  • 51. Data: 2007-07-09 15:04:48
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: Tom <t...@o...pl>

    > takiego skurwysynstwa nie da sie zrozumiec. Ktos podal przykald z
    > dzieckiem, ktore potrafi bardziej na nerwach zagrac niz pies, czy o
    > znaczy ze w ten sam sposob bedzie usparwiedliwac chec zamordowaqnia tego
    > dziecka?

    A co robisz gdy widzisz, że komar dosiadł się do twojej ręki i pożera
    twoją krew?
    Nie możesz go zabić.
    No bo jak to usprawiedliwisz?
    Że cię trochę będzie swędzieć?
    To jest morderstwo.
    Dzieci bardziej potrafią zajść za skórę niż komary.
    Więc w ten sposób mógłbyś też usprawiedliwiać zabicie dziecka.

  • 52. Data: 2007-07-09 15:09:01
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Tom pisze:

    > A co robisz gdy widzisz, że komar dosiadł się do twojej ręki i pożera
    > twoją krew?

    Średnio trafiony przykład, bo jeśli poprawić Twoją analogię, rozmawiamy
    tu o komarze brzęczącym, do tego na nie Twoim terenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 53. Data: 2007-07-09 15:55:15
    Od: Tom <t...@o...pl>

    > Ok, zjesz tego psa ?

    Chińczycy jedzą, więc chyba nie są takie złe.

    > Trzeba odróżniać zabijanie dla przetrwania od
    > zabijania z takiego powodu, że nie umiało się prawnymi środkami
    > zdyscyplinować właścicielki pieska.

    My nie zjadamy zwierząt dla przetrwania. Równie dobrze możesz jeść
    rośliny. Na świecie żyją miliony wegetarian. Nie muszą jeść zwierząt by
    przetrwać. Są dodatkowo zdrowsi. Moja prababcia jest wegetarianką i
    niedługo skończy 100 lat. Więc nie mów, że zabijamy krowy czy świnie dla
    przetrwania.
    Jesz zwierzęta bo to ci sprawia przyjemność. Masz urozmaicone posiłki i
    możesz bardziej się nasycić zwierzętami, a nie po to by przetrwać.

    > W takim razie niech odda psa do schroniska. Jeśli babka nie potrafi
    > go uciszyć, to taki piesek zostanie jej zabrany. Na pewno jednak nikt go
    > nie odstrzeli, po prostu trafi do schroniska.

    Nie wiem czy dla pieska byłoby lepiej iść do schroniska czy zginąć. On
    byłby tam nieszczęśliwy do końca życia bez właścicieli. Humanitarniej
    byłoby uśmiercić.

    > Pytanie - czy kiedykolwiek zgłosiłeś Policji lub Straży Miejskiej
    > problem z hałaśliwym zwierzakiem ?

    A co oni na to poradzą. Jak sama właścicielka nie może uciszyć.

  • 54. Data: 2007-07-09 16:10:52
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tom napisał(a):

    > A co robisz gdy widzisz, że komar dosiadł się do twojej ręki i pożera
    > twoją krew?
    > Nie możesz go zabić.
    > No bo jak to usprawiedliwisz?

    trzeba miec niezle najebane by porownywac zycie psa do zycia komara

    P.

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 55. Data: 2007-07-09 16:46:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > nie bierzesz jednego pod uwage ;)
    > po pierwsze trzeba byc podejzanym, co akurat moze by sie i udalo, a po
    > drugie wine trzeba udowodnic, a z tym moze byc problem zasadniczy

    Niekoniecznie w postępowaniu karnym. W cywilnym też można się domagać
    naprawienia szkód.

  • 56. Data: 2007-07-09 16:50:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tom wrote:

    > To jest jamnik - wyjątkowo wredna rasa psów.

    Eeetam...

    > Sąsiadka o problemie wie, tylko nie wiele może zrobić.
    > To głupie, to nie słucha.
    > Wystarczy, że sąsiadka wyjdzie na ulicę lub do innej sąsiadki i piesek
    > zaczyna nie tylko szczekać, ale zaczyna wydawać z siebie dźwięki nie do
    > zniesienia.

    Zawiadom TOZ, że właścicielka znęca się nad zwierzęciem ;->

    > Jest to wycie skomlenie i szczekanie w jednym. To wszystko na cały
    > regulator, jakby go ze skóry obdzierali.
    >
    > Czasami jak mnie bardzo wkurzy, to zaczynam planować morderstwo.
    > Ale w sumie to chyba jestem za mało odważny aby zabić takiego psa.

    Wzywaj policję lub straż gminną/miejską. Potem wniosek do sądu
    grodzkiego o ukaranie za uciążliwość. Może się uda...

    Słyszałem, że w okolicy sąd nakazał komuś "zlikwidowanie" koguta ;-)

    > Tylko się tak zastanawiam nad takim czynem.
    > Niektórzy tutaj krytykują. Ale przecież to jest takie same morderstwo,
    > jakich w rzeźni ciągle się odbywa wiele. Pies nie jest bardziej
    > rozwinięty umysłowo niż kura czy krowa czy świnia. Tak samo odczuwa
    > swoją śmierć.

    Wiesz, ale przeważająca większość mięsożerców kupuje mięso w sklepie i w
    swojej hipokryzji posuwa się do tego, że nie przyjmuje do wiadomości, że
    je zabite zwierzęta. A już własną ręką zabić...

  • 57. Data: 2007-07-09 16:51:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MarlonB wrote:

    > myślę jednak, że by mi to uszło na sucho.

    Poprawka: ty nie myślisz.

  • 58. Data: 2007-07-09 17:20:55
    Od: Tom <t...@o...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > trzeba miec niezle najebane by porownywac zycie psa do zycia komara

    No właśnie o to mi chodzi.
    Tak samo głupie jest porównywanie życie psa do życia komara jak i
    porównywanie życie psa do życia dziecka. A takie przyrównanie padło
    wcześniej.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 59. Data: 2007-07-09 20:43:03
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 9 lipca 2007 11:27
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h...@n...lechistan.com>):

    > "mi" a nie "mnie" w tym konkretnym przypadku...

    Na początku zdania ma być jak najbardziej mnie, choć brzmi durnie i w ogóle
    chyba forma mnie zaniknie za xx lat i zostanie samo mi.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,

  • 60. Data: 2007-07-10 06:12:11
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    wiadomości news:4l5am4-dec.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Poprawka: ty nie myślisz.

    Myślę, i mimo tego nie obrażam ludzi, z którymi pisze, tylko dlatego, że im
    to gorzej wychodzi.

    M.