eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak długo PKP moze rozpatrywac reklamacje? › Jak długo PKP moze rozpatrywac reklamacje?
  • Data: 2005-01-14 20:30:42
    Temat: Jak długo PKP moze rozpatrywac reklamacje?
    Od: "Miner" <a...@p...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kontroler w pociagu postanowil wlepic mi kare. Ja sie z ta karą nie zgadzam
    więc zgodnie z pouczeniem złożyłem reklamację (zażądałem anulowania kary) do
    Biura Przejazdow Bezbiletowych w Gnieznie. Od 1,5miesiąca czekałem na
    jakąkolwiek odpowiedź. Dzisiaj dostałem mailem skrót z czyjegoś pulpitu do
    dokumentu będącego odpowiedzią na reklamację (sic!).

    Moje pytanie jest takie: czy po 45dniach od złożenia reklamacji mam prawo
    żądać uznania jej jako rozpatrzonej na moją korzyść tylko z racji jej
    długotrwałego rozpatrywania (tak jak w przypadku usług telekomunikacyjnych)?
    Czy istnieje jakis przepis regulujący terminy rozpatrywania tego typu
    reklamacji (w prawie przewozowym nie znalazłem)?


    --
    miner (http://www.audioscrobbler.com/user/miner/)
    "If you want my address it's number one at the end of the bar" - Fish


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1