  • 171. Data: 2021-02-16 20:10:20
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2021 o 20:02, J.F. pisze:

    > Dopiero po paru dniach.

    No ale żydów mordował później:P

    > Poza tym to nie ich wina, ze im wojne wypowiedziano :-)

    Dziwna wojna była. Alianci napadli na niemców, a ci nichuja się nie chcą
    przyznać, tylko mówią że to jacyś naziści walczyli:P

    > Teoretycznie. W praktyce to nie.

    Ale to nie wynika z tego, że czyn którego się dopóścił nie nosił znamoin
    przestępstwa. Hitlera w sumie też nie skazali;)

    > Wplacisz, albo nie wplacisz, wtedy oni do komornika ... wiec taka sobie
    > wykonywalnosc.

    Czyli wykonalne.

    > Ale jak sobie grzywne pobiora, a sad stwierdzi, ze sie nie nalezala - to
    > z odsetkami.

    Dlatego to się nazywa lokata 30k. W sumie najlepsza na rynku tylko bank
    chujowy i tak trochę za bardzo zależy im na dobru klienta:P

    Ale za zamknięcia to kombinują jak nie zapłacić.

    > Ale jak w innej ustawie, to moze byc i kulsona wina, ze wykonal :-)

    Staszek, to nie na nasze głowy. Zepsuj ten monitoring i pisz "umorzono z
    powodu uszkodzenia dowodu rzeczowego".

    --
    Shrek

  • 172. Data: 2021-02-16 20:13:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2021 o 13:50, Shrek pisze:

    > Ja tam nie wnika, jaka płeć ci się podoba;)

    Dobra - dla rozluźnienia atmosfery - festiwal homofobii i rasizmu w
    wykonaniu wsciekłego murzyna w klatce;)

    https://streamable.com/8z5ein

    --
    Shrek

  • 173. Data: 2021-02-16 20:14:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 16.02.2021 o 17:45, J.F. pisze:

    >Nieoficjalnie sobie wojnę zrobili? U nich może i nie wolno było, ale
    >w gg?

    No i umknela polowa - eksterminacje zrobili nieoficjalnie.

    Byly te ustawy norymberskie, ale tam nikogo nie przewidywano zabijac.

    Mordowanie to juz na podstawie woli Fuhrera, a moze nawet nie ...

    J.

  • 174. Data: 2021-02-16 20:19:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2021 o 20:14, J.F. pisze:

    > Byly te ustawy norymberskie, ale tam nikogo nie przewidywano zabijac.
    >
    > Mordowanie to juz na podstawie woli Fuhrera, a moze nawet nie ...

    Nie ma ponoć dowodu że wiedział;)

    --
    Shrek

  • 175. Data: 2021-02-16 20:33:19
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Nie ma ponoć dowodu że wiedział;)

    Jak dał władze podwładnym co "wiedzieli i zrobili" coś
    aż tak wielkiego jak przemysłowa eksterminacja milionów ludzi
    to jest "Niewinnym Pomawianym Kanclerzem Niemiec"?
    Mi wielkiej różnicy nie robi jeśli niemieccy podwładni nie chcieli
    kanclerzowi Niemiec dupy zawracać takim dla Niemców "detalem".
    Jak dla mnie to stawiałoby Państwo Niemieckie w jeszcze gorszym świetle.

    --
    A. Filip

  • 176. Data: 2021-02-16 20:40:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2021 o 20:33, A. Filip pisze:

    > Jak dał władze podwładnym co "wiedzieli i zrobili" coś
    > aż tak wielkiego jak przemysłowa eksterminacja milionów ludzi
    > to jest "Niewinnym Pomawianym Kanclerzem Niemiec"?

    Znalazłem sposób na bota. One nawet nie sprawdzają emotków! :P

    --
    Shrek

  • 177. Data: 2021-02-16 20:54:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Znalazłem sposób na bota. One nawet nie sprawdzają emotków! :P

    Jesteś o wiele za głupi żeby wiedzieć że żarty na niektóre tematy są
    "mało śmieszne" bo nie traktowanie ich poważnie śmieszne nie jest?
    Jeśli w Holocauście zorganizowanym i przeprowadzonym z przez państwo
    niemieckie zginęło nie 6 milionów a powiedzmy 4 miliony "pod-ludzi" to
    niby śmiać się już można?

    --
    A. Filip

  • 178. Data: 2021-02-16 21:00:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2021 o 20:54, A. Filip pisze:

    > Jesteś o wiele za głupi żeby wiedzieć że żarty na niektóre tematy są
    > "mało śmieszne" bo nie traktowanie ich poważnie śmieszne nie jest?

    Filipku. Argument "nie ma dowodu że hitler wiedział o holokauście" od
    dawna jest używany do ośmieszania argumentów, że nie ma dowodów na
    oczywiste fakty, bo nawet nikt poważnie się takimi dowodami nie zajmuje.
    Autorem była chyba akurat korwin i nie wykluczone że on "na poważnie".

    A jak już jesteśmy na gruncie grupy prawo, to z prawnego hitler nie jest
    winny holokaustu, bo nigdy nie został skazany:P

    --
    Shrek

  • 179. Data: 2021-02-17 01:13:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No dobra - miałem na myśli że i heniek i stefan po prostu przyjechali
    > tam "niezależnie".

    > Już myślałem, że boomer jestem i chwytam;) Wham wyrzucił mi jakieś info
    > o georgu michaleu i myślałem że coś na rzeczy w temacie;)

    Był gejem i aktywistą lgbt zdaje się ale to chyba wszystko z podobieństw
    :)

    > Ale potencjalnie mogą mieć.

    A tu nie? Gejostwo powoduje bezpłodność? :)
    Nb. to był jeden właśnie z przypadków batali sądowej, o której
    wspomniałem. Para gejów wynajeła surogatkę, aby urodziła im dziecko.
    Jeden z nich był jego biologicznym ojcem. Drugi domagał się prawa opieki
    nad tym dzieckiem.

> [...]
    > "bezsprzeczne" pary jednopłciowe o płci nieustalonej itp powinny (jeśli
    > się zdecydują na taki nieformalny związek powinny mieć. Co do pełnego
    > małżeństwa, to już moim zdaniem dyskusyjne właśnie ze względu na
    > możlowość posiadania potomstwa. I dlatego małżeństwo jest pod specjalna
    > ochroną państwa według konstytucji. Przynajmniej na dzień obecny taka
    > wykładnia chyba obowiązuje. Więc oparłbym prawa związkow jednopłciowych
    > własnie o analogiczne uprawnienia dowolnej innej pary. Całkiem fajna
    > konstrukcja - nie dyskryminacja, nie preferencja - po prostu tak jak inni.

    Możemy myślę wyjść z rozważaniami poza Konstytucję. Można ją w końcu
    zmienić. Nie widzę prawdę mówiąc najmniejszych powodów aby pozbawiać
    pary homoseksualne prawa do typowego małżeństwa tym bardziej, że
    obowiązku posiadania (spłodzenia) dzieci w ramach tego małżeństwa, nie
    ma. Co innego, jeśl warunkiem zawarcia małżeństwa miałoby być posiadanie
    potomstwa, ale póki nie jest, to obecna instytucja małżeństwa nie jest
    układem dającym przywileje za cokolwiek innego poza samym byciem parą,
    więc dlaczego musi to być para hetero?

    > Niewątpliwie mądrość się przydaje;) Natomiast będę się upierał, że
    > posiadanie odpowiednich wzorców od rodziców jest bardzo ważne. No a
    > dwóch tatusiów to jednak nie są pełne wzorce. Może się kiedyś zmieni, na
    > razie mam zdanie jakie mam.

    Tych 2ch tatusiów może być bardziej dojrzałych emocjonalnie niż para
    hetero, więc nie do końca mam przekonanie jak to jest z tymi wzorcami.
    Przyjmujesz, że 2ch gejów to dwie osoby o mentalności typowego samca, a
    to chyba nie do końca prawda, a przynajmniej być nie musi.

    > Nie przeczę, że się zdarza i to pewnie często, ale jednak szansa na
    > przekazanie odpowiednich wzorców zarówno damskich jak i męskich jest
    > większa przez pary dwupłciowe:P

    No dobrze, to jakie są te wzorce, które nalezy przekazać?

    > Tak ale jego sukces polega na tym, że jest rozpoznawalny. Stefan z
    > henrykiem nie są. Więc albo muszą być zauważalni albo nic w rozmiarze
    > społecznym nie zmienią. Jak zaczęli "paradować" to zostali zauważeni.
    > Taki był cel i go osiągnęli. Całkiem dobrze.

    Znowu udowadniasz mi coś, czego nigdy nie kwestionowałem. Już parę razy
    napisałęm, że bycie widocznym - jak nabardziej, wywijanie gołymi dupami
    - ee. Można być widocznym bez wywijania. Jakby Biedroń latał pół-goły po
    Słupsku to poparcie dla niego by wzrosło czy zmalało?

    --
    Marcin

  • 180. Data: 2021-02-17 01:29:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A jak definiujesz te plodnosc ?
    > I jak to bedzie pasowalo do gejow ?

    Para gejów może mieć dziecko jesli tylko zechce i/lub ma na to
    odpowiednie środki. W przypadku lesbijek to chyba jasne, aby wręcz nie
    powiedzieć fizjologiczne szanse są chyba nawet wieksze niż przy parze
    hetero. W przypadku pary gejów, trochę trudniej ale w końcu tez możliwe
    - gdzieindziej napisałem "surogatka" ale to oczywiście nie musi być
    surogatka, a kopieta, która za odpowiednia opłatą urodzi ci dziecko, a
    potem zrecze się do niego praw.

    > Niezbyt.
    > Ale dziewczynce w pewnym wieku kobieta przydatna, bo co ty sie znasz
    > na kobiecych sprawach :-)

    Przydatne są również przyczepy kempingowe, nie mniej nieposiadanie
    takiej nie skutkuje patologią emocjonalną u nieposiadacza. Tak, wiem,
    analogia z dupy, ale takiż Twój przykład :)

    > Teraz bidule niemodne, bo rodziny zastepcze tansze :-)

    I często równie patologiczne jak bidule, bo to (nie urażając tych
    dobrych) w końcu dla wieli biznes jak inne.

    > Ale o co chodzi - o adopcje obcych dzieci?
    > Par hetero wystarczajaco duzo czeka.

    Z jakiś powodów wszystkich nie adoptują.

    > Jak widac powyzej - chocby w tym, ze tatus jakos woli na ryby z
    > kolegami, niz dzieci wychowywac :-)

    I dużo znasz tych gejów wędkarzy? :)

    --
    Marcin