    From: "Laris" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Internet a spoldzielnia
    Date: Sat, 25 Feb 2006 11:02:14 +0100

    Mam taki oto problem. Wprowadzilem sie do 15 pietrowego wiezowca, ktory jest
    okablowany przez jakas cieniutka firme. Net tutaj chodzi albo slabo, albo
    wcale. Ale to malo wazne.
    Na tej samej ulicy dziala inna siec internetowa, bardzo porzadna firma.
    Niestety z tego co sie dowiedzialem, spoldzielnia nie chce sie zgodzic na 2
    operatorow w jednym bloku. Nie wiem na jakich zasadach dziala obecny
    dostawca, ale robi to bardzo nieudolnie. Niestety nie wiem rowniez, czy
    wszyscy w bloku maja takie same problemy, czy tylko kilka osob (ktore
    poznalem i potwierdzily moje problemy).

    Pytanie jest takie. Jak wykopac obecnego dostawce i podpiac sie pod druga
    porzadna firme? Petycja z podpisami mieszkancow? Jak powinna wygladac taka
    lista. Co w przypadku, gdy nie uzbieram podpisow, ew. uzbieram jakis %
    wszystkich obecnie podpietych. Czy spoldzielnia ma obowiazek wpuscic na blok
    drugiego operatora? W archiwum dokopalem sie do takiej informacji. Od czego
    zaczac i gdzie uderzyc. Za wszelkie rady bylbym wdzieczny.

    pozdrawiam
    Laris