  • 61. Data: 2007-07-10 06:40:54
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:1d5am4-dec.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Niekoniecznie w postępowaniu karnym. W cywilnym też można się domagać
    > naprawienia szkód.

    powtorze, jak udowodnisz wine, co latwe nie bedzie, bo on akurat bedzie
    "na wakacjach za granica" :)

  • 62. Data: 2007-07-10 07:07:50
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@o...pl> napisał

    > Chińczycy jedzą, więc chyba nie są takie złe.

    Szczeniacka argumentacja. Kanibale jedza ludzi - wiec
    chyba tez (te ciala!) nie sa takie zle. To wlasnie ten poziom.

    Neko

    .

  • 63. Data: 2007-07-10 07:09:24
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@o...pl> napisał

    > Nie wiem czy dla pieska byłoby lepiej iść do schroniska czy zginąć. On
    > byłby tam nieszczęśliwy do końca życia bez właścicieli. Humanitarniej
    > byłoby uśmiercić.

    Nie da sie przejsc obojetnie obok tego typu chorych wynurzen.
    Dzieci tez nie powinno oddawac sie do domow dziecka. Lepiej
    je usmiercic - bedzie humanitarnej (to juz kiedys wymyslil Hitler).

    Neko

  • 64. Data: 2007-07-10 09:40:24
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Tom pisze:

    > A co oni na to poradzą. Jak sama właścicielka nie może uciszyć.

    No tak. Skoro bandyta nie może Cię przestać bić, to po co wołać
    Policję. Z Tobą nie ma sensu dyskutować, bo różnimy się merytorycznym
    przygotowaniem do dyskusji.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 65. Data: 2007-07-10 09:57:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > powtorze, jak udowodnisz wine, co latwe nie bedzie, bo on akurat bedzie
    > "na wakacjach za granica" :)

    A ja powtórzę: sprawa cywilna, a nie karna.

    Czyli: udowadniam istnienie szkody a tym samym i roszczenia (rachunki od
    stomatologa), wskazuję osobę (powiedzmy, że mam jeszcze świadka albo np.
    nagranie na dyktafonie), sąd wzywa pozwanego, pozwany nie odpowiada, bo
    jest na wakacjach, sąd wydaje wyrok pod nieobecność prawidłowo
    zawiadomionej strony. A potem tylko uprawomocnienie, tytuł wykonawczy i
    komornik zajmuje co się da.

    W sprawie cywilnej nie ma oskarżonego, który musi mieć możliwość
    złożenia wyjaśnień przed sądem. Jak się pozwany łaskawie nie stawi -
    jego strata.

    Przerabiałem coś podobnego z pewną firmą, która twierdziła, że zapłaciła
    wszystko, a ja twierdziłem, że zmusili mnie do podpisania zaniżonego
    rachunku. Pozwani tyłków nie ruszyli na rozprawę i sąd (chyba też trochę
    zirytowany ignorowaniem) wydał wyrok na moją korzyść. Komornik zajął co
    trzeba, a wszelkie późniejsze odwołania tej firmy były już nieskuteczne.

  • 66. Data: 2007-07-10 09:58:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarlonB wrote:

    > Myślę, i mimo tego nie obrażam ludzi, z którymi pisze, tylko dlatego, że
    > im to gorzej wychodzi.

    Ja ciebie nie obrażam. To ty siebie obrażasz. Swoimi durnymi (i
    nielegalnymi - podżegasz do popełnienia przestępstwa) wypowiedziami. Ja
    tylko stwierdzam fakt.

  • 67. Data: 2007-07-10 11:12:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:qo1cm4-q2f.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A ja powtórzę: sprawa cywilna, a nie karna.

    i co, mozesz miec milion rachunkow za stomatologa, a i tka mnie niemi nie
    obciazysz

    > Czyli: udowadniam istnienie szkody a tym samym i roszczenia (rachunki od
    > stomatologa), wskazuję osobę (powiedzmy, że mam jeszcze świadka albo np.
    > nagranie na dyktafonie),

    nadal nic nie kumasz
    on byl na wakacjach, w dniu zaistnienia szkody, ktora tak pieczolowicie
    chcesz udowodnic, i jeszcze bekniesz z cywilnego za oszczerstwa i zlosliwe
    nekanie :)

  • 68. Data: 2007-07-10 11:36:42
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Ja ciebie nie obrażam. To ty siebie obrażasz. Swoimi durnymi (i
    > nielegalnymi - podżegasz do popełnienia przestępstwa) wypowiedziami. Ja
    > tylko stwierdzam fakt.

    Proponuje wziac slownik i zapoznac sie doglebnie ze slowiem:
    "podżeganie" - moze w koncu przestaniesz sie osmieszac na forum
    publicznym.

    Neko

  • 69. Data: 2007-07-10 11:42:05
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    wiadomości news:er1cm4-q2f.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ja ciebie nie obrażam. To ty siebie obrażasz. Swoimi durnymi (i
    > nielegalnymi - podżegasz do popełnienia przestępstwa) wypowiedziami. Ja
    > tylko stwierdzam fakt.

    ale pieprzysz. Ciekawe co ty byś zrobił jakby ci babcie/dziecko otruli lub
    zone zgwałcili. Jak jaj nie masz to nie zwalaj na rozum. Zaraz napiszesz ze
    pies to nie człowiek - moze i racja ale przywiązanie do psiaka może być
    podobnie silne.

    Moja wypowiedź nie miała nic wspólnego z podżeganiem :) Głupotą by było nie
    branie pod uwage, że sąsiad któremu zabito psa może nie zareagować przemocą.
    Koleś myśli, że pójdzie do budy, zabije zwierzaka i dostanie dwie stówki
    mandatu. A co jakby oprócz tego dostał jeszcze siekiere na plecy? Czy to
    brak wyobraźni czy to ty jestes głupi?

    M.

  • 70. Data: 2007-07-10 12:38:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > nadal nic nie kumasz
    > on byl na wakacjach, w dniu zaistnienia szkody, ktora tak pieczolowicie
    > chcesz udowodnic, i jeszcze bekniesz z cywilnego za oszczerstwa i
    > zlosliwe nekanie :)

    Jaaaaaaaaaasne. Fałszywe alibi nie do podważenia to tylko w filmach
    istnieje.