  • 181. Data: 2021-02-17 01:41:57
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale potencjalnie mogą mieć. Dlatego państwo je przynajmniej oficjalnie
    > wspera, żeby je zachęcić. Takie jest oficjalne tłumaczenie i moim
    > zdaniem ma sens. Inaczej pary powinny mieć takie same prawa jak single;)

    Potencjalnie dwie lesbijki mogą mieć 2x więcej dzieci niż para hetero.

    --
    Marcin

  • 182. Data: 2021-02-17 01:57:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > odwrót). W nowej rzeczywistości wręcz należy założyć, że jest to bardzo
    > prawdopodobne, bo pomijając celowe obchodzenie bezwzględnie obowiązująch
    > norm prawa co powoduje, że takie prawo po weryfikacji przez sąd który
    > dokonuje rekonstrukcji norm prawnych okazuje się bezskuteczne, to po
    > prostu mają sraczkę ustawodawczą co powoduje burdel chociażby z
    > numerkami odwołań do innych aktów. W takim burdelu to nie wiadomo wtedy
    > czy coś obowiązuje czy nie. Bo z jednej strony w stosunkach obywatela z
    > państwem powinno się rozstrzygać na korzyść obywatela z drugiej to

    No ale jak chcesz karać za podżeganie do przestępstwa, które w danej
    chwili nim nie jest, ale być może? :)

    > Nie ma dylematu. Pani dokonuje czynności i za nie ponosi
    > odpowiedzialnośc. Nieznajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności ale
    > mogę sobie wyobrazić, że stanowi okoliczność łagodzącą. Ale ciężko się
    > będzie na nią powołać jak jej tą nieznajomość przedstawiono, udzielono
    > korepetycji na koszt nękanego przedsiębiorcy albo pro publico bona a ona
    > z tego nie chce korzystać, bo szef jej kazał. Szef nie stanowi źródła
    > prawa. Zresztą ludzie z sanepisu już wiedzą, bo dupami zaczęli trześć,
    > że nawet pisi sąd im się do dupy dobierze, bo cywilnie to ich
    > zerokratura nie obroni.

    Myślę, że powinnismy już przestać :)

    > Przecież nie oceniam czarno-biało. Urzędnik powinien mieć z tyłu głowy
    > ze za swoje działania odpowiada i tyle. Ty byś chciał go z tej
    > odpowiedzialności zwolnić bo tak. Kto jest bardziej w odcienach
    > szarości a kto czarnobiały?

    Nie, ja bym chciał go w sytuacjach watpliwych uczciwie osądzić, bo tak
    jak to wszystko przedstwaisz to już go sam wcześniej osądziłeś bez
    względu na wszystkie okoliczności, których mimo wszystko jednak możesz
    nie znać.

    > No i mam nadzieję, że jeszcze uczciwie oceni. Szkoda, że dla nękanych
    > przedsiębiorców to słaba pociecha.

    A tymczasem pis próbuje przemycić kolejną furtkę ułatwiającą niekaranie
    urzędników:
    https://wyborcza.pl/7,75398,26782987,pis-zmniejsza-s
    klady-sedziowskie-orzekajace-o-przestepstwach.html
    "Zamiast trzech sędziów apelacje rozpoznawał będzie tylko jeden - taką
    zmianę PiS chce wprowadzić w niektórych sprawach karnych. - Ułatwi to
    manipulowanie składami - ostrzega rzecznik praw obywatelskich. A chodzi
    m.in. o sprawy przestępstw popełnianych przez funkcjonariuszy
    publicznych."

> [...]
    > uzasniony interes - gwarantowany ustawą a nawet konstytucją. Na liście
    > też nie było ani tytułu "osoby uprawnione do wejścia" ani podpisu. Była
    > lista stron i wezwanych świadków wydrukowana z komputera. Mądry prezes?
    > No mądry - nie jego wina. Każdy w łańcuszku był mądrzejszy od ciecia.
    > Czyja wina - no ciecia - może się wybroni, ze dowódcy zmiany. Wszyscy
    > inni nic mu nie kazali. Prezes zabronił, no nie. Ten co listę wydrukował
    > coś zabronił albo nakazał - no nie - wydrukował tylko listę stron i
    > świadków. Zresztą lista i tak pójdzie do kosza. Wina ciecia:P Widzisz

    To trzeba zadbać aby było wiadomo. Jakieś konkretne polecenie w którymś
    momencie być musiało. Kwestia dokumentacji.

    --
    Marcin

  • 183. Data: 2021-02-17 02:08:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dramatyzujesz. Na ładną dziewczynę miło spojrzeć. Większości modelek

    Jak dramatyzuję? W kwestii własnych upodobań seksualnych? :)

    > nigdy nie spotkasz więc dla nich targetem nie jesteś, a przecież
    > niektóre ci się powinny podobać:P

    Widzisz, to jest tak jak z tym potencjalnym posiadaniem potomstwa :)

    > Ja tam nie wnika, jaka płeć ci się podoba;)

    Doczego to doszło, w dyskusji o gejach jestem atakowany za preferowanie
    kobiet hetero. Dobra, niech wam już z Jackiem będą te seks parady.

    --
    Marcin

  • 184. Data: 2021-02-17 06:40:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale jak chcesz karać za podżeganie do przestępstwa, które w danej
    > chwili nim nie jest, ale być może? :)

    NIe chcę, ale proszę bardzo. Miałeś już podany przykład - nawoływanie do
    holokaustu było podżeganiem, mimo że w danym momencie niemiecki wymiar
    sprawiedliwości problemu nie widział.

    > Myślę, że powinnismy już przestać :)

    A to czemu?

> [...]
    > jak to wszystko przedstwaisz to już go sam wcześniej osądziłeś bez
    > względu na wszystkie okoliczności, których mimo wszystko jednak możesz

    Ro jest moje prawo. I prawo przedsiębiorców do pozywania organów. To już
    się dzieje. Jak ktoś przychodzi z wypełnionym wynikiem kontroli to
    znaczy że popełnia przekroczenie uprawnień.

> [...]
    > manipulowanie składami - ostrzega rzecznik praw obywatelskich. A chodzi
    > m.in. o sprawy przestępstw popełnianych przez funkcjonariuszy

    Co tylko pokazuje, że mam rację.

    > To trzeba zadbać aby było wiadomo. Jakieś konkretne polecenie w którymś
    > momencie być musiało. Kwestia dokumentacji.

    Jak szef mądry to nic nie dostaniesz. Polecenie służbowe nakazujące
    złamanie prawa również cię nie usprawiedliwia.

    --
    Shrek

  • 185. Data: 2021-02-17 06:49:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Był gejem i aktywistą lgbt zdaje się ale to chyba wszystko z podobieństw
    > :)

    No właśnie skoro napisałeś, a pozornie się zgadzało to myślałem że coś
    konkretnego miałeś na myśli.

    > A tu nie? Gejostwo powoduje bezpłodność? :)

    Bezpłodności nie. Problemy z wychowaniem potomstwa przez biologicznych
    rodziców - raczej tak.

    > Możemy myślę wyjść z rozważaniami poza Konstytucję. Można ją w końcu
    > zmienić.

    No to zmieńcie;) Na razie większośc uznaje, że tak jest dobrze.

    > Tych 2ch tatusiów może być bardziej dojrzałych emocjonalnie niż para
    > hetero,

    Może, ale jakby się nie starali wzorca damskiego w tej parze nie ma. A
    nawet lepiej jak nie będą się starali udawać przed dzieckiem że jedno z
    nich to mama.

    > Przyjmujesz, że 2ch gejów to dwie osoby o mentalności typowego samca, a
    > to chyba nie do końca prawda, a przynajmniej być nie musi.

    Za daleko nasze rozważania idą. Nie chciałbym napisać, że moim zdaniem
    damski tata, to jednak słaby wzoarzeć. No dobra - napisałem;)

    > No dobrze, to jakie są te wzorce, które nalezy przekazać?

    OMG... Naprawdę?

    > Znowu udowadniasz mi coś, czego nigdy nie kwestionowałem. Już parę razy
    > napisałęm, że bycie widocznym - jak nabardziej, wywijanie gołymi dupami
    > - ee. Można być widocznym bez wywijania.

    Doświadczenie pokazało, że niespecjalnie.

    > Jakby Biedroń latał pół-goły po
    > Słupsku to poparcie dla niego by wzrosło czy zmalało?

    Jakby biedroń nie był rozpoznawalnym politykiem, to jego poparcie nie
    miałoby znaczenia, bo nikt by go nie znał.

    --
    Shrek

  • 186. Data: 2021-02-17 06:50:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Potencjalnie dwie lesbijki mogą mieć 2x więcej dzieci niż para hetero.

    I nikt im tego prawa nie odbiera ani nie będzie odbierał. Ale też nie
    będzie wspierał rodziny gdzie jest czterech rodziców przez na przykład
    wspólne rozliczanie podatków.

    --
    Shrek

  • 187. Data: 2021-02-17 16:37:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 17.02.2021 o 01:41, Marcin Debowski pisze:

    >I nikt im tego prawa nie odbiera ani nie będzie odbierał. Ale też nie
    >będzie wspierał rodziny gdzie jest czterech rodziców przez na
    >przykład wspólne rozliczanie podatków.

    Hm, jak chcemy byc tacy "pro" to trzeba muzulmanom dopuscic malzenstwa
    z wieloma zonami.

    No i aby dyskryminacji nie bylo - z wieloma mezami :-)

    J.

  • 188. Data: 2021-02-17 16:46:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-02-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Para gejów może mieć dziecko jesli tylko zechce i/lub ma na to
    >odpowiednie środki.

    Musieliby sie dosc mocno postarac.

    >W przypadku lesbijek to chyba jasne, aby wręcz nie
    >powiedzieć fizjologiczne szanse są chyba nawet wieksze niż przy parze
    >hetero.

    Fizjologiczne-potencjalne.

    >W przypadku pary gejów, trochę trudniej ale w końcu tez możliwe
    >- gdzieindziej napisałem "surogatka" ale to oczywiście nie musi być
    >surogatka, a kopieta, która za odpowiednia opłatą urodzi ci dziecko,
    >potem zrecze się do niego praw.

    A to u nas nie dziala.
    Chyba, ze jakos nieoficjalnie, ale to sie szybko urwie ...
    chociaz ... urodzi jako panna, poda do aktu nazwisko ojca, i juz mamy
    dziecko legalnie ...

    >Przydatne są również przyczepy kempingowe, nie mniej nieposiadanie
    >takiej nie skutkuje patologią emocjonalną u nieposiadacza. Tak, wiem,
    >analogia z dupy, ale takiż Twój przykład :)

    Ale nie tylko emocjonalne patologie mamy.

    >Z jakiś powodów wszystkich nie adoptują.

    Ja tam raczej slysze, ze czeka sie i czeka ... czyli dzieci brakuje.

    >I dużo znasz tych gejów wędkarzy? :)

    Ale to nie byl przyklad na gejow, tylko na mezczyzn :-)

    J.

  • 189. Data: 2021-02-17 18:09:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://youtu.be/yOSucHjr2-Q?t=311 ;)

    --
    Shrek

  • 190. Data: 2021-02-17 18:11:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.02.2021 o 16:37, J.F. pisze:

    > Hm, jak chcemy byc tacy "pro" to trzeba muzulmanom dopuscic malzenstwa z
    > wieloma zonami.

    W sumie... Ale czemu tylko muzułmanom?

    > No i aby dyskryminacji nie bylo - z wieloma mezami :-)

    Jak się od tej tolerancji muslimy z gejami za łby wezmą to będzie
    rodzinna wojna domowa... :)

    --
    Shrek