  • Data: 2006-02-25 12:02:28
    Temat: Re: Internet a spoldzielnia
    Od: "Laris" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:dtpg1m$o0v$1@inews.gazeta.pl...
    > 5 sekund chyba do sasiada bedacego w tej samej sieci. :-)

    Napisalem, ze wysylam w 5 sekund, co nie znaczy ze za 5 sekund jest u
    odbiorcy. Caly plik leci jak po lanie na serwer, znika z mojego kompa i to
    juz potem serwer zajmuje sie wysylaniem. Nie mam ograniczenia 5 MB czy 25
    MB. Oczywiscie w granicach rozsadku. Podobnie z odbieraniem. Cala poczta
    laduje na serwerze, a ja ja sciagam jak po lanie.

    A abo za telefon?

    Laris