  • Data: 2006-02-25 11:59:57
    Temat: Re: Internet a spoldzielnia
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25 lut o godzinie 12:45, na pl.soc.prawo, Przemek R. napisał(a):

    > patrz na promocje, wylicz sobie (darmowe miesiace + platne z niskim
    > abonamentem) ile wyniesie na miesiac, zoabczysz ze bedzie to okolo 40
    > zl. srednio w skali roku.

    Coś nie bardzo Twoje rachunki sie zgodzą Przemuś ;)
    Wiesz że z abo. socjalnym czy jak on sie tam zwie, standardowym (którego
    nie ma już w sprzedaży) są abonamenty droższe niż 40zł za samo posiadanie
    POSa??
    Do tego dodaj abonament za neostradę.

    > No i masz pewnosc ze nikt niepowolany nie bedzie CI szperal po komputerze.

    Że co proszę?
    Po czym to wnosisz?
    Rozwiń proszę myśl - bo na razie to pleciesz od rzeczy slogany zasłyszane w
    którymś kościele - tyle tylko że nie wiesz w którym i o czym wogóle
    dzwonią.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423