  • Data: 2006-02-25 11:23:26
    Temat: Re: Internet a spoldzielnia
    Od: a...@u...net.pl (Michał Margula) szukaj wiadomości tego autora

    Laris napisał(a):
    > Mam taki oto problem. Wprowadzilem sie do 15 pietrowego wiezowca, ktory jest
    > okablowany przez jakas cieniutka firme. Net tutaj chodzi albo slabo, albo
    > wcale. Ale to malo wazne.
    > Na tej samej ulicy dziala inna siec internetowa, bardzo porzadna firma.
    > Niestety z tego co sie dowiedzialem, spoldzielnia nie chce sie zgodzic na 2
    > operatorow w jednym bloku. Nie wiem na jakich zasadach dziala obecny
    > dostawca, ale robi to bardzo nieudolnie. Niestety nie wiem rowniez, czy
    > wszyscy w bloku maja takie same problemy, czy tylko kilka osob (ktore
> [...]

    Zgodnie z ustawą Prawo Telekomunikacyjne nie mają możliwości odmowy.
    Drugi operator musi zgłosić pismo z prośbą o podanie warunków
    technicznych i po ich otrzymaniu wchodzi. Oczywiście jeśli współdzielnia
    wymyśli jakieś kosmiczne warunki w stylu platynowe kable, to wtedy musi
    tego wymagać także od starego operatora.

    --
    Michał Margula, a...@u...net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/