  • Data: 2005-12-21 16:04:49
    Temat: Jak to jest z urlopem...?
    Od: "Diabli" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś wie może jak to jest...
    mianowicie chodzi mi o te dni wolne co można zadzwonić do pracodawcy rano i
    powiedzieć, że się nie przyjdzie tego dnia do pracy i nie trzeba podawać
    przyczyny...
    Ile takich dni przysługuje w roku? I czy jest możliwość wykorzystania tych dni
    pod rząd czyli codziennie dzwonię i mówię, że się nie pojawię oczywiście do
    czasu kiedy limit tych dni mi się nie skończy. Czy takie coś jest możliwe czy
    też można je wykorzystywać od czasu do czasu w ciagu całego roku?
    Ewentualnie może ktoś by umiał podpowiedzieć co zrobić w sytuacji kiedy
    pracodawca nie chce puścić pracownika na urlop z tego powodu, iż nie ma nikogo
    innego na zastępstwo? Dodam tylko, że pracownik ma mnóstwo niewykorzystanego
    urlopu i wciąż nie może go wziąść z tego samego powodu:(