  • 211. Data: 2021-02-18 11:47:46
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:4giXH.21561$r...@f...ams1...
    On 2021-02-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dwie lesbijki? Serio?

    Para gejow.

    >Jakoż i dla heteroseksualnych.

    Ale prawnie to maja ten sam problem.

    >No ot chocby yak. Kwestia pieniędzy, odrobiny zaufania, i pewnego
    >ryzyka, że się matce odwidzi.

    A alimenty zostana.

    Choc malo to kobiet w niechcianej ciazy? Mozna tak przejac dziecko,
    a jak sie rozmysli - badanie genetyczne i po alimentach.

    Czyli - zakazac aborcji, sluszna jest linia Partii :-)

    >Jakie jeszcze wynikające z braku obojga rodziców płci biologicznie
    >różnej?

    No ale lekarzem jestes, czy seksuologiem, ze pomozesz dojrzewajacej
    dziewczynie ?
    A wytlumaczysz czym sie rozni balejaż od hybrydy ? :-)

    >Coś mi się pokręciło. To będzie w takim razie szło tak: wędkarstwo
    >stoi
    >jakoś w sprzeczności z homosekalizmem i nimo geja na mieście co za
    >kij
    >by chwytoł?

    Nie - chlop woli na ryby pojechac, niz dziecmi sie zająć.
    Wiec czy nalezy chlopom dzieci do opieki powierzac ?

    J.

  • 212. Data: 2021-02-18 12:46:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wystarczyło ich wsadzić do Berezy ;-)
    Ale każde czasy miały swojego Olina czy Marchlewskiego.

    -----

  • 213. Data: 2021-02-18 13:37:10
    Od: Kviat

    W dniu 18.02.2021 o 08:07, Liwiusz pisze:

    > To nadal wówczas lesbijka będzie miała dziecko z kukoldem ze Strajku
    > kobiet, a nie "dwie lesbijki będą miały dziecko".

    Są pary/małżeństwa hetero które mają dzieci z innych związków i świat
    się nie zawalił.
    I zajesz sobie sprawę, że w takich parach niebiologiczni rodzice też
    mówią "mam/mamy dziecko"? I świat się nie zawalił.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 214. Data: 2021-02-18 13:44:30
    Od: Kviat

    W dniu 18.02.2021 o 11:41, J.F. pisze:

    > Przy czym jesli chodzi o moje prywatne zdanie: chlopca parze gejow bym
    > nie dal.

    Bo ponieważ?

    Zdanie oficjalne masz inne? To ty chyba politykiem jesteś?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 215. Data: 2021-02-18 14:07:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Para gejow.

    Dużo trudniejsze, ale nie niemożliwe.

    > A alimenty zostana.

    To jest ten konieczny elelemnt zaufania. Nie wiem jak wygląda
    prawodawstwo dot. banków spermy w PL, ale pamiętam, że istotnie, była
    wymieniana kwestia, że nie zwalnia to z alimentów. Przy czym co, jesli
    zostanie to tak zorganizowane, że nie ma jak się dowiedzieć kto to?

    > Choc malo to kobiet w niechcianej ciazy? Mozna tak przejac dziecko,
    > a jak sie rozmysli - badanie genetyczne i po alimentach.

    Część chyba tak robi, przy czym jeśi to jest przypadkowa ciąża to chyba
    i dużo większe ryzyko, że się mama rozmyśli jak zobaczy dzieciaka.

    > No ale lekarzem jestes, czy seksuologiem, ze pomozesz dojrzewajacej
    > dziewczynie ?

    Czy to jest takie niezbędne? Zresztą mało i lekarzy i seksuologów
    populacyjnie w rodzinach, a czy kobiety tak córkom znowu tłumaczą?

    > A wytlumaczysz czym sie rozni balejaż od hybrydy ? :-)

    Myślę, że nawet dałbym radę :) Zresztą to zwykle nie matki tłumaczą a
    koleżanki.

    > Nie - chlop woli na ryby pojechac, niz dziecmi sie zająć.
    > Wiec czy nalezy chlopom dzieci do opieki powierzac ?

    A skąd wiadomo co woli gej?

    --
    Marcin

  • 216. Data: 2021-02-18 14:16:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Za to geje jakby bezplodne - trzeba kobiety.

    Jeśli stawiamy tezę, że podstawą prawnego status quo jest potencjalna
    zdolność do posiadania potomstwa, to geje zerowej nie mają i trudno z
    tym dyskutować. A jak będziemy się zagłebiać, kto co może i jakimi
    środkami, to okaże się, że wiele par hetero takiej zdolności nie posiada
    więc tego typu argumentacja jest o kant dupy. To już lepiej otwarcie
    powiedzieć, że konserwatywne społeczeństwo nie dorosło do zmian w
    prawodastwie. Nie będzie to dla gejów fair, ale będzie przynajmniej
    uczciwsze i mniej żenujące.

    > Przy czym jesli chodzi o moje prywatne zdanie: chlopca parze gejow bym
    > nie dal.
    > Dziewczynki ... tez lepiej nie, przyda jej sie kobieta do wychowania.
    > Ale do lesbijek nie mam zastrzezen.

    Bo Ci się kojarzy z pedofilią, ale nie wiem czy takie skojarzenie ma
    jakiekolwiek podstawy. Tak racjonalnie oceniając, raczej żadne.

    > Gdzies tam w imie mnozenia narodu powinien PiS organizowac lesbijkom
    > sztuczne zaplodnienie.

    Myślę, że będą wolały bez pomocy pisu.

    --
    Marcin

  • 217. Data: 2021-02-18 15:16:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-02-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jeśli stawiamy tezę, że podstawą prawnego status quo jest potencjalna
    >zdolność do posiadania potomstwa, to geje zerowej nie mają i trudno z
    >tym dyskutować.

    Chlop dziecka nie urodzi - czy to gej, czy hetero...

    >A jak będziemy się zagłebiać, kto co może i jakimi
    >środkami, to okaże się, że wiele par hetero takiej zdolności nie
    >posiada
    >więc tego typu argumentacja jest o kant dupy.

    Wiekszosc posiada.

    >To już lepiej otwarcie
    >powiedzieć, że konserwatywne społeczeństwo nie dorosło do zmian w
    >prawodastwie. Nie będzie to dla gejów fair, ale będzie przynajmniej
    >uczciwsze i mniej żenujące.

    Owszem.

    >Bo Ci się kojarzy z pedofilią, ale nie wiem czy takie skojarzenie ma
    >jakiekolwiek podstawy. Tak racjonalnie oceniając, raczej żadne.

    Geje lubia przystojnych chlopcow :-)

    Z drugiej strony heterochlopy lubia ladne i mlode dziewczyny, a
    przeciez nie kazdy tatus wspolzyje z corka.

    Niestety (?) sie to zdarza, ale przeciez z powodu wyjatku nie bedziesz
    odbieral dzieci wszystkim naturalnym rodzicom.
    Natomiast przy adopcji ... sprawdzic dokladnie ?

    >Myślę, że będą wolały bez pomocy pisu.

    Ale PiS powinien popierac i dyskretnie pomagac :-)

  • 218. Data: 2021-02-18 15:22:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-02-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >jesli
    >zostanie to tak zorganizowane, że nie ma jak się dowiedzieć kto to?

    Przy odrobinie szczescia mozna przebadac wszystkich "podejrzanych"
    dawcow i genetycznie ustalic ojca.
    No chyba, ze placili gotowka, i zadnego sladu w papierach nie ma ...
    ale przeciez mozna przebadac wszystkich obywateli kraju :-)

    >Część chyba tak robi, przy czym jeśi to jest przypadkowa ciąża to
    >chyba
    >i dużo większe ryzyko, że się mama rozmyśli jak zobaczy dzieciaka.

    Nadal nie ma srodkow na utrzymanie :-)

    >Czy to jest takie niezbędne?

    Przydatne. Wiec lepiej dziewczynce zapewnic.

    >Zresztą mało i lekarzy i seksuologów
    >populacyjnie w rodzinach, a czy kobiety tak córkom znowu tłumaczą?

    No sam widzisz - matka lepsza.

    >Myślę, że nawet dałbym radę :) Zresztą to zwykle nie matki tłumaczą a
    >koleżanki.

    >A skąd wiadomo co woli gej?

    Bezpieczniej dac jednak kobiecie :-)

    J.

  • 219. Data: 2021-02-18 15:26:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Bo ponieważ?

    Bo uwazam za zbyt ryzykowne.

    >Zdanie oficjalne masz inne? To ty chyba politykiem jesteś?

    Nie trzeba byc politykiem, zeby np mowic "droga pani" zamiast "ty
    stara i brzydka babo" :-)

    A bardziej chodzi o to, ze oficjalne przepisy nie zawsze odpowiadaja
    mojemu prywatnemu zdaniu.

    J.

  • 220. Data: 2021-02-18 15:58:40
    Od: Kviat

    W dniu 18.02.2021 o 15:26, J.F. pisze:
> [...]

    > i brzydka babo" :-)
    >
    > A bardziej chodzi o to, ze oficjalne przepisy nie zawsze odpowiadaja

    Czyli prywatne zdanie masz inne niż oficjalne.
    To sporo tłumaczy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr