  • 221. Data: 2021-02-18 18:19:23
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem. Nie znam szczegółów tamtych procesów, Ty pewnie też nie znasz,
    > a jesli znasz to rozwiń.

    No ja też nie znam, ale widać jakieś podstawy znaleźli.

    > Wydaje mi się, że się po prostu rozmijamy, a sprowadza się to z grubsza
    > do tego, że Ty mówisz, że należy karać, co ja odbieram, że jakoś
    > bezwarunkowo, a ja mówię, że karać, ale nie bezwarunowo, co Ty
    > odbierasz, że nie karać. :)

    Nie bezwarunkowo a po sprawiedliwym procesie - złamał prawo - karać. Nie
    widzę w tym żadnej kontrowersji.

    > Ale robią to nagminnie czy jak?

    Nie wiem czy nagminie, ale już o kilku przypadkach pisali.

    --
    Shrek

  • 222. Data: 2021-02-18 18:20:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Teraz rozumiem muszę Ci wytłumaczyć, że aby lesbijka miała potomstwo to
    > może np. pójść z facetem do łóżka

    Dobrze. To ja też muszę ci coś wytłumaczyć. Pojedyncza lesbijaka też
    powinna mieć przywileje małżeńskie, bo może z kimś pójść do łóżka:P

    Teraz rozumiesz o czym rozmawiamy?

    --
    Shrek

  • 223. Data: 2021-02-18 18:22:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.02.2021 o 11:47, J.F. pisze:

    > Para gejow.

    Bez różnicy. Gej też może być ojcem dziecka _pozamałżeńskiego_

    --
    Shrek

  • 224. Data: 2021-02-18 18:31:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A konkretnie? Jakie to problemy? Walisz ogólnikami powtarzając w
    > kółko te same tezy bez argumentów na ich poparcie.

    Dobra - jak już pisałem dsykusja robi się filozoficzna - raczej się nie
    dogadamy. Powszechnie uważa się że do prawidłowego rozwoju dziecka
    najlepiej jest jak posiada ono rodziców różnych płci.

    > Google tak twierdzi za Wikipedią.

    https://oko.press/rekordowe-poparcie-dla-zwiazkow-pa
    rtnerskich-i-rownosci-malzenskiej-sondaz/

    "Tylko zgoda na adopcję dzieci jest podobnie niska jak dotychczas (18
    proc. na ,,tak", 77 proc. ,,nie")."

    NIe wydaje mnie się.

    > Wierzę, ale możemy spróbować pouzasadniać to czy owo i zobaczyć co nam
    > wyjdzie :)

    Przecież ci pisałem - ja uważam że obydwa wzorce są potrzebne, ty że w
    sumie wzorzec faceta robiącego za mamę też jest dobry:P No tu się po
    prostu nie porozumiemy.

    --
    Shrek

  • 225. Data: 2021-02-18 19:08:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2021 18:31:24 +0100, Shrek napisał(a):

    > Powszechnie uważa się że do prawidłowego rozwoju dziecka
    > najlepiej jest jak posiada ono rodziców różnych płci.

    Powszechnne uważanie nie ma niestety znamion prawdy. Kiedyś powszechnie
    uważano że Ziemia jest płaska :) Więc nie powołuj się na "powszechne
    uważanie" bo to raczej bez sensu, OK?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 226. Data: 2021-02-18 19:18:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Powszechnne uważanie nie ma niestety znamion prawdy.

    Nie wiem. Psychologowie są generalnie zdanie, że posiadanie odpowiednich
    wzorców damskich i męskich jest ważne dla prawidłowego rozwoju dziecka.

    --
    Shrek

  • 227. Data: 2021-02-18 19:51:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2021 19:18:35 +0100, Shrek napisał(a):

    > Nie wiem. Psychologowie są generalnie zdanie, że posiadanie odpowiednich
    > wzorców damskich i męskich jest ważne dla prawidłowego rozwoju dziecka.

    Za psychologów nie będę gadał. Zresztą, w powszechnej opinii psychologia
    nie jest nauką :) (dostrzegam niekonsekwencję:) Ja, na miejscu adwokata
    dziecka, zapytałbym czy dziecko czuje się szczęśliwe. Oczywiście,
    zapytałbym dziecka. Także wróciłbym wspomnieniami do własnego
    dzieciństwa. Także uwzględniłbym uznane wzorce szczęśliwego dzieciństwa
    (literatura). Dopiero wtedy odważyłbym się decydować o tym czy
    otoczenie/wzorce dziecka jest/są właściwe czy nie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 228. Data: 2021-02-18 21:41:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Za psychologów nie będę gadał.

    Spoko. Na pewno jesteś lepszym specem od wychowania dzieci niż
    psychologowie;)

> [...]
    > (literatura). Dopiero wtedy odważyłbym się decydować o tym czy
    > otoczenie/wzorce dziecka jest/są właściwe czy nie.

    Czyli mamy psychologów co mają odwagę wypowiedzić swoje zdanie vs ty,
    który na razie swojego zdania nie ma. I dlatego mamy odrzucić opinię
    psychologów. Seems legit:P

    --
    Shrek

  • 229. Data: 2021-02-19 01:02:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Chlop dziecka nie urodzi - czy to gej, czy hetero...

    No to jak usprawiedliwić dyskriminacje lesbijek? Argumentując po
    rodzeniu i płodności to się kupy nie trzyma.

    > Wiekszosc posiada.

    No a dwie lesbijki nawet podwójnie i nie ma co udawać, że jest
    jakakolwiek trudność aby zaszły w ciążę.

    > Geje lubia przystojnych chlopcow :-)

    Ale dlaczego uważasz, że muszą od razu bardziej lubić i krzywdzić dzieci?

    > Z drugiej strony heterochlopy lubia ladne i mlode dziewczyny, a
    > przeciez nie kazdy tatus wspolzyje z corka.

    No właśnie.

    > Niestety (?) sie to zdarza, ale przeciez z powodu wyjatku nie bedziesz
    > odbieral dzieci wszystkim naturalnym rodzicom.
    > Natomiast przy adopcji ... sprawdzic dokladnie ?

    Jeśli procedura byłaby taka sama dla wszystkich rodzin adopcyjnych, homo
    czy hetero, to dlaczego nie? Wystarczająco MZ często dzieje się źle i
    jakies okresowe rozmowy z dzieckiem przez psychologów czy obserwacja
    przez pyschologa byłaby MZ dobrym pomysłem.

    --
    Marcin

  • 230. Data: 2021-02-19 01:22:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    rtnerskich-i-rownosci-malzenskiej-sondaz/

    > "Tylko zgoda na adopcję dzieci jest podobnie niska jak dotychczas (18

    Ze tak dużo? Tak mało?

    https://en.wikipedia.org/wiki/Same-sex_marriage
    Tabelka na samym dole.

    Albo źródło:
    https://ec.europa.eu/commfrontoffice/publicopinion/i
    ndex.cfm/ResultDoc/download/DocumentKy/87771

    Tu jest jeszcze ciekawiej bo za takimi samymi prawami opowiada się już
    większość, ale za małżeństwem jeszcze mniejszość. Pewnie ta większość
    myśli, że rózne prawa to nie zabijać ich na ulicach.

    > Przecież ci pisałem - ja uważam że obydwa wzorce są potrzebne, ty że w
    > sumie wzorzec faceta robiącego za mamę też jest dobry:P No tu się po
    > prostu nie porozumiemy.

    Ale jakoś nie chcesz powiedzieć co to są dla Ciebie te wzorce.

    --
    Marcin