  • Data: 2006-02-25 11:40:49
    Temat: Re: Internet a spoldzielnia
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:dtpdvp$gi8$1@inews.gazeta.pl...

    > poczte, www to byle 'prosty czlowiek' potrafi sobie za darmo zdobyc nie
    > bedac uzaleznionym od providera.

    Tak? Z nie limitowana pojemnoscia i miejscem i szybkoscia jak po lanie? 10
    MB plik wysylam w 5 sekund. Wiem bo kiedys bylem w tamtej sieci, niestety
    teraz sie przeprowadzilem.

    > CO do dc nie wiemczy masz swiadomosc ale popelniasz z reguly przestepstwo
    > poniewaz MUSISZ czetso udostepniac kilka gb danych i nie zdziw sie gdy w
    > zwiazku z tym koszty tego interneru urosna do kilku tysiecy zlotych.

    O to sie nie martw. To jest dyskusja juz na inny temat.

    > A cena neo moze wynosic nawet okolo 40 zl. wiec to ni majatek, ja za
    > korzystanie z sieci osiedlowej place okolo 50.

    OK. Do tej sieci do ktorej chce sie podpiac, koszt abo wynosi wlasnie 40 zl.
    Jak mi znajdziesz neo za 40 zl, to biore w ciemno. Dodam, ze potrzebne jest
    mi lacze internetowe, a nie sluchawka. Ew. sluchawka moze byc, ale nie
    zamierzam placic abo za cos z czego nie bede korzystal.

    Laris