  • 191. Data: 2007-07-28 11:03:09
    Temat: Re: Jak to jest z robieniem zdjęć?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciek wrote:

    > Dla mnie jednak cały czas patrzenie <> utrwalanie, z możliwością
    > dalszego, wiernego powielania. I dlatego uważam, że dobrym zwyczajem
    > byłoby jednak poproszenie utrwalanego "obiektu" o zgodę i nie dziwienie
    > się, że ktoś tej zgody może nie udzielić.

    Jesteś wyjątkowo bezczelny - z jedne strony mądrzysz się o "dobrych
    obyczajach", a z drugiej strony chcesz "walić w mordę", jak się tobie
    coś nie podoba...

  • 192. Data: 2007-07-28 20:32:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Jesteś wyjątkowo bezczelny - z jedne strony mądrzysz się o "dobrych
    > obyczajach",
    Wyp...

    > a z drugiej strony chcesz "walić w mordę", jak się tobie
    > coś nie podoba...
    Bo to jest taki ludowy zwyczaj, gdy ktoś nie zna się na dobrych
    zwyczajach :-)
    --
    Maciek

  • 193. Data: 2007-07-28 21:36:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciek wrote:
    > Wyp...

    Aż cię zatchnęło z bezsilnej wściekłości na słowa prawdy ;)

    Nie "ludowy" a "dresiarski".

  • 194. Data: 2007-07-28 23:09:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Nie "ludowy" a "dresiarski".
    Dresiarski to jest twój sposób trolowania, zmrolu.

    --
    Maciek

  • 195. Data: 2007-07-29 14:07:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciek wrote:
    > Dresiarski to jest twój sposób trolowania, zmrolu.

    Wow. "Kingsajz" oglądałeś. Ale osiągnięcie kulturalne. Przynajmniej jak
    na osobę twojego pokroju to wielkie osiągnięcie - bo normalnie to pewnie
    bezsensowne mordobicia, w których możesz napawać (onanizować?) swoimi
    ulubionymi "ludowymi zwyczajami", są twoją "paszą" (bo trudno użyć słowa
    "strawą", nawet w cudzysłowie) "kulturalną".

  • 196. Data: 2007-07-29 18:45:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    > ulubionymi "ludowymi zwyczajami", są twoją "paszą" (bo trudno użyć słowa
    > "strawą", nawet w cudzysłowie) "kulturalną".
    Jak widzę film nie jest ci obcy, czyli zapewne też wzniosłeś się na te
    wyżyny kulturalne. Przestań się więc tu ślinić, bo odnoszę wrażenie, że
    jest to twoja jedyna rozrywka intelektualna, no ale czemu się tu dziwić
    - jaki intelekt, takie rozrywki.
    I jeszcze jedno - ja rozumiem, że należysz do tej części "facetów",
    którym można nasikać na twarz, a oni stwierdzą, że deszcz pada, po czym
    wezwą wymiar sprawiedliwości do wymierzenia sprawcy kary za
    zanieczyszczanie miejsca publicznego. Prawie szczerze cie za to
    podziwiam :-D
    Maciek

  • 197. Data: 2007-07-29 19:48:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciek wrote:

> [...]
    > wezwą wymiar sprawiedliwości do wymierzenia sprawcy kary za
    > zanieczyszczanie miejsca publicznego. Prawie szczerze cie za to

    Ja cię bardzo proszę - ty swoje zboczone fantazje seksualne zatrzymaj
    dla siebie.

  • 198. Data: 2007-07-30 09:09:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Ja cię bardzo proszę - ty swoje zboczone fantazje seksualne zatrzymaj
    > dla siebie.
    Nie wiedziałem, że to mogą być dla kogoś fantazje seksualne, no ale to
    ty jesteś widać w tym temacie expierdem - takie doświadczenie zdobyć w
    tak młodym wieku, podziwiam, podziwiam :-D

    --
    Maciek

  • 199. Data: 2007-07-30 09:43:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciek napisał(a):
    > Nie wiedziałem, że to mogą być dla kogoś fantazje seksualne, no ale to
    > ty jesteś widać w tym temacie expierdem - takie doświadczenie zdobyć w
    > tak młodym wieku, podziwiam, podziwiam :-D

    [ziew]

    Się nie wysiliłeś - od jakiegoś czasu "młody wiek" do dla mnie komplement ;)

    Tak czy inaczej robisz się nudny, dresiarski tetryku -> *plonk*

  • 200. Data: 2007-07-30 18:19:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Się nie wysiliłeś - od jakiegoś czasu "młody wiek" do dla mnie komplement ;)
    Przecież cię od gówniarstwa nie nawyzywałem, więc czego znowu płaczesz.
    Miałem napisać, że jesteś kopalnym okazem, choć nie osiągnąłeś jeszcze
    nawet wieku przedemerytalnego? :-D

    > Tak czy inaczej robisz się nudny, dresiarski tetryku -> *plonk*
    Nareszcie! Od razu przetestujemy, czy działa :-D
    Maciek