  • 1. Data: 2004-11-17 06:33:30
    Temat: Odpowiedź z Ministerstwa - w jakim terminie i czy jest na to jakiś akt prawny?
    Od: m...@p...fm (Marys)

    Muszę rozwiązać pewien problem wynikający jak zwykle z niejasności
    przepisów. Jednak nie mam zbyt wiele czasu na oczekiwanie na odpowiedź
    z ministerstwa. Czy jest jakieś ograniczenie czasowe w jakim muszę
    uzyskać odpowiedź od urzędu?.
    Podobno jest od niedawna ustawa regulująca ren problem?.
    A co w przypadku jeżeli nie dostanę odpowiedzi w rozsądnym terminie i
    sam zinterpretuję przepisy (oczywiście w sposób bardziej korzystny dla
    mnie), a dopiero ministerstow odpowie już po tzw. "ptakach":)?

    Pozdrawiam
    MARYS