eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet i ograniczenia...Internet i ograniczenia...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Albercik" <B...@k...chip.pl_SPAMU!!!>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Internet i ograniczenia...
    Date: Tue, 20 Aug 2002 15:10:49 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <ajtf9e$cuf$1@news2.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: host51-77.datastar.pl
    X-Trace: news2.tpi.pl 1029849201 13263 62.89.77.51 (20 Aug 2002 13:13:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Aug 2002 13:13:21 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:103991
    [ ukryj nagłówki ]

    Warunki właściwego użytkowania (fragment):

    "Klient powinien unikać przeciążeń sieci Chello.

    Klient korzysta z Sieci łączącej go z internetem wspólnie z innymi
    użytkownikami UPC nie stosuje się dla usługi chello limitu przepływu danycyh
    w klasycznym znaczeniu tego terminu, jednak odnosi sie do ogólnych norm,
    "rozsądnego użytkowania" uznając, iż granica ta została naruszona w
    momencie, w którym Klient wprowadzi w sieć ilości informacji o tyle
    nadmierne, że utrudnia to korzystanie z usługi chello lub z Internetu innym
    użytkownikom.

    Według obecnej polityki UPC, nadmierne użytkowanie ma miejsce w sytuacji,
    gdy w ciągu 28 dni pobieranie danych przez klienta przekroczy 15GB"

    Pytanie:

    OK - w moim przypadku przekroczyłem tą wartość (15GB) w 15dni. Obecnie
    transfer ograniczyli mi z
    512 Kbps do 32Kbps i tak będzie do końca miesiąca - potem wraca do normy aż
    do kolejnego przekroczenia 15GB.
    Czy zgodnie z prawem muszę płacić całą kwotę abonamentu czy mogę zapłacić
    tylko taki procent (6,25)jaki wynosi obecny transfer (32Kbps)w stosunku do
    transferu pełnego(512Kbps)?

    W umowie nie mam mowy o tym że muszę płacić całość bez względu na wszystko,
    a gdy są problemy z siecią mogę składać reklamację po której zmniejszają mi
    wartość abonamentu za kolejny miesiąć uwzględniajać braki w dostępie do
    netu.

    Czy ktoś mi może pomóc?

    Pozdrawiam
    Albercik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1