie zrozumiałaś intencji mojej wypowiedzi. To
    > pewnie moja wina, mogłem się nie bawić w sugestie tylko walnąć wprost.
    > Nie pomagam donosicielom, brzydzę się nimi.

    Gratuluję postawy moralnej! Pewno spodoba Ci się ta historia:

    W mieście, z którego pochodzę, pewien facet 2 lata jeździł po pijaku - nikt
    nie doniósł - ani żona, ani kumple - wszyscy kierowali się tą samą etyką co
    Ty. Półtora roku temu zabił na pasach kobietę, na oczach jej dziesięcioletniej
    córki. Uderzył ją gdy była już na drugim pasie, nawet nie zwolnił. Spokojnie
    dojechał na swoje osiedle, po czym... wypadł z samochodu. Jego kumple uważają,
    że słusznie poszedł do pudła. Pewno żaden nie pomyślał, że jest współwinny,
    bo "brzydził sie donosicielami".

    Niektóre leki uspakajające spowalniają rekację i w pewien sposób "otępiają".
    Jeżeli lekarz mówił o konieczności odstawienia samochodu to pewno nie po to,
    żeby szykanować pacjentkę. Jesteś pewien, że chciałbyś aby taka pacjentka ze
    spowolnioną reakcją wjechała z prędkością 80 km/h np. Nissanem Navaro w
    stojące Seicento, w którym siedziałyby bliskie Ci osoby (o ile oczywiście,
    takowe posiadasz)?

    Ty brzydzisz się donosicielami, a ja brzydzę się tymi, którzy innym dają
    przyzwolenie na stwarzanie zagrożenia nie tylko dla siebie.

    Monika

  • 19. Data: 2008-03-15 17:51:36
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:freqqa$7ph$1@inews.gazeta.pl pola

    > Komu powiedział? Czy ten kierowca jest ubezwłasnowolniony?

    Jotte - jesteś idiotą. Nie wiesz o tym ale to normalne gdy jest się idiotą.

    > Jak pisałem - możesz próbować donieść na człowieka. Ale ja ci w tym w
    > żaden sposób nie pomogę.

    Nie tylko jesteś idiotą ale co gorsza jesteś idiotą, który służy lepszej
    sprawie, co jak zastępy moherowych beretów. Jedyna nadzieja w mądrości
    matki natury, która eliminuje takie jednostki jak ty. O ironio! Często
    za pomocą podobnych tobie idiotów!

    --
    I tu NIE-pozdrawiam
    AW

  • 20. Data: 2008-03-15 18:54:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:7123.0000003c.47db9e2b@newsgate.onet.pl Idiom
    <i...@v...pl> pisze:

    > Gratuluję postawy moralnej!
    Dziękuję, choć twoja jej ocena jest mi całkowicie obojętna i pozbawiona
    znaczenia.

    > Pewno spodoba Ci się ta historia:
    [cut]
    To sobie darujemy.

> [...]
    > Ty brzydzisz się donosicielami, a ja brzydzę się tymi, którzy innym dają
    > przyzwolenie na stwarzanie zagrożenia nie tylko dla siebie.
    A teraz skieruję twój rozum (o ile, oczywiście, takowy posiadasz) na pewne
    szczegóły opowieści wątkoczyńcy, których nie udało ci się chyba dostrzec w
    podnieceniu powierzchowną historyjką godnym czytelnika Super Expressu.

    Pierwsza sprawą jest to, że jasno powiedziałem co można zrobić - donieść. A
    to, że ja nie mam zamiaru instruować jak i gdzie to moja sprawa, nic nikomu
    do tego.

    Po drugie - podstawową kwestią jest wiarygodność przedstawianych faktów.
    Cytuję: "lekarz, który wypisał leki powiedział, że nie można po nich
    prowadzić" a ja zapytałem komu powiedział i czy pacjent jest
    ubezwłasnowolniony.
    Terapia jest to sprawa między pacjentem a lekarzem, jeśli o jej szczegółach
    dowiaduje się osoba postronna (dotyczy także rodziny), to albo za zgodą
    pacjenta albo gdy jest on ubezwłasnowolniony i stąd moje pytanie. Odpowiedzi
    na to nie było, zaś w ulotkach firmy farmaceutyczne podają co tylko można
    aby uniknąć ew. roszczeń odszkodowawczych (np. że od stosowania zasypki
    można w sporadycznych przypadkach dostać wzdęcia i wiatrów).
    Brak też informacji o tym co ten pacjent ma przepisane (dlaczego tego nie
    podano), czy faktycznie leki te zażywa, określenie "będzie brać
    prawdopodobnie do końca życia" - to wszystko łatwo nasunąć może wniosek o
    chwilowej emocjonalnej reakcji, niekoniecznie racjonalnej (wzmiankowana była
    myśl odebrania kluczyków), a w grę wchodzi poważna kwestia.
    Reszty nie chce mi się tłumaczyć, zachęcam tylko do użycia mózgu i podjęcia
    wysiłku czytania ze zrozumieniem.
    Z drugiej strony pojmuję, że sam naraziłem się na wylew internetowego łajna
    w rodzaju Lawy życzącego mi wypadku czy AW bluzgającego mi wokół kostek -
    może powinienem swoje stanowisko inaczej przedstawić.

    --
    Jotte