  • Data: 2006-12-10 10:31:02
    Temat: Jak ustalić kwotę zadośćuczynienia i straty?
    Od: "p4oj" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam;
    Założyłem w sądzie sprawe stomatologowi, który usunął mojemu dziecku zamiast
    zęba mlecznego, ząb stały przedni. Co prawda zaimplantował ten ząb spowrotem
    i póki co ząb się trzyma (aczkolwiek nie rośnie), ale teraz w sądzie muszę
    podać jaką część kwoty żądam celem zadośćuczynienia, a jaką celem strat? Do
    tej pory nie ponosiłam większych kosztów leczenia tego zęba. Dziecko rośnie
    i póki co nie robimy nic i czekamy co będzie dalej no i przede wszystkim nie
    mamy za co. A sprawa ciągnie się już 3 lata :/
    Może ktoś mi pomóc jak mam tego podziału dokonać i co wliczyć w koszty
    strat?

    pozdrawiam
    piotr