    From: "Idiom" <i...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zabronić prawnie prowadzenia samochodu?
    Date: 15 Mar 2008 11:00:12 +0100

    > Przepraszam cię, ale chyba nie zrozumiałaś intencji mojej wypowiedzi. To
    > pewnie moja wina, mogłem się nie bawić w sugestie tylko walnąć wprost.
    > Nie pomagam donosicielom, brzydzę się nimi.

    Gratuluję postawy moralnej! Pewno spodoba Ci się ta historia:

    W mieście, z którego pochodzę, pewien facet 2 lata jeździł po pijaku - nikt
    nie doniósł - ani żona, ani kumple - wszyscy kierowali się tą samą etyką co
    Ty. Półtora roku temu zabił na pasach kobietę, na oczach jej dziesięcioletniej
    córki. Uderzył ją gdy była już na drugim pasie, nawet nie zwolnił. Spokojnie
    dojechał na swoje osiedle, po czym... wypadł z samochodu. Jego kumple uważają,
    że słusznie poszedł do pudła. Pewno żaden nie pomyślał, że jest współwinny,
    bo "brzydził sie donosicielami".

    Niektóre leki uspakajające spowalniają rekację i w pewien sposób "otępiają".
    Jeżeli lekarz mówił o konieczności odstawienia samochodu to pewno nie po to,
    żeby szykanować pacjentkę. Jesteś pewien, że chciałbyś aby taka pacjentka ze
    spowolnioną reakcją wjechała z prędkością 80 km/h np. Nissanem Navaro w
    stojące Seicento, w którym siedziałyby bliskie Ci osoby (o ile oczywiście,
    takowe posiadasz)?

    Ty brzydzisz się donosicielami, a ja brzydzę się tymi, którzy innym dają
    przyzwolenie na stwarzanie zagrożenia nie tylko dla siebie.

    Monika