  • 71. Data: 2007-07-10 12:39:10
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Neko wrote:

    > Proponuje wziac slownik i zapoznac sie doglebnie ze slowiem:
    > "podżeganie" - moze w koncu przestaniesz sie osmieszac na forum
    > publicznym.

    "Ośmieszam" to się tylko w oczach takich durnych trolli, jak ty -
    których śmieszy nawet kawałek sera...

  • 72. Data: 2007-07-10 12:47:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarlonB wrote:

    > ale pieprzysz.

    Możesz sobie bluzgać - rzeczywistości to i tak nie zmieni.

    > Ciekawe co ty byś zrobił jakby ci babcie/dziecko otruli
    > lub zone zgwałcili.

    Babcia/dziecko/żona siedzią na tylnym siedzeniu. (ale pewnie i tak nie
    zrozumiesz aluzji)

    > Jak jaj nie masz to nie zwalaj na rozum. Zaraz

    ROTFL

    Ja wiem, że dla takich tępych drecholi jak ty postępowanie zgodnie z
    prawem to "brak jaj". Ale tak na prawdę to właśnie tacy jak ty są
    największymi tchórzami. Primo: bo nie mają odwagi postępowanie zgodnie z
    przepisami. Secundo: bo odwagę to mają tylko jak mają przewagę fizyczną.

    Kogoś mniejszego to chętnie byś sam karał, ale wystarczy że już nie
    czuje się silniejszy, a zwijasz się w kłębuszek jak każdy śmierdzący tchórz.

    [ciach]

    > Moja wypowiedź nie miała nic wspólnego z podżeganiem :)

    Miała.

    > Głupotą by było
    > nie branie pod uwage, że sąsiad któremu zabito psa może nie zareagować
    > przemocą.

    To teraz, cwaniaczku, weź pod uwagę, że możesz np. trafić na świra,
    który rozwali ci siekierą łeb za denerwowanie go w internecie i spadaj
    stąd z podkulonym ogonkiem ;->

    > Koleś myśli, że pójdzie do budy, zabije zwierzaka i dostanie
    > dwie stówki mandatu.

    Primo: on nie myśli. Podobnie,jak ty. On też uważa się za silniejszego
    (konkretnie od psa) i chce go samodzielnie "ukarać".

    Secundo: grozi mu nieco więcej, niż grzywna. I to zgodnie z prawem.

    > A co jakby oprócz tego dostał jeszcze siekiere na
    > plecy? Czy to brak wyobraźni czy to ty jestes głupi?

    Głupota to grzech tępawych dresów, takich jak ty.

  • 73. Data: 2007-07-10 12:56:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:m6bcm4-kef.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jaaaaaaaaaasne. Fałszywe alibi nie do podważenia to tylko w filmach
    > istnieje.

    jakie falszywe?
    jak najbardziej prawdziwe

  • 74. Data: 2007-07-10 13:23:10
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    wiadomości news:bobcm4-2gf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> [...]
    > największymi tchórzami. Primo: bo nie mają odwagi postępowanie zgodnie z
    > przepisami. Secundo: bo odwagę to mają tylko jak mają przewagę fizyczną.

    Oj Andrzej, trzeba było od razy że jesteś frajer, to bym z toba nie pisał :)
    hehe

    M.

  • 75. Data: 2007-07-10 13:25:25
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Tom" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak samo głupie jest porównywanie życie psa do życia komara jak i
    > porównywanie życie psa do życia dziecka. A takie przyrównanie padło
    > wcześniej.

    Czuje sie wywolana do tablicy bo ja pierwsza w tym watku poruszylam kwestie
    denerwujacych zachowan dziecka Masz najwyrazniej problemy z czytaniem bo nie
    porownalam zycia psa do zycia dziecka, a jedynie odnioslam sie do
    gówniarskiego sposobu zalatwiania swoich problemow przez autora watku. Jesli
    jedynym rozwiazaniem takiego malego problemu jak szczekanie psa jest dla
    niego eksterminacja zwierzecia to powinien mieszkac z dala od wszelkich
    denerwujacych rzeczy bo najwyrazniej jest nieprzystosowany do zycia w
    spoleczenstwie. A dzieci, zwlaszcza cudze, potrafia dzialac na nerwy jak
    malo ktory szczekajacy czy nie pies:-) Juz pomijam kwestie tego, ze jak
    powiedzial Ghandi "miarą człowieczenstwa jest nasz stosunek do zwierząt"

    Angie

  • 76. Data: 2007-07-10 13:32:45
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w

    > ale pieprzysz.

    Generalnie Lawa pieprzy farmazony non-stop. :)
    Mozna sie przyzwyczaic.

    Ciekawe co ty byś zrobił jakby ci babcie/dziecko otruli lub
    > zone zgwałcili. Jak jaj nie masz to nie zwalaj na rozum. Zaraz napiszesz
    > ze pies to nie człowiek - moze i racja ale przywiązanie do psiaka może być
    > podobnie silne.

    Owszem.

    > Moja wypowiedź nie miała nic wspólnego z podżeganiem :) Głupotą by było
    > nie branie pod uwage, że sąsiad któremu zabito psa może nie zareagować
    > przemocą. Koleś myśli, że pójdzie do budy, zabije zwierzaka i dostanie
    > dwie stówki mandatu. A co jakby oprócz tego dostał jeszcze siekiere na
    > plecy? Czy to brak wyobraźni czy to ty jestes głupi?

    No coz, nie trudno sobie wyobrazic scenke, gdy ktos wkrada
    sie na moja posesje z nozem, a ja go przyszpilam z dubeltowki,
    bo poczulem sie zagrozony.

    Neko

  • 77. Data: 2007-07-10 13:35:13
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Głupota to grzech tępawych dresów, takich jak ty.

    Nie dziwie sie teraz, ze ci z Media spuscili ci lomot.
    Calkowicie zasluzony - bo po tym co tutaj reprezentujesz,
    na nic wiecej nie zaslugujesz.

    Neko

  • 78. Data: 2007-07-10 19:44:19
    Od: Tom <t...@o...pl>

    Angie pisze:
> [...]
    > malo ktory szczekajacy czy nie pies:-) Juz pomijam kwestie tego, ze jak
    > powiedzial Ghandi "miarą człowieczenstwa jest nasz stosunek do zwierząt"

    No to ja też nie porównuję życia psa do życia komara.
    Chodzi mi o to, że wyciąganie takiego wniosku jak twój jest nieuprawnione.
    Jeżeli jestem w stanie zabić psa, to nie można z tego wnioskować, że
    byłbym w stanie zabić człowieka. To są dwie zupełnie różne sprawy.
    Tak samo jak nie można wnioskować z tego że ktoś zabija komara, że
    mógłby zabić psa.

  • 79. Data: 2007-07-10 20:17:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarlonB wrote:

    [ciach]

    > Oj Andrzej, trzeba było od razy że jesteś frajer, to bym z toba nie
    > pisał :)

    Wyraźnie widać, że prawda ciebie w oczy kole, nieumiejący poprawnie
    cytować szczylku...

  • 80. Data: 2007-07-10 20:19:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Neko wrote:

    > Nie dziwie sie teraz, ze ci z Media spuscili ci lomot.
    > Calkowicie zasluzony - bo po tym co tutaj reprezentujesz,
    > na nic wiecej nie zaslugujesz.

    No cóż - tylko udowadniasz, że jesteś tylko kolejnym odmóżdżonym
    dresiarzem... Pracujesz w hipermarkecie? Nie bój się - niedługo
    wylecisz, bo licencje będą potrzebne ;->