  • Data: 2003-03-15 18:24:15
    Temat: Internetowy Abuser ?!
    Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie co mozna zrobic z taka osoba? Pojawil(a) sie na grupie
    pl.sci.medycyna i podszywa sie pod moj nick. Zasmieca grupe, ostatnio
    wyslal jakies zboczone teksty, raz streszczenie filmu, raz skopiowaj list z
    zapytaniem ktory pojawil sie na grupie w 1999. Juz grupowicze wiedza kto
    jest kto, ale co mozna zrobic z takim idiota. O ile Jacka Eksperta wcielo z
    grupy (on mial SDI wiec to upraszcza sprawe) o tyle z ta jednosta mam
    problemy. Wyslalem juz kilka postow do Abuse, ale oni sa pewnie zapracowani
    i nic nie zrobia.
    Jakies sugestie? A moze to Ekspert powrocil jako nowe, potezniejsze
    wcielenie? :)

    --
    Wise Man
    Uwazajcie na osobe podszywajaca sie pod moj nick.