  • 11. Data: 2004-11-17 21:08:47
    Temat: Re: Jak legalnie sprzedawać włane programy?
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Pinarczuk wrote:
    [ ... ]

    > No tak, ale jaki klient zechce kupić program jeśli będzie musiał jakąś umowę
    > podpisywać, przecież to go odstraszy. Myślałem że normalnie sprzedaje, a do
    > Urzędu Skarbowego odprowadzam podatek i ich nie obchodzi. A ZUS płacę w pracy.
    > Pozdrawiam.

    No to dobrze myślałeś. Mniej więcej właśnie tak. I to jest właśnie DG :)
    A DG trzeba zarejestrować.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 12. Data: 2004-11-17 23:48:15
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *PsychoOne* wrote in <news:cnfpko$ru6$1@news.onet.pl> :

    > Wydaje mi się, że żeby podstawa opodatkowania mogła być mniejsza o połowę,
    > to trzeba w umowie o dzieło przekazać prawa autorskie do produktu.
    > Czy ktoś mógłby to potwierdzić/skorygować?

    Wystarczy że jest to "dziełem". Np. obraz, baza danych, trąbka
    wszystko co ma zindywidualizowany charakter.

    --
    Zacząłem pić przez pewną kobietę. A ja jej nawet nie podziękowałem.