  • 1. Data: 2008-03-14 16:13:22
    Temat: Jak zabronić prawnie prowadzenia samochodu?
    Od: "pola" <p...@g...pl>

    Osoba nie może prowadzić samochodu, bo bierze leki i będzie brać
    prawdopodobnie do końca życia, a po nich nie można prowadzić. Tłumaczenia o
    bezpieczeństwie swoim i innych nie dają skutku, a zabrnie kluczyków również
    nie wchodzi w grę, bo powie, że to jej samochód. Proszę o pomoc i radę. Z góry
    dziękuję

  • 2. Data: 2008-03-14 16:16:01
    Temat: Re: Jak zabronić prawnie prowadzenia samochodu?
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    pola pisze:
> [...]
    > nie wchodzi w grę, bo powie, że to jej samochód. Proszę o pomoc i radę. Z góry

    Co to za leki?

  • 3. Data: 2008-03-14 16:20:13
    Od: "a a" <p...@g...pl>

    qwerty <q...@p...fm> napisał(a):

    > Co to za leki?

    uspokajające i tym podobne

  • 4. Data: 2008-03-14 17:04:19
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    pola <p...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > nie wchodzi w grę, bo powie, że to jej samochód. Proszę o pomoc i radę. Z góry

    Art. 122 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo o ruchu drogowym.

  • 5. Data: 2008-03-14 17:05:06
    Od: " jb" <j...@g...pl>

  • 6. Data: 2008-03-14 17:19:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fre872$2te$1@inews.gazeta.pl pola

> [...]
    > Tłumaczenia o bezpieczeństwie swoim i innych nie dają skutku, a zabrnie
    > kluczyków również nie wchodzi w grę, bo powie, że to jej samochód.
    Musisz spróbować zostać donosicielem i donieść na człowieka (kierunek podał
    jb).
    Trzeba by się zastanowić także, czy nie donosić na osoby leczące się na
    serce (mogą za kółkiem dostać zawału lub wylewu), kamicę nerkową czy
    żółciową (nagły atak niemal pozbawia przytomności), korzonki albo prowadzące
    mając katar (możliwe np. mocne kichnięcie w trakcie wyprzedzania).

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2008-03-14 18:12:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pola pisze:
> [...]
    > nie wchodzi w grę, bo powie, że to jej samochód. Proszę o pomoc i radę. Z góry

    Albo donos, albo podparcie się stanem wyższej konieczności i jednak
    odebranie tych kluczyków.

  • 8. Data: 2008-03-14 19:29:26
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 14-03-2008 o 18:19:28 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

> [...]
    > żółciową (nagły atak niemal pozbawia przytomności), korzonki albo
    > prowadzące mając katar (możliwe np. mocne kichnięcie w trakcie

    nie generalizujmy lecz znam osobe ktora lapia nagle bole stawowe i
    kregoslupa po ktorych sie
    zwija na pol minuty. w tym czasie 10 razy bedzie czolowka.

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 9. Data: 2008-03-14 19:56:59
    Od: "pola" <p...@g...pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Musisz spróbować zostać donosicielem i donieść na człowieka (kierunek podał
    > jb).

    donieść ale gdzie? policja? wydział komunikacji urzędu miejskiego?

  • 10. Data: 2008-03-14 20:19:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:frelab$8ep$1@inews.gazeta.pl pola

    > donieść ale gdzie? policja? wydział komunikacji urzędu miejskiego?
    Przepraszam cię, ale chyba nie zrozumiałaś intencji mojej wypowiedzi. To
    pewnie moja wina, mogłem się nie bawić w sugestie tylko walnąć wprost.
    Nie pomagam donosicielom, brzydzę się nimi.

    --
    Jotte