  • Data: 2008-11-28 09:26:51
    Temat: Jak uwolnić się od agencji pracy?
    Od: ksl <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    W poniedziałek mam podpisać umowę o pracę na pełen etat i na 1 miesiąc,
    ale niestety przez agencję. Praca nie ma charakteru pracy tymczasowej,
    co dla mnie i dla agencji jest sytuacją niecodzienną. Podczas rozmowy
    kwalifikacyjnej szefowa tłumaczyła mi to trochę zawile, z czego ja
    zrozumiałem to, że muszę mieć miesiąc przerwy w tej pracy żeby ponownie
    się zatrudnić już bez agencji. Czy wiecie może na jakich zasadach takie
    agencje przyjmuję? Nie mogę znaleźć w internecie informacji a jest to
    dla mnie ważne gdyż nie wiem, czy po kilku miesiącach będę mógł liczyć
    na podwyżkę.
    Serdeczne dzięki za wszelkie wskazówki.
    Pozdrawiam, Jacek