  • Data: 2007-11-21 07:51:38
    Temat: Jak zabezpieczyć się przed plagiatem?
    Od: Doktorant <D...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi o pisaną przeze mnie pracę doktorancką z dziedziny nauk
    ekonomicznych, nawet ekonomiczno socjologicznych. Czy jest jakiś sposób
    np. u notariusza, żeby ktoś podstemplował czy w jakiś inny sposób
    zabezpieczył moja pracę przed plagiatem zanim zostanie opublikowana?

    Mój promotor, nie dość że ma chrześniaka który również pisze pracę
    doktorancką na zbliżony temat, to jeszcze ma "ulubioną" studentkę, która
    pisze dokładnie ten sam temat tylko że dla określonej lokalizacji. Co
    więcej jakiś czas temu ukazał się publikacja krewniaka na temat taki sam
    jak jeden z moich rozdziałów które dałem wcześniej do sprawdzenia
    promotorowi - praca zdecydowanie oparta na moich rozdziałach, ale be
    powoływania się na nie (bo teoretycznie do czasu "wydania" ich nie ma
    przecież). Boje się że być może 3 lata pisania pójdzie na marne, bo
    przecież krewniak i studentka też muszą sie kiedyś obronić, a co będzie
    jakby bronili się wcześniej ode mnie, wtedy to ja popełnię plagiat.
    Sprawa dość pilna bo w tym tygodniu musze oddać pracę promotorowi. To
    sie wyżaliłem